Penkki omasta painosta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sama juttu kuin tossa penkkigallupissa, joka toisella jampalla on pitkälti toista sataa tuo tulos :jahas:. Ei siinä kaiketi muuta kuin pitää todeta, että on sitä riskejä sällejä.

Sama juttu kuin tossa penkkigallupissa, joka toisella jampalla on pitkälti toista sataa tuo tulos :jahas:. Ei siinä kaiketi muuta kuin pitää todeta, että on sitä riskejä sällejä.

Onko siinä nyt jotain ihmeellistä että penkki/paino prosentti tulos on reilusti yli satasen? Mitippäs nyt vaikka että kuinka "vähän" jonkun 75kg jampan tarvii nostaa että pääsee jonnekin 130% hujakoille, niinpä, alle sata kiloa. Ja aloittelijalla nousee nuo tulokset kauheeta vauhtia. Mulla on treeniä takana n. 8kk ja mullakin toi suhde on melkein 130% :rolleyes: Siitä olen kyllä samaa mieltä että se on ihmeellistä miten jokaisella 16v jampalla on penkki 120+ :D

Onko siinä nyt jotain ihmeellistä että penkki/paino prosentti tulos on reilusti yli satasen?

Ei.

Mietippäs nyt vaikka että kuinka "vähän" jonkun 75kg jampan tarvii nostaa että pääsee jonnekin 130% hujakoille, niinpä, alle sata kiloa. Ja aloittelijalla nousee nuo tulokset kauheeta vauhtia. Mulla on treeniä takana n. 8kk ja mullakin toi suhde on melkein 130% :rolleyes: Siitä olen kyllä samaa mieltä että se on ihmeellistä miten jokaisella 16v jampalla on penkki 120+ :D

Osaan kyllä laskea. Mutta kyllä nuo vähän kummastuttaa välillä, sama homma tuossa penkkigallupissa. Ja lähinnä noita junioreita tarkoitinkin.

100/73, eli noin 1.37

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
heikosti menee.. 89% :( noh prkl pohjalta se pieniki ponnistaa, vielä jonain päivänä se 100%!

Viimeksi muokattu:
4x125%, 15x100%

Helppoahan se dieetin jäljltä laskea näitä prosentteja kun on pienempi niin luvut näyttää paremmilta vaikka voimatkin katosi osittain :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom