Penkki omasta painosta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
168.1%
ei toi penaaminen niin kiinnosta, sormikoukkukin olis kivempaa

Näillä prosenteilla sais muuten aikaan näyttäviä treeniohjelmia. Taidan laittaa paperille ja "unohtaa" lapun salille jäsenten ihmeteltäväksi seuraavat penkkitreenini kaavoilla:sarjat x toistot x treeniprosentit penkkimaksimin suhteesta omaan painoon.
Eli tyyliin penkkimax 160 / omapaino 84 = 190,5% ja tosta sitten "ryssää" sujuvasti tyyliin 80 % 190,5:stä =
päivä 1. 6x2x152,4 %
päivä 2. 6x3x152,4 %
päivä 3. 6x2x152,4 %
päivä 4. 6x4x152,4 %
jne.
Toi 152,% näyttää paljon räyheämmältä kuin 80 % tai 128 kiloa.
Taitais vaan mennä itteläkin treenit hiukka sekasin :D

Tjaa.. aika veikeitä nä tällaiset kaaviot. Mut jos tän kevään mukaan menis niin ois pyöreästi 172%, reilu kymmenys alle. Enemmän on tullu nyt vaan kehoiltua, joten voimat on hieman kadoksissa. Peili ja fotot on mulle tärkein mittari... :zzzz:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic:

Mikäköhän saatana mahtaa olla kun oikean ja myöskin vähän vasemman forkun ulkoreuna on alkanut sattua niin vitusti lähiaikoina ? Varsinkin liikkeissä scott haukkari ja penkkipunnerrus ...
Sattuu vain treenissä. Oon koittanut käyttää tollasia rannetukia, ei auta. Käsien lämmittely ennen reeniä ei myöskään auta :itku:
Kokemuksia, vinkkejä ?

148%

Bodypena sanoi:
:offtopic:

Mikäköhän saatana mahtaa olla kun oikean ja myöskin vähän vasemman forkun ulkoreuna on alkanut sattua niin vitusti lähiaikoina ? Varsinkin liikkeissä scott haukkari ja penkkipunnerrus ...
Sattuu vain treenissä. Oon koittanut käyttää tollasia rannetukia, ei auta. Käsien lämmittely ennen reeniä ei myöskään auta :itku:
Kokemuksia, vinkkejä ?

:offtopic: in deed. Joskus aikoinaan oli sama ongelma, enpä muista muun auttaneen ku uskomattoman pitkä lepuutus...

:offtopic: Ehkä on sit vaan luovuttava noista liikkeistä pariksi viikoksi ja ottaa jotain sopivampaa. Vaikka penkkiä käsipainoilla tai jotain ja hauisliikkeet uusiksi

Suositut

Back
Ylös Bottom