Penkki junnaa paikallaan.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Termos.

elikkäs noin kuukauden verran on pysynyt sarjapainot ja toistot samana..
treenaan 2-jakoisella ohjelmalla 4krt/vko

alkuun kunnon lämmittelyt ja sitten 4 sarjaa=85kg*9/ 90*7/ 95*5/ 100*4
kolme ekaa sarjaa vakio toistot ja sitten toi viiminen sarja satasella niinmonta kuin menee..
ollu noin kuukauden verran joko 3 tai 4 toistoa tolla viimisellä sarjalla..

yritän tässä treenata tuota maksimia niin että teen aina 4sarjaa penkkiä mutta sitten kun viimisellä sarjalla saan tehtyä 6 toistoa niin lisään sarjoihin seuraaviin treeneihin 5kg painoa ja otan jokaisesta sarjasta yhden toiston pois.sitten taas kun on kehittynyt sen verran että viimisellä sarjalla menee sen 6 niin taas lisää painoa ja jokaisesta sarjasta 1 toisto pois.jne jne, jos joku ymmärsi mitä tarkoitan:)

tähän asti toi on toiminut hyvin mutta nyt tosiaan ei oo kuukauteen pahemmin mitään tapahtunut..
olen käynyt 5kk salilla niin voiko se olla että tällainen kuukauden ja ylikin "junnnaaminen" on normaalia? että se alun nopea kehitys olisi mulla jo hidastunut kuin seinään?
vai olisiko kevyen viikon paikka?

heittäkää vinkkejä/omia kokemuksia vastaavasta tilanteesta:)

Mulla junnas melkein puoli vuotta paikallaan kunnes otin tämän käyttöön, rupes taas nousemaan :) Tämän artikkelin lopussa oleva ohjelma voisi myös olla ihan hyvä, ajattelin kokeilla tuota jossain vaiheessa..

Kannattaa muuten jättää pari toistoa "varastoon", palautuu nopeammin siitä.. Ja kannattaa vaihdella sarjapituuksia.

Kevyet viikot kannattaa myös joskus.

Mulla on vielä paskempaa kokemusta penkkaamisesta n. 4kk sitten nostin penkistä 1x110, nytten saan 5x85 (Kaikki muut tulokset ovat nousseet).. Ei juurikaan mitään hajua mistä kyse tuossa penaalissa, aikansa vitutti tulosten lasku siitä.

Mulla on vielä paskempaa kokemusta penkkaamisesta n. 4kk sitten nostin penkistä 1x110, nytten saan 5x85 (Kaikki muut tulokset ovat nousseet).. Ei juurikaan mitään hajua mistä kyse tuossa penaalissa, aikansa vitutti tulosten lasku siitä.
Dieettasitko? Jostakin syystä dieetti laskee reilustikin tuloksia penkkipunnerruksessa, kun taas esim. kyykyssä ja mavessa voi ihan hyvin dieetin aikana tulokset nousta... Kynis89, tosiaan jos haluat penkkitulosta ylöspäin niin mätä ruokaa naamaan, unohdin aikaisemmin mainita tuon että penkkitulos nousee melkeinpä samaa tahtia elopainon kanssa :)

Dieettasitko? Jostakin syystä dieetti laskee reilustikin tuloksia penkkipunnerruksessa, kun taas esim. kyykyssä ja mavessa voi ihan hyvin dieetin aikana tulokset nousta... Kynis89, tosiaan jos haluat penkkitulosta ylöspäin niin mätä ruokaa naamaan, unohdin aikaisemmin mainita tuon että penkkitulos nousee melkeinpä samaa tahtia elopainon kanssa :)

joo ruoka puoli on kunnossa ja lepo..
painoa noin 95kg ja jonkun verran mahaa kertynyt että en viitti ainakaan enempää alkaa syömään kuin nyt..

Siitä siirryttyä bulkille tulos on laskenut yhtä nopeasti :)

Tämän artikkelin lopussa oleva ohjelma voisi myös olla ihan hyvä, ajattelin kokeilla tuota jossain vaiheessa..

Onks kukaan kokeillut tuota Saken ohjelmaa? Toimiikohan ihan hyvin, vaikka olis maksimit enemmän ku toi mainittu 90-100kg, joille ohjelma kuulostais olevan suunniteltu...?

uskaltaisikohan tässä kuun lopulla kokeilla 1*120kg?
onko mitenkään realistinen maksimi noilla mun sarjapainoilla?
Kokeile niin selviää. Ihan realistiselta kuulostaa. Itse saan ainakin yleensä noin +10kg siihen painoon millä saan tehtyä 2 toistoa. Erot ihmisten välillä on kuitenkin suuria ja ei tuo aina paikkaansa pidä.

Ja ei tuo mitään jos kuukauden on junnannut paikoillaan. Kannattaa muuttaa treeniä hieman niin luultavasti lähtee taas tulokset nousuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onks kukaan kokeillut tuota Saken ohjelmaa? Toimiikohan ihan hyvin, vaikka olis maksimit enemmän ku toi mainittu 90-100kg, joille ohjelma kuulostais olevan suunniteltu...?

Kokeiltu on ABC:tä sekä penkissä, kyykyssä että mavessa. Penkkiin tuli +15kg, kyykkyyn +20kg ja vetoon +15kg. En kylläkään tehnyt noita kaikkia yhtä aikaa. Penkkiohjelman oon tehny kahesti, ekalla kiekalla tuli tuo +15kg ja tokalla +5kg. Ja maksimit oli ja on yli sata.

Kokeiltu on ABC:tä sekä penkissä, kyykyssä että mavessa. Penkkiin tuli +15kg, kyykkyyn +20kg ja vetoon +15kg. En kylläkään tehnyt noita kaikkia yhtä aikaa. Penkkiohjelman oon tehny kahesti, ekalla kiekalla tuli tuo +15kg ja tokalla +5kg. Ja maksimit oli ja on yli sata.
Oho, kuulostaa mahtavalta. Laitettava ite kokeiluun seuraavaks. :) :puntti:

kysymys

siis meneekö toi ohjelma siten että penkkipäivinä tehdään vain se 3 sarjaa 4 toistolla, niin suurilla kiekoilla ku lähtee? -ja voimaa pitäis tulla?

Siis meinaatko tuota jto:n 3x4-6x6 ohjelmaa vai voimaharjoittelu.netin ohjelmaa?

Jto:n ohjelmassa kyse on siis että ensimmäinen viikko kolme neljän toiston sarjaa painoilla, jotka on 75% maksimista (eli jos maksimi on 100kg niin painoa on 75kg), seuraava viikko viisi viiden toiston sarjaa 70 prosentilla maksimista jne. Eli ei todellakaan millään maksimipainoilla. Voimaharjoittelu.netin ohjelmassa sama homma, eli toistot ja sarjat sen taulukon mukaan ja painot prosentteja maksimista. Maksimin kokeilet siis ennen ku rupeat sillä ohjelmalla vääntämään.

Mä oon treenannu tolla jokuset kerrat joskus muinoin.Sain korotettua 150kg->170->190->200kg sen jälkeen en oo käyttänyt mut oon nyt miettinyt et pitäiskö taas kokeilla.Mä tosin tein vaan penkin tolleen.

Apulus: Kun käytit http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=27840 tätä ohjelmaa, niin teitkö aluksi tuon 2x8→4x10 ennen, kuin aloitit 3x4→6x6? Kuinka paljon nousi maksimit?
En ole vieläkään kokeillut maksimia sen jäljiltä mutta 2x3 meni aikaisemilla maksimipainoilla silloin tuon ohjelman jälkeen.. Viimeistään alkuvuodesta vedän tuon taas läpi. Tein siis silloin pelkästään penkkipunnerruksessa tuon, vois joskus kokeilla kyykyssäkin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom