Penkki junnaa paikallaan.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
itselläni (72 kilosena) jummas 95 kilossa penkkitulos pitkään. nelisen viikkoa sitten alotin kreatiinin syönnin niin sarjapainot on noussu hurjasti. Ennen sain 90 kilolla sen n. 2-3 toistoa niin nyt menee seitsemän. En keksi suurimpana syynä muutakuin sen krean syönnin tähän yhtäkkiseen nousuun. Tosin pieni osa voi olla myös siitä että oon saanut tekniikkaa hiottua paremmaks. Nyt flunssassa :( , kovat himot päästä ens viikolla taas laittamaan lisää rautaa tankoon :)

Mä nyt 6kk salilla käyny ja alussa sitä penaa vetelin ~50kg 8-10 sarjoja. Sitten nous suht nopeasti siihen 65kg:hen sarjapainot. Ja nyt on jo pari kuukautta junnattu 70kg:ssä :curs:. Salikaverit sanovat että tekniikkani on kunnossa. Käyn salilla nelisen krt viikossa ja joka toinen kerta penkkiä vedetää ja 3x8 sarjoja. Treenaan kaikkia osa alueita lähes yhtä paljon ja monipuolisesti ja niissä kyllä kehitystä tapahtuu.
Olisiko ideoita miten jatkaa tästä, esim mahdollisesti jokin toinen tapa tehä sarjoja?

Kevyet viikot pidetty? 2 "kovaa" penkkireeniä viikkoon ei toimi aikaansa pidempää, vai teetkö toisen kapealla?. Tee välillä lyhyempää toistoa, alueella 4-6. Ei kannata hakata samoissa painoissa päätään seinään, jos ei nouse niin reeni on liian monotonista. Vaihtelua peliin siis. (Olettaen, että lepo ja ruuat kunnossa.)

Itellä noussu pena 60-100 enemmän tai vähemmän tasaseen tahtiin seuraavilla eväillä:

1-jakosella 1on1off
Sarjojenpituuksien muuntelu (4-6, 6-8, 8-12)
Yleinen ohjelman muuntelu
Reilusti evästä naamariin (Kunnon ruokaa)
Palkkari treenin aikana/jälkeen
Säännöllisyys

Mä nyt 6kk salilla käyny ja alussa sitä penaa vetelin ~50kg 8-10 sarjoja. Sitten nous suht nopeasti siihen 65kg:hen sarjapainot. Ja nyt on jo pari kuukautta junnattu 70kg:ssä :curs:. Salikaverit sanovat että tekniikkani on kunnossa. Käyn salilla nelisen krt viikossa ja joka toinen kerta penkkiä vedetää ja 3x8 sarjoja. Treenaan kaikkia osa alueita lähes yhtä paljon ja monipuolisesti ja niissä kyllä kehitystä tapahtuu.
Olisiko ideoita miten jatkaa tästä, esim mahdollisesti jokin toinen tapa tehä sarjoja?

Itsekin käyn 4 kertaa viikossa salilla mutta en tee penkkiä kylläkään kun kerran viikkoon enkä saisi sitä mahtumaan edes toista kertaa sinne. Mun mielestä kerta viikossa riittää. Ja itse olen todennut hyväksi aina välillä vääntää vähän isommilla painoilla pienempää sarjaa esim. kakkosia ja kolmosia. mutta en tiedä toimiiko muilla. Itsellä tuntuu ainakin hyvältä antaa lihoille vähän "yli-isoo" painoo sillon tällön=lihasmuistiin!! :puntti:

Mulla nous penkki 2x6 -systeemillä hyvin (2x6x80kg -> 2x6x100kg). Tässä meni joku 3kk. Sen jälkee 2x3, jotka nous 105kg -> 110kg n. kuukauden aikana. Treenasin tuolloin nelijakosella, penkki vaa kerran viikkoon. Tukiliikkeenä penkkiä kp:lla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäs ilmeisesti kädestä pitäen selittää heti ensimmäisellä kerralla miten tein ku ei tunnu menevän jakeluun ihan toivotulla tavalla :-D Ei noin Metallica. Treenasin 2x3x105kg ja sit ku meni 2x4x105kg tai 1x4+1x3 nostin painot 107,5kg. Sitten sillä samaa 2x3 niin kauan et tulee se 4 toistoa, josta taas ylöspäin 110kg. Väliin tietty kevyt viikko tai jätin penkin kokonaan tekemättä. Jäiköhän jotain vielä selventämättä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom