Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu pakkis logo olis aika jees idea :D . Tai sitten ajattelin lähteä perinteisemmällä anarkisti teemalla ja taiteilla jotenkin misfitsin logon selkään.AM sanoi:Asiaan palatakseni. Kuinka meinaatte maalailla abi-haalarinne ? Oon aika tabula rasa ideoiden suhteen.
Iso punainen P selkään, kenties. Yms...
Spidey sanoi:Minkälaisia kokemuksia ja muistikuvia porukalla on penkkareista? Tuleeko mieleen mitään hienoja käytännönohjeita tätä suurta koitosta varten? :kippis1:
Tilasin ton varustelekasta ja oisin saanu 4e:llä kantolaukun mukana, mutta oon niin pihi, että naamari riitti.AM sanoi:suortti
Jätkällä on samanlainen nasse(kaasunaamari) kun mulla !
edit. Onko sulla myös sellanen mahtava vihreä SA kantolaukku ?
burdock sanoi:Viime vuonna kaikilta laivaan tulleilta tsekattiin laukut ja reput ja käytävillä oli huumekoiria. Vieläkö muistaisi mikä laiva oli kyseessä :D. Olisko ollut Mariella...
AM sanoi:Hei saatanas, mehän oltiin samalla laivalla !
Mä olin kavereiden mukana vuosi sitten.
edit. suortille ISO kiitos sapluunasta.
edit.2 Tuon voisi melkeinpä käydä suurentamassa A3 kokoon koulun kopiokoneella.
burdock sanoi:Viime vuonna kaikilta laivaan tulleilta tsekattiin laukut ja reput ja käytävillä oli huumekoiria. Vieläkö muistaisi mikä laiva oli kyseessä :D. Olisko ollut Mariella...
köpöö sanoi:Ei kai ny sentää ihan kaikkia?! ite ainaki olin meleko nakit jo laivaan mentäessä johtuen 2vrk kestäneestä nesteytyksestä.. ja viinat selkärepussa, ei älynny alkaa siinä vaiheessa enää niitä piilottelemaan..:D eivät ainakaan tarkastaneet meiltä ketään, ja tais mariella olla sekin.
Weak sanoi:Onkos täällä muita M/S Isabellaan 16.2 menijöitä?
Kaverilta kuulin, kun sen serkun kaveri ( :D ) oli laittanut hiuslakkapulloon viinaa, nii se oli huomattu :D . Se on kyl totta, mut siihen kuitenki sisältyy jotain juttua mist ei tiiä. Kai se joku 1/50 mahdollisuus on jäädä kiinni... En tiiä kuin monta ne siellä tutkii.
samout sanoi:terminaattor look on muute nokkela idea
eiks kukaa oo muu romantikalla 16.2 :(:D
Dazuri sanoi:Töissä valvojana :arvi:
Eli käytännössä se ilonpilaaja joka vie ne viinat joiden salakuljetuksesta ootteki täälä kovasti keskustellu