Penkkareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Weak sanoi:
Trippi-idea otetaan käytäntöön...

Duunasin juuri kaksi trippiä. Ne ovat kuivumassa, joten en vielä tiedä pitävyydestä. Luulen että se toimii. Jos ei, niin voi voi. Sitten vain teippiä ympärille että menomatkan kestää. Jos jää kiinni niin : ei o mun.

Edit: Vaihdoin tänään playboyn intron sen sählyklipin paikalle :D saa nähdä meneekö huomenna läpi. Saa hieman tunnelmallisempaa selostettavaa sekin ope.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
weismyller sanoi:
älä ees marchi kuvittele et menisit laivalle heruuttaa :whip:

Sun herutuslait ei ainakaan siellä toimi, kun kaikki neitokaiset tuppaa olemaan YLI 18-vuotiaita... ;)

Sain vpk:lta lainaa puvun ja on kyllä tosi khuul. Saapa nähdä miten koulussa kehtaa juoda. Miten se illalla kun baariin suunnistetaan, pidetäänkö penkkariasu päällä vai vaihdetaanko asiallisempiin kamppeisiin? :)

Sain mahtavan idean !

Jokainen ottaa ton suortin tekemän pakkis-logon -> paintillä värjää keskeltä punaiseksi -> tulosta -> teipillä/hakaneuloilla/tjms takin/paidan etumukseen kiinni.

Tämä siksi, että itse en ainakaan aio pitää pipoa sisätiloissa, enkä omista pakkis-paitaa.

Kukaan mukana?

edit. sitä kuvaa voi sitten pienentää/suurentaa tarpeen mukaan.

Nyt tarvitaan kipeästi apua. Olen helsinkiläisessä koulussa ja lähdössä Mariellalle (Lähtö 15.00). Monen aikaan rekat ovat sitten espalla? Perkele kun tuli skipattua parit infot :P

edit: Lähtö siis huomenna ja ketään asioista tietävää ei tunnu nyt saavan kiinni, eli infoa pitäisi saada.

thymorg sanoi:
Nyt tarvitaan kipeästi apua. Olen helsinkiläisessä koulussa ja lähdössä Mariellalle (Lähtö 15.00). Monen aikaan rekat ovat sitten espalla? Perkele kun tuli skipattua parit infot :P

edit: Lähtö siis huomenna ja ketään asioista tietävää ei tunnu nyt saavan kiinni, eli infoa pitäisi saada.

klo 13-14 on rekkojen ajelu keskustassa

No niin, haalari on maalattu ja tässä tulos.

Huomatkaa kuinka XL-kokonen haalari ei ole suunniteltu pakkislaisille, puristaa joka puolelta, eikä ole vielä edes takkia alla.
Huomatkaa myös kuinka syvällä perseessä haalari on :(

Liitteet

• 125_2540_r1_pakkis.jpg
    125_2540_r1_pakkis.jpg
    89,5 KB · Katsottu: 1 295
  • 125_2542_r1_pakkis.jpg
    125_2542_r1_pakkis.jpg
    116,7 KB · Katsottu: 1 222
Vuoden vinkki, Näin saat kuljetettua reilusti viinaa laivaan:
(Abiristeilyillehän ei saa viedä viinaa, eikä taxfreestä myydä alkoholia menomatkalla, eli ainut on ostaa baarista sikahintaan.)

1. Osta neula apteekista mahdollisimman isolla "säiliöllä".
2. Osta Mountain Dew -pullo (1½l)
3. Liota limsapullon etiketin nurkka irti.
4. Pistä neulalla reikä pulloon (luonnollisesti sen liotetun etiketin kohdalle) ja paina pullosta seitsemän desiä limsaa ulos.
5. Pistä piikillä reiästä korvaava määrä viinaa sisään.
6. Paikkaa reikä kuumaliimalla tai muulla pitävällä liimalla.
7. Liimaa etiketin nurkka takaisin kiinni.
8. Lähde risteilemään ja korkkaa limsapullosi laivassa. :thumbs:

Avaamattomia pullojahan saa tuoda laivaan. Pari kolme vuotta sitten tehtiin kaveriporukalla tuo ja hyvin meni, virkailijat vaan pyöritteli pulloja käsissä ja anto takas. :)

Saapas sanoi:
Vuoden vinkki, Näin saat kuljetettua reilusti viinaa laivaan:
(Abiristeilyillehän ei saa viedä viinaa, eikä taxfreestä myydä alkoholia menomatkalla, eli ainut on ostaa baarista sikahintaan...

ei oo kuumaliimaa, eikö oikeen aikaa mennä ostaan neulaa :(

nii ja ei täs sellast paperista pakkislogooka enää viitti alkaa vääntää :/

Minulla on trippien lisäksi aika hyvä idea; sukkiin siihen jalkapöydän päälle minigrippussi joka on teipattu jeesusteipillä. Aivan sikakestävät pussit, eikä tunnu tunnustelemalla kun on hyvät loaferit. HC olisi teipata niitä sisäreiteen..

Tuntomerkkejä nyt muiltakin, minulla on pakanamaapaita, kahdella sankarilla valkoiset hihattomat tekstillä (ei varmaan yleisiä) muita? Tuomas?

AM sanoi:
No niin, haalari on maalattu ja tässä tulos.

Huomatkaa kuinka XL-kokonen haalari ei ole suunniteltu pakkislaisille, puristaa joka puolelta, eikä ole vielä edes takkia alla.
Huomatkaa myös kuinka syvällä perseessä haalari on :(
Vähän siistimpi lopputulos kuin mulla :D . Ite vedin pakkislogot hihoihin + muutama muu kuva ja sotkin loput.

Noi haalarit on suuniteltu persjalkasille kääpiöille. Mulla on XXL ja haaroista kiristää kumartuessa. Muualta ei kyllä kiristä, valitettavasti :( .

jaa tuntomerkkei, no

oon aika pitkä, ja semipitkät hiukset
varmaan siniviirunen kauluspaita ja keltanen t-paita alle

saa tarjota kierroksen mulle jos löytää :kippis1:

irc-galtsussa löytää mut ja battleaxen nickeillä V_llu ja Ipexu. Siitä vaan nykimään paidan helmoista ko hihoja ei vissii oo :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom