Penkkareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pullahiiri sanoi:
On varmasti mukavaa valvoa sekoilevia abeja. Varsinki ku niitä on laiva täys. Ei käy kyl kauheesti kateeksi :)

Mutta seuraavana aamuna ku heräilette hyteistä karmeessa krapulassa ja laivaki keinuu silleen kivasti, että tekee mieli oksentaa useemmanki kerran niin ei todellakaan käy kateeksi :urjo:

Onkos täällä muita M/S Isabellaan 16.2 menijöitä?

Kaverilta kuulin, kun sen serkun kaveri ( :D ) oli laittanut hiuslakkapulloon viinaa, nii se oli huomattu :D . Se on kyl totta, mut siihen kuitenki sisältyy jotain juttua mist ei tiiä. Kai se joku 1/50 mahdollisuus on jäädä kiinni... En tiiä kuin monta ne siellä tutkii.

Dazuri sanoi:
Mutta seuraavana aamuna ku heräilette hyteistä karmeessa krapulassa ja laivaki keinuu silleen kivasti, että tekee mieli oksentaa useemmanki kerran niin ei todellakaan käy kateeksi :urjo:
Hyi saatana, karmivat muistot palaavat mieleen.. onneks se krapula lähtee, ku ottaa vähä korjaussarjaa..;) itselläni meni iha mukavasti tuo penkkarihössötys, ku torstaina alotettii oluen otto, ja maanantai aamuna lopeteltii, kun risteilyltä palattiin..

Risteilyn kohokohta oli, kun pääs buffettiin kiskoo olutta nii paljo ku napa vetää.. ja kyllähä se veti:kippis1:

Weak sanoi:
Onkos täällä muita M/S Isabellaan 16.2 menijöitä?

Kaverilta kuulin, kun sen serkun kaveri ( :D ) oli laittanut hiuslakkapulloon viinaa, nii se oli huomattu :D . Se on kyl totta, mut siihen kuitenki sisältyy jotain juttua mist ei tiiä. Kai se joku 1/50 mahdollisuus on jäädä kiinni... En tiiä kuin monta ne siellä tutkii.

Viime vuonna, kun olin kaverieden matkassa niiden abi-cruisella ne tutkivat jokaisen.

Dazuri sanoi:
??? Niitä vähäistä 20 tuntia ei kyllä tuhlata nukkumiseen, kotonaki ehtii sitte.:rock:

AM sanoi:
Viime vuonna, kun olin kaverieden matkassa niiden abi-cruisella ne tutkivat jokaisen.

mite helvetis, eiks siin mee aikaa joku 10h :S

ps. en harrasta krapulaa mikäli saa nukuttuu vaa tarpeeks
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. helvetti tajusin ettei tuolha kerkee nukkuun :D

Kuulostaa kyl aika aikaa vievältä touhulta jos tutkivat kaikki oikeen kunnolla. Oon kuullu, että tutkivat vaan laukut vähän painelemalla, mutta eivät kuitenkaan tekis mitään ruumintarkastusta. Tietty tääki varmaan aina riippuu laivasta ja kavereista jotka tutkii.

AM sanoi:
Meillä on penkkareiden yhteydessä alkoholin juominen KIELLETTY, yo-todistuksen eväämisen uhalla! For god's sake !

Ja kuinka moni tätä noudatti? :)

Itse perjantaina mariellalle, jos oikein muistan. Juominen alkaa tietty ystävänpäivästä ja sitten viikon kruunaa sunnuntaina penkin sm, vielä aamukisa.. :hyper:

Aika perseestä toi joidenkin lukioiden juomapolitiikka. Meillä ei oo mitään juomista rajoitettu. Jokainen tietää sen, että kun oikein sohlaa niin sanomista tulee, mutta voihan sitä pikku-pöhnässä pyöriä penkkarit niinkin, ettei pahemmin örvellä. Eli otetaan, mutta käyttäydytään! :kippis1:

Itsellä penkkarit ei ollut niin hohdokas kokemus; kauhea krapula. Edellinen ilta tuli juotua sitä viinaa sen verta runsaasti, että itse penkkaripäivä menikin sitten törkeässä krapulassa.

rantapantteri sanoi:
...mutta voihan sitä pikku-pöhnässä pyöriä penkkarit niinkin, ettei pahemmin örvellä.

Heh. Kaverit tuli penkkareihin aika pitkään kestäneistä potkijaisista. Aamulla olivat parilla vaan käyneet ja ajattelivat että ei tässä mitään. Meidänkin lukiossa oli sopimus että ei kännissä sais olla. Jossakin vaiheessa rehtori sitte tuli näille jätkille valittamaan ja lopulta käski pihalle koululta muistaakseni. Pojat sitten nohevina ajattelivat että "Ei vittu ei me voida enää kännissä olla, käydäänhän poliisiasemalla puhaltamassa." Kävivät sitten ja molemmilla reilusti yli promille oli vielä, oli vaan poliisi tokassu että "Pojathan on kännissä!". :D

blackrat sanoi:
Itsellä penkkarit ei ollut niin hohdokas kokemus; kauhea krapula. Edellinen ilta tuli juotua sitä viinaa sen verta runsaasti, että itse penkkaripäivä menikin sitten törkeässä krapulassa.

Joo mulla sama homma! Aivan törkee kanuuna. Aamulla vaan heräsin ja ihan kuollut olo, samalla kaveri soittaa että on lähdössä 10min päästä. Mietin että jaksaako lähteä ollenkaan, sitten kuitenkin lähdin. Buranaa vaan nieluun ja menoksi. Aivan kauhee olo oli, kalpeana siellä istuskelin ja ei paljon jaksanut liikkua mihinkään. Ruokaa upposi vasta joskus iltapäivällä kun ostin Teboililta sämpylän ja maitopurkin :)

Pukuvalintani oli yksinkertainen "amis".

Liitteet

• fanta.jpg
    fanta.jpg
    13,1 KB · Katsottu: 617
Kuinka muutes yleensä kaksoistutkintolaiset ovat osallistuneet noihin penkkareihin ja abiristeilyille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom