- Ikä
- 37
Mukana ollaan, ja pakkishuppareita vedetään hihasta jos näkyy.J-2 sanoi:Europalla myös Pitääpä ottaa pakkishuppari mukaan
Edit: Pipon voin ottaa mukaan bongattavaks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukana ollaan, ja pakkishuppareita vedetään hihasta jos näkyy.J-2 sanoi:Europalla myös Pitääpä ottaa pakkishuppari mukaan
Siellä ollaan :kippis1:wacko sanoi:Risteilylle M/S Mariella Lauantai 18.2.2006. Muita pakkislaisia samalla laivalla riehumassa?
Minä Itse sanoi:Siellä ollaan :kippis1:
Penkkareihin aattelin jotaa karmiaa terminator-lookia, ja kunnon vesipyssy mukaan jne. :D
Minä Itse sanoi:Siellä ollaan :kippis1:
Penkkareihin aattelin jotaa karmiaa terminator-lookia, ja kunnon vesipyssy mukaan jne. :D
samout sanoi:terminaattor look on muute nokkela idea
eiks kukaa oo muu romantikalla 16.2 :(:D
Dazuri sanoi:Sieläpä molemmat risteilyt, mutta ikävä kyllä en juhlimassa vaan päinvastoin :whip:
Mukana ollaan pitäisköhä pitää miittinki?:Dwacko sanoi:Risteilylle M/S Mariella Lauantai 18.2.2006. Muita pakkislaisia samalla laivalla riehumassa?
Joo, ja homo ;)Neuvostoliitto sanoi:Vuonna 1996 meillä oli penkkariteemana tulevaisuus. Olin sellainen foliopukuun sonnustautunut maailmanlopun kansalainen. Huppe oli kännissä.
samout sanoi:töis vai valvojana ?
Dazuri sanoi:Töissä valvojana :arvi:
Eli käytännössä se ilonpilaaja joka vie ne viinat joiden salakuljetuksesta ootteki täälä kovasti keskustellu
Dazuri sanoi:Töissä valvojana :arvi:
Eli käytännössä se ilonpilaaja joka vie ne viinat joiden salakuljetuksesta ootteki täälä kovasti keskustellu
samout sanoi:EIII, ookko joku tullimies tai muu , MEE POIS EI SAA URKKIA SALAKULJETUSSUUNNITELMII!! jos mult viet viinat ni :curs: :D:D
edit: ylläpidon pitäis tehä tälle asialle jotain ja laittaa salasana tähän thrediin tms :D
wacko sanoi:Eiku meidän pitää kehittää joku salasana että Dazuri tietää päästää pakkislaiset viinojen kanssa läpi :kippis1:
Ps. onnistuiskohan lahjominen :evil:
samout sanoi:eiks kukaa oo muu romantikalla 16.2 :(:D