Penkkareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eli siis ilmeisesti randomilla porukkaa tarkastetaan, eli pitää vaa ottaa pullo mukaa ja toivoo ettei käy paska säkä :D

Jee jee. Kohta on toikin hässäkkä edessä!

Meillä on keskiviikkona baarissa koulun potkiaiset, torstai-aamuna penkkarit ja abi-ajelut, torstai-iltana laivalle (16.2. Silja Europa myös täälläkin) ja perjantaina taas jotai bilehässäkkää laivan jälkeen.

Penkkareihin vedetään varmaan parin kaverin kanssa hameet tai muut naisten vermeet. Niitten kans sitten heitellään namusia rekan lavalta ympäri kaupunkia. :D

wacko sanoi:
Risteilylle M/S Mariella Lauantai 18.2.2006. Muita pakkislaisia samalla laivalla riehumassa?
Siellä ollaan :kippis1:
Penkkareihin aattelin jotaa karmiaa terminator-lookia, ja kunnon vesipyssy mukaan jne. :D

Minä Itse sanoi:
Penkkareihin aattelin jotaa karmiaa terminator-lookia, ja kunnon vesipyssy mukaan jne. :D

terminaattor look on muute nokkela idea :)

eiks kukaa oo muu romantikalla 16.2 :(:D

Minä Itse sanoi:

Onko se identtinen Matti Nykänen-lookin kanssa: tiukat farkut, nahkarotsi, aurinkolasit ja Minigunin tilalle keittiöveitsi?

Voi niitä aikoja... meillä vaan tuolla susirajan takana on tapana penkkaripäivänä pukeutua lapinpukuihin, joten hirveä päänavaiva tuon asun keksiminen ei onneksi ollut. Ja jatkotkin pidettiin perinteisesti Levillä, joten ihan älyttömän hauskaa oli. Edellisen illan potkiaiset toki hieman painoi silmässä, mutta kyllä se pian unohtui:thumbs:

Vuonna 1996 meillä oli penkkariteemana tulevaisuus. Olin sellainen foliopukuun sonnustautunut maailmanlopun kansalainen. Huppe oli kännissä.

Neuvostoliitto sanoi:
Vuonna 1996 meillä oli penkkariteemana tulevaisuus. Olin sellainen foliopukuun sonnustautunut maailmanlopun kansalainen. Huppe oli kännissä.
Joo, ja homo ;)
030.gif

kai mullaki jotain oli päällä? NE sikaskördet meillä tais olla ainaki.... ainiin ja mulla se tiukka hopeen musta trikoo.

Dazuri sanoi:
Töissä valvojana :arvi:
Eli käytännössä se ilonpilaaja joka vie ne viinat joiden salakuljetuksesta ootteki täälä kovasti keskustellu :nolo:

:eek: :whip:

Dazuri sanoi:
Töissä valvojana :arvi:
Eli käytännössä se ilonpilaaja joka vie ne viinat joiden salakuljetuksesta ootteki täälä kovasti keskustellu :nolo:

EIII, ookko joku tullimies tai muu:hyper: , MEE POIS EI SAA URKKIA SALAKULJETUSSUUNNITELMII!! jos mult viet viinat ni :curs: :D:D

edit: ylläpidon pitäis tehä tälle asialle jotain ja laittaa salasana tähän thrediin tms :D

samout sanoi:
EIII, ookko joku tullimies tai muu:hyper: , MEE POIS EI SAA URKKIA SALAKULJETUSSUUNNITELMII!! jos mult viet viinat ni :curs: :D:D

edit: ylläpidon pitäis tehä tälle asialle jotain ja laittaa salasana tähän thrediin tms :D

Eiku meidän pitää kehittää joku salasana että Dazuri tietää päästää pakkislaiset viinojen kanssa läpi :kippis1:
Ps. onnistuiskohan lahjominen :evil:

wacko sanoi:
Eiku meidän pitää kehittää joku salasana että Dazuri tietää päästää pakkislaiset viinojen kanssa läpi :kippis1:
Ps. onnistuiskohan lahjominen :evil:

tos onki muute ideaa, dazuri kerro hintas :D:lol2:

Meillä on penkkareiden yhteydessä alkoholin juominen KIELLETTY, yo-todistuksen eväämisen uhalla! For god's sake !

Niin ja päälle tulee mm. se perinteinen SA-kaasunaamari.

Onko muita pakkislaisia tulossa 16.2.06, ~klo 1800 lähtevällä laivalla(olisiko ollut Tallinkin Romantika) Tallinnaan ?

samout sanoi:
eiks kukaa oo muu romantikalla 16.2 :(:D

HE HEI !!

Samout ja Wacko ootte siis tulossa samalle lautalle JA Dazuri tulossa valvojaksi ?

Meitähän on jo neljä, mahtavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom