Penkkareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä tuo salakuljetus maksa vaivaansa.
Meillä ainaki oli omalla abiristeilyllä puffetti, jossa sai syödä ja juoda niin paljon ku kerkes. Ilmaseksi.
Ensin syötiin hyvin ja sitte kitattiin 2 tuntia ilmasta kaljaa, punkkua kokiksella ja valkkaria spritellä. Siinä kun oli vielä parinpäivän pohjat alla niin kyllä hyvin kolisi.
Eikä sielä baareissakaan se viina niin kallista ollu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SuBi sanoi:
Eipä tuo salakuljetus maksa vaivaansa.
Meillä ainaki oli omalla abiristeilyllä puffetti, jossa sai syödä ja juoda niin paljon ku kerkes. Ilmaseksi.
Ensin syötiin hyvin ja sitte kitattiin 2 tuntia ilmasta kaljaa, punkkua kokiksella ja valkkaria spritellä. Siinä kun oli vielä parinpäivän pohjat alla niin kyllä hyvin kolisi.
Eikä sielä baareissakaan se viina niin kallista ollu.

oli meilläkin buffetti mutta siinä oli joku aikarajotus yms. ja se viina on kallista siellä.

Neuvostoliitto sanoi:
Vuonna 1996 meillä oli penkkariteemana tulevaisuus. Olin sellainen foliopukuun sonnustautunut maailmanlopun kansalainen. Huppe oli kännissä.
Tää kuningasidea lähti käytäntöön täällä... :rock:

Kavereiden kanssa haettiin folioo kaupasta muutama sata metriä ja huomenna haen vielä töistä kunnon kasan elmukelmua. Siitä sitten folioo pintaan! Kypäriä ollaan tässä jo väsäilty foliosta kavereiden kanssa ja on tää vaan vitun huvittavaa. Saa nähdä miten onnistutaan torstaina. :kippis1:

kpsk sanoi:
...Kiinnijäädessäni väitän etten tiennyt niiden pitävän sisällään viinaa, vaan että epäilen jonkun vaihtaneen niitä esim. linnatuulessa. Olen varmasti vakuuttava (RIGHT?)

Trippejä aion nauttia Romantikalla torstai-iltana ennen baariin rantautumistani.

ja sanoit et oot viel romantikalle tulos, eli ookkos hämeenlinnasta :)?

edit: hiphei muitaki romantille tulos

Onko 17. päivä menossa Tukholmaan ketään? Broidi on menossa ja pitäis hakee minttua huomiseks sille laivaan viemisiks...

voi helv... penkkarit ylihuomenna, mut ei mitään pukuideaa.. nyt pakko kysyä teilt, oisko siin ideaa, et pukeutuis homoksi? :D

ei oo mitään haalaria :/ kaipa se on homoksi pukeuduttava, kun oon saanu jo koulussa meijän koulus homon maineen, kun osaan pukeutua ;) paljon pinkkiä, röyhelöä, huulikiiltoa ja meikkaus? oisko mistään kotoisin?

jimbis sanoi:
ei oo mitään haalaria :/ kaipa se on homoksi pukeuduttava, kun oon saanu jo koulussa meijän koulus homon maineen, kun osaan pukeutua ;) paljon pinkkiä, röyhelöä, huulikiiltoa ja meikkaus? oisko mistään kotoisin?

Itse en ole niin varma omasta seksuaalisuudestani, että voisin kuvatullalailla pukeutua, mutta jos pokka kestää niin go for it !

Snowbe sanoi:
Mä jätän koko penkkarit väliin, ei kiinnosta :/

Sama homma taitaa olla. Myös abiristeilylippu on myynnissä, jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan.

0018 sanoi:
Sama homma taitaa olla. Myös abiristeilylippu on myynnissä, jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan.

Mille päivälle ja paljon pyydät ja missä asut? :D

Trippi-idea otetaan käytäntöön...

samout sanoi:
ja sanoit et oot viel romantikalle tulos, eli ookkos hämeenlinnasta :)?

edit: hiphei muitaki romantille tulos

Läheltä liippaa, mutta 100km pohjoiseen vain :)

Minut tunnistaa http://www.enochian-crescent.com/rl/tuotteet.php?msginfo=13 paidasta, tosin malli on miesten. Koko 180cm riuku. :nolo:

Romantikalle on tulossa jotakin ruotsinkielisiä lukioita; kuka on messissä katkaravun heitossa buffetin päättymähetkilä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom