Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huumor sanoi:marchi äläs nyt, eiköhän niitä väkeviä mene jossain isossa partavesi pullossa :D
Odysseus sanoi:Laivaanko tota viinaksia yrität salakuljettaa? Mulla kans sama juttu, pitäis kehitellä jotain miten viedä sisään :D
-Marchi- sanoi:Mä en jaksa abiristeilylle lähteä, rahaa menee tuhottomasti kaikkeen ja ryypätä voi (jos haluaa) niin maissakin ihan hyvin. Rahan puute lähinnä pakotti jäämään reissusta pois. Ei se kuulema ole kuitenkaan niin hehkeää, juomia tarjoillaan pienistä mukeista baarissa (kuulema) ja omien juomien salakuljettaminen hemmetin vaikeaa... Paha mieli seillä tulee kallista viinaa litkiä, mutta onnea yritykselle ;)
Mika1979 sanoi:...saat mun asun lainaan jos tulet hakemaan...
Sukulaku sanoi:Nooh, eipä anneta sen häiritä. Mites toi viinantuonti laivaan... Jos sällit löytävät niin ottavatko vain pois vai ovatko tosi ilkeitä ja jättävät miut maihin?
Sukulaku sanoi:Meidän kuolun sotilasteema ei ollenkaan innostais, mutta pakko kai sinne jotain on väsätä:/
Nooh, eipä anneta sen häiritä. Mites toi viinantuonti laivaan... Jos sällit löytävät niin ottavatko vain pois vai ovatko tosi ilkeitä ja jättävät miut maihin?
Eleonoora sanoi:Meillä toiset vei viinat onnistuneesti laivaan ihan viinapulloissa. Toiset sit keksi mitä ihmeellisempiä virityksiä. :D
Ei sitä laivaa oo enää olemassa ku me tuhotaan se 16. päivä.. :Dwacko sanoi:Itselläkin nämä kinkerit edessä tänä vuonna. Penkkareihin olen mietiskellyt jonkinlaista Zombi lookkia. Saapa nähdä mitä siitäkään tulee. (On se tuo meikkaus näin mispuolisena niin pirun hankalaa)
Risteilylle M/S Mariella Lauantai 18.2.2006. Muita pakkislaisia samalla laivalla riehumassa?
Joo kyllä, Silja Europa:kippis1:Pullahiiri sanoi:Onko täältä paljon porukkaa tulossa 16.2 Silja Europalle? .
Europalla myös Pitääpä ottaa pakkishuppari mukaanWombo sanoi:Joo kyllä, Silja Europa:kippis1: