Penkkareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
huumor sanoi:
marchi äläs nyt, eiköhän niitä väkeviä mene jossain isossa partavesi pullossa :D

kuningasidea. have to admit...

Odysseus sanoi:
Laivaanko tota viinaksia yrität salakuljettaa? Mulla kans sama juttu, pitäis kehitellä jotain miten viedä sisään :D

juu sinneppä just, ensi pitäis vaa tietää et tarkistetaaks siel tosiaa jokanen erikseen, niinku jokku puhunu, vai ei :D

nii ja joku kysy et mist pukuu hankkinu ni mä vuokrasin teatterin pukuvuokraamost

-Marchi- sanoi:
Mä en jaksa abiristeilylle lähteä, rahaa menee tuhottomasti kaikkeen ja ryypätä voi (jos haluaa) niin maissakin ihan hyvin. Rahan puute lähinnä pakotti jäämään reissusta pois. Ei se kuulema ole kuitenkaan niin hehkeää, juomia tarjoillaan pienistä mukeista baarissa (kuulema) ja omien juomien salakuljettaminen hemmetin vaikeaa... Paha mieli seillä tulee kallista viinaa litkiä, mutta onnea yritykselle ;)

Se todellakin on hehkeää ja viimme vuonna Silja Europalla ei ainakaan mistään mukeista mitään tarjoiltu. ;) Ite sain 0.5 Kossu pullon vietyä laivalle. Se on aika paljon munqista kiinni saako laivalle juomaa vaiko ei, mutta kannattaa kuitenkin yrittää. Meinaan viimme vuonna ne tarkasti jannuja randomilla, ne jotka tutkittiin, tutkittiin kuitenkin huolella, eli kaikki kassit sun muut käytiin läpi.

Jos on vielä henkilöitä jotka epäröi sitä että mennäkö ABI-risteilylle vaiko ei, niin todellakin menette! Se on kuitenkin "once-in-a-life-time-experience" ja todella mukava sellainen. ;)

När dom gamla far, lämnar skiten kvar. :)

Itselläkin nämä kinkerit edessä tänä vuonna. Penkkareihin olen mietiskellyt jonkinlaista Zombi lookkia. Saapa nähdä mitä siitäkään tulee. (On se tuo meikkaus näin mispuolisena niin pirun hankalaa) :nolo:

Risteilylle M/S Mariella Lauantai 18.2.2006. Muita pakkislaisia samalla laivalla riehumassa?

Voi niitä aikoja. :haart: Iloinen ja helpottunut olo, kun se vajaa kolmivuotinen paska alkoi olla ohi, mutta toisaalta olihan se haikeaakin..
Me vedettiin kolmen kaverin kanssa Sinkkuelämää roolit päälle (helpot roolit, kun lähes kaikki tarvittavat vaatteet oli jo valmiina itsellään). Ja kyllä oli hauskaa. Neljä päivää putkeen viinaa, paljon naurua, vähän unta.. Todella hyvä yhdistelmä siis. :thumbs:
Abiristeily tais maksaa 80 euroa.. Kai siellä ihan hauskaa oli.. En jostain syystä siitä kauheasti mtn muista.. :D Mut kuvien perusteella meno oli villiä. ;)

Ja tosiaan sitä palomiehen vaatetusta kannattaa kysellä paloasemalta.

Mika1979 sanoi:
...saat mun asun lainaan jos tulet hakemaan...:)

Enpä aiemmin tiennytkään, et olet palomies.. :)

Meidän kuolun sotilasteema ei ollenkaan innostais, mutta pakko kai sinne jotain on väsätä:/
Nooh, eipä anneta sen häiritä. Mites toi viinantuonti laivaan... Jos sällit löytävät niin ottavatko vain pois vai ovatko tosi ilkeitä ja jättävät miut maihin?

Sukulaku sanoi:
Nooh, eipä anneta sen häiritä. Mites toi viinantuonti laivaan... Jos sällit löytävät niin ottavatko vain pois vai ovatko tosi ilkeitä ja jättävät miut maihin?

Meillä toiset vei viinat onnistuneesti laivaan ihan viinapulloissa. Toiset sit keksi mitä ihmeellisempiä virityksiä. :D

Sukulaku sanoi:
Meidän kuolun sotilasteema ei ollenkaan innostais, mutta pakko kai sinne jotain on väsätä:/

Ottavat pullon poies, ei sen kummempaa. Pelimiehenä kannattaa tunkee ne pullot jollekin muijalle, koska pienemällä todennäköisyydellä ne tarkastaa naispuolisia henkilöitä. ;)

Eleonoora sanoi:
Meillä toiset vei viinat onnistuneesti laivaan ihan viinapulloissa. Toiset sit keksi mitä ihmeellisempiä virityksiä. :D

Meillä viinat annettiin kahden hissukkatytön vietäväksi, niitä ei olis äitikään epäilly:D

:offtopic: emäntäkin päässy linjoille..:haart: :D :offtopic:

edit: teräsmies on nopea

Ok, en taida ainakaan itse kanniskella niitä kaikkia sit :D

wacko sanoi:
Itselläkin nämä kinkerit edessä tänä vuonna. Penkkareihin olen mietiskellyt jonkinlaista Zombi lookkia. Saapa nähdä mitä siitäkään tulee. (On se tuo meikkaus näin mispuolisena niin pirun hankalaa) :nolo:

Risteilylle M/S Mariella Lauantai 18.2.2006. Muita pakkislaisia samalla laivalla riehumassa?
Ei sitä laivaa oo enää olemassa ku me tuhotaan se 16. päivä.. :D

Onko täältä paljon porukkaa tulossa 16.2 Silja Europalle? Penkkareihin taidan laittaa vaan jotkut hikiset työvaatteet, eli vähän niinku joku raksa tai jotain ois tarkotus olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom