Originally posted by mtk77
Mitä yrität kertoa tuolla riippuvuuden kovuudella.
Sitä mitenkä vaikeaa aineen käyttö voi olla lopettaa jos riippuvuus on syntynyt. Se taas on yksilöllistä.
Mitä tarkoitat sillä että alkoholi parantaa terveyttä?
Itse kysyttyäni asiaa lääkäriltä totesi hän että alkoholin nauttiminen siksi että se edistää terveyttä on paska puhetta!
On kyllä totta, että veren kolestrolisuhde muuttuu ns.paremmaksi mutta jo pieni määrä aiheuttaa myös negatiivisia vaikutuksia, ja jos aletaan vertaamaan haittoja ja hyötyjä haitat ovat alkoholissa isommat.
Tämä sanoi tamperelainen lääkäri jolla oli vahva koulutus tausta farmakologian saralta.
Kävelylenkki paukun sijaan oli lääkärin supsitus jokaiselle joka ns."terveyssyistä" käyttää alkoholia.
En ole sitä mieltä että kannabis on huippu juttu, mutta olen kyllästynyt tähän jeesustelun tasoiseen narkofobiaan johon monet täällä syyllistyvät.
Aiemmin oli Jippii VS. Pakkotoisto nyt Päihdelinkki VS. Pakkotoisto.
Tupakasta löytyy pari syöpää hidastavaa/estävää ainesosaa mutta ei sitä kuitenkaan käsketä sen takia polttaa.
Itse en kannabista koskaan hanki ns. rikollisella tavalla. Tällä tarkoitan sitä etten osta koskaan keneltäkään narkkaridiilerinpaskalta. Kotikasvatus on yleistynyt räjähdysmäisesti ja se on mielestäni hyvä juttu jos tavaraa ei myytäisi.
Totta kai niin käy mutta mielummin niin että raha menee sähkölaitoksille, multa/lannoite/yms. myymälöille.
Se, että itse kasvattaa ei taida onnistua moneltakaan, koska jos haluat käyttää ainetta esim. kerran viikossa tilaa kasvattamiseen tarvitaan paljon, jotta saat säännöllisesti annoksesi. [/QUOTE]
Jos kyseessä on kohtuu käyttö eli esim. 1-2 kertaa/kk syömällä niin aivan varmasti jo hyvin pieni vaate huone riittää tuottamaan tavaraa pitkäksi aikaa. Eikä tarvitse tukea mitään järjestäytynyttä rikollisuutta.
Itse en osta hasista vaikka saisin miten hyvää/halvalla jne. koska en halua olla tekemisissä/tukea mitään runkkudiilaajaa.
Jos kannabista olen nauttinut olen sen tehnyt kotona rakkaan vaimoni seurassa katsoen jotain leffaa ja syöden hyvää ruokaa, treenattuani aiemmin illalla kuin hullu. Teen rikoksen lainkirjainta vastaan ja se tuntuu minusta pahalle.
Usko tai älä. En haluaisi lakia rikkoa mutta alkoholia en voi käyttää koska se tekee vain vittumaisen ja hermostuneen olon. En pidä siitä huumeena. Uuttamiseen ja puhdistukseen hyvää tavaraa niin kuin teollisuusliottimet aina ovat kun ovat puhtaita. Huumeena en sitä voi käyttää. Toisinaan kun on joku erikoisen mukava tapahtuma/merkkipäivä on kiva juhlistaa jo iloista mieltä jollain. Silloin sen kannabiksella teen.
Jos kannabista pitää nauttia päivittäine tai usein viikossa säännöllisesti on kyseessä mielestäni väärinkäyttö/ongelmakäyttö.
Herneitä ei kenenkään kannata nenään vetää tästä viestistä. En tule rähisemään tai keikkaamaan sun autosterkkoja
Korkeintaan saatat nähdä minut paikallisessa videovuokraamossa ostamassa karkkia ja hakemassa leffaa vaimoni kanssa.... Leveä hymy naamalla. Ja silmätkään ei punoita kun on keksitty tipat