Pelottavaa huumevalistusta

Originally posted by IronMind
"siitä ei tiedä kukaan muu kuin hän ja vaimo."

Unessakos sä sait tiedon asiasta? ;)

:D Kaveri ei tällä hetkellä kasvata mutta tiedän että hänellä on lamppu ja muut kamat kasvatukseen.

Lisäksi hän pitää muutenkin epäilyttävän paljon tavallisistakin huonekasveista joten kiikarit käteen ja katsomaan kuka miespuolinen henkilö hoivaa epäilyttävän paljon upeita koristekasvejaan ikkunassa.

Hepulla on myös tosi valtava chilipuska parvekkeellaan.

Eli tiedän että heppu kasvattaa toisinaan. En usko että tällä hetkellä. :)

Tiedä vaikka kasvattaisikin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by maximillian
Alkoholin on todettu aiheuttavan jo kohtuukäytettynä suu, kurkku, vatsa ja suolistosyöpää.

Eikös tämän pitäisi kuulua, että "alkoholi lisää jo kohtuukäytettynä riskiä sairastua suu-, kurkku- jne. syöpään"?? Eihän jokainen alkoholin kohtuukäyttäjä sairastu syöpään - ei edes jokainen tupakoitsija. Jos alkoholi siis aiheuttaisi syöpää, niin jokainen sairastuisi.

Saattaa kuulostaa pilkunnussimiselta, mutta ero noitten kahden (sun versio vs. mun versio) välillä on kuitenkin varsin suuri.

Originally posted by AKV
Eikös tämän pitäisi kuulua, että "alkoholi lisää jo kohtuukäytettynä riskiä sairastua suu-, kurkku- jne. syöpään"?? Eihän jokainen alkoholin kohtuukäyttäjä sairastu syöpään - ei edes jokainen tupakoitsija. Jos alkoholi siis aiheuttaisi syöpää, niin jokainen sairastuisi.

Saattaa kuulostaa pilkunnussimiselta, mutta ero noitten kahden (sun versio vs. mun versio) välillä on kuitenkin varsin suuri.

Meinasin laittaa lauseen "lisää riskiä" mutta jätin sen pois hetken mielijohteesta, koska "kannabis aiheuttaa psykooseja ja skitsofreniaa"- heitot kuuluvat lähes jokaiseen huumevalistuspuheeseen.

Eli olet oikeassa: alkoholi lisää riskiä sairastua edellämainittuihin syövän muotoihin.

Originally posted by AKV

En minä sitä ainakaan noin tulkitsisi. Googlella haku "alkoholi aiheuttaa" tuottaa aika monta osumaa. Esim. ensimmäinen "alkoholi aiheuttaa rintasyöpää" tuskin tarkoittaa, että *kaikki* sen saavat?

Originally posted by paddington
Esim. ensimmäinen "alkoholi aiheuttaa rintasyöpää" tuskin tarkoittaa, että *kaikki* sen saavat?

No ei välttämättä. Mun korvaan se vain kuulostaa tuolta. Näissä asioissa (päihteiden vaikutukset) kun ei ihan 100 % yhteneviä mielipiteitä tai tutkimustuloksia löydy, niin mieluummin ilmaisen asiat neutraalimmin.

Jatketaan nyt ihan piruuttaan tätä pilkunnussimista..
Tiedän tapauksen jossa naimisissa olevan, työssä käyvä, veronsa maksava, leppoisa ja kovaa treenaava mies kasvattaa puskaa vaatekomerossa ja siitä ei tiedä kukaan muu kuin hän ja vaimo.
ja
Et ihan osunut oikeaan. Olen sen verran vainoharhainen ja tarkka siitä että jos olisi puskat mun kaapissa niin takuulla en sitä täällä kailottaisi.

Vaatii sulta pokkaa myöntää olevansa miespuolisen kaverinsa vaimo:D :thumbs:

Originally posted by Antti
:lol2:

:D

Voisin jättää asian tähän koska mua ei puskan kasvatuksen myöntäminen haittaisi.

Tulee mieleen melkein taannoinen jonkun iästä noussut "keskustelu".

Väitti olevan 14-vuotias ja profiili sanoi toista.

Sovitaan "lonkka" et mulla on puskat kaapissa niin saadaan tää loppumaan.
;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom