BB Pekka Kotipohja


Rinta,hauis
Selkä, Takareisi
Olkapäät, ojentaja
Etureidet, takareidet
(+ kädet extrana sillon tällön)

Lisäksi paikkotreenejä tulee muutaman päivän loppuun aina heikommille lihasryhmille kuten rinta.

- - - Updated - - -


Rinta,hauis
Selkä, Takareisi
Olkapäät, ojentaja
Etureidet, takareidet
(+ kädet extrana sillon tällön)

Lisäksi paikkotreenejä tulee muutaman päivän loppuun aina heikommille lihasryhmille kuten rinta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän ne muuttu täystin. Aika back to basics ja toimii niin kuin pitääkin. Lisäravinteisiinkin jollakin tapaa. Puhtaasta ruuastahan sitä yritetään kaikki mahdollinen saada mutta hyvänä lisukkeena x-ravinteita sopivassa välissä.

Voisitko heittää esimerkin päivän ruokailuista?
 
Maalis/Huhtikuun vaihteessa näillä näkymin. Päätavoite ja haave päästä kisaamaan ACE15 alle 23 vuotiaiden kehonrakennuksessa.

Vähän alkaa jo kädet syyhyämään kun pääsee seurailemaan sinun, ja mm. Mikan kisaprokkiksia. Upea kesä tulossa.

- - - Updated - - -

Maalis/Huhtikuun vaihteessa näillä näkymin. Päätavoite ja haave päästä kisaamaan ACE15 alle 23 vuotiaiden kehonrakennuksessa.

Vähän alkaa jo kädet syyhyämään kun pääsee seurailemaan sinun, ja mm. Mikan kisaprokkiksia. Upea kesä tulossa.

E: Onko Mikettimellä mitään selitystä miksi heittelee tuplaposteja?
 
Mitenkäs noihin kisoihin lunastetaan paikka?
En ole edes varma. Jyväskylän kunnon perusteella kai , ja tietenkin sen mitä mieltä liitto on miehestä.
Voisitko heittää esimerkin päivän ruokailuista?
Ihan perus aamupala kauraouurolla ja kananmunilla tai jauhoilla , riisit ja kanat muutama kerta päivään lisäksi punasta lihaa ja esim pastaa. Iltapalalla monia vaihtoehtoja mutta esim kaseiiniproteiinia , kananmunia , lihaa ja kalanmaksaöljyä.
Vähän alkaa jo kädet syyhyämään kun pääsee seurailemaan sinun, ja mm. Mikan kisaprokkiksia. Upea kesä tulossa.

- - - Updated - - -



Vähän alkaa jo kädet syyhyämään kun pääsee seurailemaan sinun, ja mm. Mikan kisaprokkiksia. Upea kesä tulossa.

E: Onko Mikettimellä mitään selitystä miksi heittelee tuplaposteja?
Hyvä että jotain kiinnostaa! Odotan itsekin kovasti , peilistä näytti tänään sen verran tapahtuneen jotain että itseluottamusta hieman tuli lisää. :)
 
Laitahan Pekka sitten kuvia kun lähdet dietille että minkälainen lähtökunto on!

Tai joku video olisi myös hyvä, siittä näkee paremmin : ),

- - - Updated - - -

Laitahan Pekka sitten kuvia kun lähdet dietille että minkälainen lähtökunto on!

Tai joku video olisi myös hyvä, siittä näkee paremmin : ),
 
Rinta,hauis
Selkä, Takareisi
Olkapäät, ojentaja
Etureidet, takareidet
(+ kädet extrana sillon tällön)

Lisäksi paikkotreenejä tulee muutaman päivän loppuun aina heikommille lihasryhmille kuten rinta.

Moro Pekka! Mihin väliin tuppaat yleensä tuon extra käsitreenin? Itsellä samanlainen jako käytössä ja tekisi mieli priorisoida käsiä enemmän.
Sama sitten noissa heikoissa lihasryhmissä, miten käytännössä toteutat treenin loppuun rinnalle extraa? yksi liike? useampi?
 
Laitahan Pekka sitten kuvia kun lähdet dietille että minkälainen lähtökunto on!
Ehkä jotain sneak peakkeja saatan laitella.
Tulisko sitte kisoja lähempänä Pekka Kotipohja - The Second Step, first stepin kommenteissa oot luvannu jatko-osan ;)
Kyllä tulee jatkoa ja tulee myös kaikkea muuta videota kunhan saapi selevillr vähän rahotuspuolta. :)
 
Moro Pekka! Mihin väliin tuppaat yleensä tuon extra käsitreenin? Itsellä samanlainen jako käytössä ja tekisi mieli priorisoida käsiä enemmän.
Sama sitten noissa heikoissa lihasryhmissä, miten käytännössä toteutat treenin loppuun rinnalle extraa? yksi liike? useampi?

Juuri noin kuten tuossa olikin.

Esim olkapää ojentajatreenin loppuun 1 liike rintaa, verta vaan lihakseen.

- - - Updated - - -

Moro Pekka! Mihin väliin tuppaat yleensä tuon extra käsitreenin? Itsellä samanlainen jako käytössä ja tekisi mieli priorisoida käsiä enemmän.
Sama sitten noissa heikoissa lihasryhmissä, miten käytännössä toteutat treenin loppuun rinnalle extraa? yksi liike? useampi?

Juuri noin kuten tuossa olikin.

Esim olkapää ojentajatreenin loppuun 1 liike rintaa, verta vaan lihakseen.
 
Hyvä että jotain kiinnostaa! Odotan itsekin kovasti , peilistä näytti tänään sen verran tapahtuneen jotain että itseluottamusta hieman tuli lisää. :)

Kyllä täällä kuules ihan mielenkiinnolla ootellaan millaista mörköä siellä veistellään ;)
Laitahan niitä videoita vaan tulille niin paljo ku ehit ja kerkeet!

Tuskin sanon tätä vain omasta puolestani, että materiaalia ei voi koskaan olla liikaa. Etenkään tässä marginaalilajissa. Eli eiköhän Pekka yritetä pittää tämä niin hieno laji näkyvillä nyt ja jatkossakin :)


Edit. Ny kun valmennuskuviot ovat muuttuneet, niin olisikohan jossain vaiheessa aika pienen videopäivityksen, jossa sinä ja Uusitalo ja ketä noita taustahemmoja nyt onkaan kävisitte vähän läpi näitä teidän treeni-, ravinto- jne kuvioitanne? Kaikkea ei tietenkään voi paljastaa, mutta noin niinkuin yleisesti?
 
Dodiin. Nyt ei olla enää ns. vale-peetee. Käykkääs lukemassa blogista mitä kuuluu ja kahtomassa uutta videota !

Noniin! Loistavaa että lähti vihdoinkin se kahva-apinan homma hemmettiin. Mä en halua, että sä jäät yhtään kehityksessä jälkeen, en edes työpaikan vaativuudella, kun syksyllä kisataan. Ja olishan se hienoa lähteä yhdessä sinne Madridiinkin kisaamaan jos sellainen mahdollisuus meille suotaisiin! SM-lavoilla sitten on sellainen posing battle tulossa että eloonjääneitä ei jätetä! Muistahan nyt todellakin hankkia sitä lihasmassaa lisää, koska sitä sä poju tarvitset jos mua vastaan meinaat taistella ;) sekä muista polttaa se läskikin pois tarpeeksi ajoissa, niin et vaan vajaakuntoisena tuu lavalle ja anna mun pokata mitalia sun nenäs eestä! ;) ;) ;)
 
Noniin! Loistavaa että lähti vihdoinkin se kahva-apinan homma hemmettiin. Mä en halua, että sä jäät yhtään kehityksessä jälkeen, en edes työpaikan vaativuudella, kun syksyllä kisataan. Ja olishan se hienoa lähteä yhdessä sinne Madridiinkin kisaamaan jos sellainen mahdollisuus meille suotaisiin! SM-lavoilla sitten on sellainen posing battle tulossa että eloonjääneitä ei jätetä! Muistahan nyt todellakin hankkia sitä lihasmassaa lisää, koska sitä sä poju tarvitset jos mua vastaan meinaat taistella ;) sekä muista polttaa se läskikin pois tarpeeksi ajoissa, niin et vaan vajaakuntoisena tuu lavalle ja anna mun pokata mitalia sun nenäs eestä! ;) ;) ;)

Kyllä, on elämä paljon mukavempa akun saa viikonloput tehdä sitä mitä eniten haluaa!

No siitä se vasta reissu tulis, Madridiin. Maistellaan paikallista viiniä kisojen jälkeen ja kärryytellään kieäryleitä.

Mut kuten mä jo kommentoin sulle, et kyl mä mun fledalla sut ainakin voitan jos en muulla. :D Dieetti alkaa noin parin kuukauden sisään. Tuleehan sitä dieetille pituutta varmaan 20 viikkoa, mutta eiköhän me kuule anneta paras kunto tähän mennessä enivei ja vähän päälle.

- - - Updated - - -

Noniin! Loistavaa että lähti vihdoinkin se kahva-apinan homma hemmettiin. Mä en halua, että sä jäät yhtään kehityksessä jälkeen, en edes työpaikan vaativuudella, kun syksyllä kisataan. Ja olishan se hienoa lähteä yhdessä sinne Madridiinkin kisaamaan jos sellainen mahdollisuus meille suotaisiin! SM-lavoilla sitten on sellainen posing battle tulossa että eloonjääneitä ei jätetä! Muistahan nyt todellakin hankkia sitä lihasmassaa lisää, koska sitä sä poju tarvitset jos mua vastaan meinaat taistella ;) sekä muista polttaa se läskikin pois tarpeeksi ajoissa, niin et vaan vajaakuntoisena tuu lavalle ja anna mun pokata mitalia sun nenäs eestä! ;) ;) ;)

Kyllä, on elämä paljon mukavempa akun saa viikonloput tehdä sitä mitä eniten haluaa!

No siitä se vasta reissu tulis, Madridiin. Maistellaan paikallista viiniä kisojen jälkeen ja kärryytellään kieäryleitä.

Mut kuten mä jo kommentoin sulle, et kyl mä mun fledalla sut ainakin voitan jos en muulla. :D Dieetti alkaa noin parin kuukauden sisään. Tuleehan sitä dieetille pituutta varmaan 20 viikkoa, mutta eiköhän me kuule anneta paras kunto tähän mennessä enivei ja vähän päälle.

Niin.. lisäksi... pitäähän se nyt vanhukselle antaa vähän etumatkaa näin niiku lihasmassan ja kireyden suhteen täs vaihees, mut paukutellaanpa sitten x-framea posing BATTLessa niin katotaan, onko ne kehäkolmen pojat millasia siinä suhteessa. ;D
 
Olen tehnyt nyt kolmisen viikkoa tuota kanki perseessä kyykkyä smithissä koroke kantapäiden alla ja tullut raskausarpia reisiin. WTF?! [emoji1]
 
Back
Ylös Bottom