BB Pekka Kotipohja

katso liitettä 124575
Mä teen Mika ihan sua varten tähän 10 kiloa lihasta oikeaan paikkaan ja vetäsen massun sisään niin jääpi miksu ihmettelemään pumppihuoneeseen suosiolla eikä tule edes lavalle. ;)

Voi olla etten tuu sieltä lavalle jos tohon runkoon saat sen 10kg lisää puhdasta biiffiä. Se on good bye kultamitali mulle. :(
Mutta luojan kiitos, sä et sitä 10 kiloa tohon runkoon tuu ikinä saamaan! :D
Ja jos sellainen ihme tapahtuis että saisit, niin mulle riittää, että mä saan tähän runkoon sen 5 kiloa lisää niin BOOM lupaan tulla lohduttaa sua ja ostan paketin nessuja! ;)

TLP_2772.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo, mutta aika harvoin nuorena on niin paljon massaa että menis cbb:n painorajat rikki kisakuosissa.... niin käytännössä ihan täysiä bodareita noi nuoret on vaikka kisaisivat cbb:ssä...
 
No on siel kasikympissä muitakin kisaajia kun Mika kenet pitäs voittaa. Matsson,Maaniemi,Silvennoinen,Tarvainen etc. Tais olla syksyn tasasin sarja (?) ainaki näin amatöörin silmään. TOP5 ois jo todella kova suoritus mikäli kyseiset herrat + muutamat muut kiipee sinne lavalle
 
No on siel kasikympissä muitakin kisaajia kun Mika kenet pitäs voittaa. Matsson,Maaniemi,Silvennoinen,Tarvainen etc. Tais olla syksyn tasasin sarja (?) ainaki näin amatöörin silmään. TOP5 ois jo todella kova suoritus mikäli kyseiset herrat + muutamat muut kiipee sinne lavalle
On tottakai , mutta siitä ei pääse yli eikä ali etteikö Mika ole ylivoimaisesti tuosta jengistä paras. Fakta on se ettei kukaan em. herroista tule Mikaa päihittämään.

Ja mikäs sen parempaa motivaatiota on kuin koittaa päihittää paras!

Se kunto riittää sijoitukseen mihin riittää. Arnoldista jos sinne pääsen niin ollaan samassa tasossa ja kaikilla on samat mahkut.
 
hyvä pekka! pitää asettaakkin kovat tavoitteet itselle ja lähtee hyvällä asenteella rakentaa sitä kuntoa lavalle! täällä ainakin yks joka tulee aktiivisesti seuraamaan sun projektia kuhan vaan tulee tarpeeks sulta matskua ;)
 
Loistavaa että näitä mielenkiintoisia kilpakumppaneita löytyy tänäkin vuonna SM-kisoissa. Viime kisoissa Kille vs Peter ja tänä vuonna Mika vs Pekka.
 
Tässä tapauksessa Pekan voittoon Mikaa vastaan ei vaan taida uskoa juuri muut, kuin Pekka itse. Tällaista kilpailuasetelmaa mielenkiintoisempaa on ehdottomasti se, miltä Pekka tule ylipäätään näyttämään bodysarjassa.
 
Tässä tapauksessa Pekan voittoon Mikaa vastaan ei vaan taida uskoa juuri muut, kuin Pekka itse. Tällaista kilpailuasetelmaa mielenkiintoisempaa on ehdottomasti se, miltä Pekka tule ylipäätään näyttämään bodysarjassa.

Niin no... olenkos minä jossain interwebissä puhunut voitosta? Kaikkihan haluaa voittaa sisimissään, paska puhettahan se on jos sanotaan lähtevän kokemusta hakemaan.

Realiteetit on tiedossa edelleenkin, ei sun Tuukka tarvitse tulla sitä erikseen sanomaan. Lisäksi se, että kirjoitussävyllä "miltä Pekka tulee ylipäätään näyttämään" kuulostaa korvaan aika aliarvioimiselta. :)

- - - Updated - - -

Tässä tapauksessa Pekan voittoon Mikaa vastaan ei vaan taida uskoa juuri muut, kuin Pekka itse. Tällaista kilpailuasetelmaa mielenkiintoisempaa on ehdottomasti se, miltä Pekka tule ylipäätään näyttämään bodysarjassa.

Niin no... olenkos minä jossain interwebissä puhunut voitosta? Kaikkihan haluaa voittaa sisimissään, paska puhettahan se on jos sanotaan lähtevän kokemusta hakemaan.

Realiteetit on tiedossa edelleenkin, ei sun Tuukka tarvitse tulla sitä erikseen sanomaan. Lisäksi se, että kirjoitussävyllä "miltä Pekka tulee ylipäätään näyttämään" kuulostaa korvaan aika aliarvioimiselta. :)
 
Tässä tapauksessa Pekan voittoon Mikaa vastaan ei vaan taida uskoa juuri muut, kuin Pekka itse. Tällaista kilpailuasetelmaa mielenkiintoisempaa on ehdottomasti se, miltä Pekka tule ylipäätään näyttämään bodysarjassa.


Kyllä moni muukin uskoo. Ja tärkeintä on nimenomaan se, mitä Pekka itse ajattelee! Rahkeita on vaikka mihin :rock:

- - - Updated - - -

Tässä tapauksessa Pekan voittoon Mikaa vastaan ei vaan taida uskoa juuri muut, kuin Pekka itse. Tällaista kilpailuasetelmaa mielenkiintoisempaa on ehdottomasti se, miltä Pekka tule ylipäätään näyttämään bodysarjassa.


Kyllä moni muukin uskoo. Ja tärkeintä on nimenomaan se, mitä Pekka itse ajattelee! Rahkeita on vaikka mihin :rock:
 
Back
Ylös Bottom