Kotipohja
VIP
[emoji123][emoji23]Nuo oli jottain rossfittipainoja tai 50 kg=2x25 kg käkkärit. Ei kukaan mieskäsittele 50 kg:n käsipainoja tuolla tavalla. EI KUKAAN!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[emoji123][emoji23]Nuo oli jottain rossfittipainoja tai 50 kg=2x25 kg käkkärit. Ei kukaan mieskäsittele 50 kg:n käsipainoja tuolla tavalla. EI KUKAAN!
Viimesissä toistoissa jonkun verran. Ekoissa ei. En mie anna varmistaa semmosten henkilöiden jotka joutus omia voimiaan uhraamaan minun takia. ;) Tervetuloa reenaamaan joku kerta olkapäät kanssani, punnerrellaan yhdessä.Kaverihan tossa auttaa puolet ;) Kyllä se tolleen kahella miehellä onnistuu.
Kaverihan tekis silloin ihan oikein, jos dynaamisesti jelppais liikeradan loppuosaa. Turha sitä on punnerrusliikkeissä ojentajien failuren takia lopettaa kohdelihaksen treenaamista. Ja jos oot koskaan koittanut varmistella ton kokoisia painoja, niin ei niitä Tuukkaseni tolla asenolla kukaan varmistaja kovin paljoo pääse jeesaamaan. Koita ite nappaa edes 20kg ja tee niillä tommoista varmistusliikerataa, alkaa kuule painamaan melkoisesti.Kaverihan tossa auttaa puolet ;) Kyllä se tolleen kahella miehellä onnistuu.
Muokkasit viestiäsi joten vastaan alkuperäiseen. Siksi treenaan raskaammilla painoilla jotta kehitys olisi suotuisampaa ja siksi koska pystyn. Muokattuun viestiin: egopainoja tai ei , miksi vaivaudut edes kommentoimaan kerta sulle on ihan sama meneekö mulla olkapäät. [emoji23]Egopainot. Kaveri auttoi ihan selvästi jokaisessa toistossa. Loukkaantumisriski kasvaa kun painot on voimiin liian suuret, mutta mulle ihan sama meneekö sulla olkapäät paskaks.
Viimesissä toistoissa jonkun verran. Ekoissa ei. En mie anna varmistaa semmosten henkilöiden jotka joutus omia voimiaan uhraamaan minun takia. ;) Tervetuloa reenaamaan joku kerta olkapäät kanssani, punnerrellaan yhdessä.
Kaverihan tekis silloin ihan oikein, jos dynaamisesti jelppais liikeradan loppuosaa. Turha sitä on punnerrusliikkeissä ojentajien failuren takia lopettaa kohdelihaksen treenaamista. Ja jos oot koskaan koittanut varmistella ton kokoisia painoja, niin ei niitä Tuukkaseni tolla asenolla kukaan varmistaja kovin paljoo pääse jeesaamaan. Koita ite nappaa edes 20kg ja tee niillä tommoista varmistusliikerataa, alkaa kuule painamaan melkoisesti.
Peteri aina mulle sanoo vinopenkissä, että autoinko liikaa. Johon mä vain, että joo, mä tässä vetelen kevyesti pystysoutua 140 kilolla yksin.
A= Ja jos oot koskaan koittanut varmistella ton kokoisia painoja, niin ei niitä Tuukkaseni tolla asenolla kukaan varmistaja kovin paljoo pääse jeesaamaan. B= Koita ite nappaa edes 20kg ja tee niillä tommoista varmistusliikerataa, alkaa kuule painamaan melkoisesti.
Ymmärrät kyllä itekkin, että tuolla systeemillä A on kyynerpään kohalla vähemmän vapausasteita yms. Eli tämä Jatkikselle ehdotettu kokeellinen testaussysteemi B ei ole kovinkaan toimiva. Suosittelisinkin esimerkiksi seuraavanlaista koelaitteistoa C.
katso liitettä 120443
Käyttöohjeet:
1. Kokoa laitteisto
2. Säädä kierretankojen F avulla kuminauhojen jäykkyys siten, että systeemi on tasapainossa halutuilla nivelkulmilla.
3. Solmi narujen H alapäihin 20kg punnukset.
4. Ota käsilläsi kiinni nivelistä C ja tee niillä tommoista varmistusliikerataa.
Tietysti jos haluaa testata, kuinka paljon saa avustettua niin voi laittaa raskaammatkin punnukset
Ymmärrät kyllä itekkin, että tuolla systeemillä A on kyynerpään kohalla vähemmän vapausasteita yms. Eli tämä Jatkikselle ehdotettu kokeellinen testaussysteemi B ei ole kovinkaan toimiva. Suosittelisinkin esimerkiksi seuraavanlaista koelaitteistoa C.
katso liitettä 120443
Käyttöohjeet:
1. Kokoa laitteisto
2. Säädä kierretankojen F avulla kuminauhojen jäykkyys siten, että systeemi on tasapainossa halutuilla nivelkulmilla.
3. Solmi narujen H alapäihin 20kg punnukset.
4. Ota käsilläsi kiinni nivelistä C ja tee niillä tommoista varmistusliikerataa.
Tietysti jos haluaa testata, kuinka paljon saa avustettua niin voi laittaa raskaammatkin punnukset
Onko tässä oletettu että punnerrusvastuun siirtyessä enemmän olkapäiltä ojentajille lähestyttäessä liikkeen huippukohtaa avustukseen tarvittava voima lisääntyy kääntäen verrannollisesti kuminauhan avustuksen vähenemisen verran?
Mistä ootte ostanu tota sopivan jäykkää kuminauhaa?
Ootko carna_geri kenties insinööri?