Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälainen opiskelija olit lukiossa? Mitä kirjoitit ja millä menestyksellä?
Vapokuvia Pekka. Promot käyntiin kuten meikäkin tekee.
Siinä tulevaisuuden Mr.Olympia
Kyllä mie voin myöntää että oon aina sillon tällön pössytellyt, pahin oli kisadieetin aika ja sieltä jäänyt sitten tavaks. Viimeaikoina päätin että sais loppua kokonaan, kun on niin herkkä jäämään koukkuun, niin vapon hommasin (on mulla näitä pari kolme ennestään) ja sais tällä häivyteltyä tuon tavan pois vaihtamalla lopulta nikotiinittomaan.
Joka käsitreenin parissa 1-2 liikettä. Hammerkääntö ja sitten nuo taljarullaukset tai millä nimellä haluaa kukin kutsua.Miten usein treenaat forkut?
:D haha... Eiköhän.Ei, koska Pekka tulee pääsee kireäks.
Mulle riittää ihan yksi savuke, että jään koukkuun... aamulla etenkin. Tosi paha tapa, ja hävettää ihan, mutta dieetillä se oli kyllä yksi jaksamista parantavista tekijöistä ja mm. muuan tuttu lääkärikin sanoi karskisti että nikotiini auttaa rasvanpoltossa kun nostaa sykkeitä ja blokkaa nälkää. Ei ollut sitä vastaan eikä myöskään puolesta.itsehän taistelen myös tuon tupakkakoukun kans,se on niin helppo lopettaa ,mutta vielä helpompi aloittaa uudestaan..