BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälainen opiskelija olit lukiossa? Mitä kirjoitit ja millä menestyksellä?

Aika gonahtanut olin. Mä tykkäsin kyllä käydä lukiota siinä mielin, että kaverit ja opettajat oli loistavia. Opettajat oli kanssa kuin kavereita meidän pikkukoulussa ja välillä ihan harmittelen miten mukavaa aikaa se oli.

Kirjoitukset meni vähän veturalleen, kun yhden tehtävän takia (jonka tein täysin oikein,mutta eivät hakeneet sitä vastausta vaan toista) menetin biologiassa E arvosanan C:ksi. Maantiedosta kirjotin E, matematiikasta M, äidinkielestä B (:D) ja englannista oliko M vai C. En muista edes mitä kirjoitin, kaikki nuo ainakin.
 
Vapokuvia Pekka. Promot käyntiin kuten meikäkin tekee.

f7e9acd5fadb76ee569bb88c42b42114.png


insuhöyryt ennen treeniä
 
Kyllä mie voin myöntää että oon aina sillon tällön pössytellyt, pahin oli kisadieetin aika ja sieltä jäänyt sitten tavaks. Viimeaikoina päätin että sais loppua kokonaan, kun on niin herkkä jäämään koukkuun, niin vapon hommasin (on mulla näitä pari kolme ennestään) ja sais tällä häivyteltyä tuon tavan pois vaihtamalla lopulta nikotiinittomaan.
 
Kyllä mie voin myöntää että oon aina sillon tällön pössytellyt, pahin oli kisadieetin aika ja sieltä jäänyt sitten tavaks. Viimeaikoina päätin että sais loppua kokonaan, kun on niin herkkä jäämään koukkuun, niin vapon hommasin (on mulla näitä pari kolme ennestään) ja sais tällä häivyteltyä tuon tavan pois vaihtamalla lopulta nikotiinittomaan.

itsehän taistelen myös tuon tupakkakoukun kans,se on niin helppo lopettaa ,mutta vielä helpompi aloittaa uudestaan..
 
Miten usein treenaat forkut?
Joka käsitreenin parissa 1-2 liikettä. Hammerkääntö ja sitten nuo taljarullaukset tai millä nimellä haluaa kukin kutsua.
Ei, koska Pekka tulee pääsee kireäks.
:D haha... Eiköhän. :)
itsehän taistelen myös tuon tupakkakoukun kans,se on niin helppo lopettaa ,mutta vielä helpompi aloittaa uudestaan..
Mulle riittää ihan yksi savuke, että jään koukkuun... aamulla etenkin. Tosi paha tapa, ja hävettää ihan, mutta dieetillä se oli kyllä yksi jaksamista parantavista tekijöistä ja mm. muuan tuttu lääkärikin sanoi karskisti että nikotiini auttaa rasvanpoltossa kun nostaa sykkeitä ja blokkaa nälkää. Ei ollut sitä vastaan eikä myöskään puolesta. :)

Vapo on kyllä hyvä.
 
Back
Ylös Bottom