BB Pekka Kotipohja

Jep kiva seurata sun positiivista asennetta. Mika sun seuraava kisa on?

- - - Updated - - -

Osa Mr. Olympia kisaajistakin on todistettavasti suorittanut saliharjoittelun ja lajin liikunnallisen puolen hyvinkin kevyesti

Olisko heittaa esimerkkia ja "todisteita"? Todisteeks ei kay etta jostain loytyy video jossa joku pumppaa lahes kisakunnossa nollahiilareilla pikkupainoilla. Harvemmin Mr. Olympia tason fysiikkaa saa ellei jossain vaiheessa treenaa aika saatanan painavilla painoilla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sori Eibbi tiijät itekki että tää on mun lempiaihe. :D

Onhan se urheilua siinä missä sauvakävelykin, mutta varmaan tässä yritettiin nyt näsäviisastella sen asian kanssa, että itse kilpailut eivät ole urheilua.

Miten eroaa missikilpailuista ?

Muissa lajeissa olet paras tuloksesi myötä.

Niin... urheilulajeissa

Jos joku sanoo etten urheile, kun käyn lähes päivittäin 1.5h salilla riehumassa, niin silloin hän on väärässä ja tämä ei edes ole mielipidekysymys.

Harrastat liikuntaa (ihan niiku Sara Sieppi) ;)

Tämäkin on mielipideasia.

Ei ole.

On olemassa paljon muitakin arvostelulajeja, joita kuitenkin pidetään laajalti urheilulajeina, vaikkei esim.aikaan tai etäisyyteen perustuvia mittareita olekaan olemassa. Taitoluistelu, telinevoimistelu jne tulevat ensimmäisenä mieleen.

Noissa arvostellaan kilpailijan suoritusta, ei ulkonäköä. Ihan tosissas vertaat telinevoimistelua ja stringipullistelua ? :hyper:

Myös kamppailu-urheilussa arvostelutoiminta on usein melko kyseenalaista varsinkin mestaruusotteluissa, mikäli ottelua ei pysty kumpikaan lopettamaan.

Nyrkkeilyssä saat pisteen, kun onnistut lyömään kaveria turpaan. Bodauksessa saat pisteen, kun sun reiden säikeet erottuu kaverin vastaavia paremmin...
 
Harrastat liikuntaa (ihan niiku Sara Sieppi) ;)

Herra tuleva DI ottanee sanakirjan käteen ja katsoo mitä urheilu on niin huomaa, että myö Sieppin kanssa urheillaan niin perkeleesti ;)

P.s Bodaus ei tarkoita sitä, että stringit menee lavalla pers'vakoon.
 
Pelasit varmaan pienempänä rikkinäistä puhelinta? Sustanol, Sustanon.. Äärimmäisen lähellä toisiaan. Jokainen voi kai tästä päätellä missä päässä virhe on sattunut. Syöpälasten hoitajan luulisi olevan kartalla, meikäläisen ei.

Hymähtelet kun 16-18v pojalla ei ole alkanut murrosikä ja hän on 140cm pitkä? :) Johtuen ilmeisesti äärimmäisen kovista syöpähoidosta jotka häiritsevät kehon normaalia hormonitoimintaa..

Pakko kyllä tarttua tähän vaikka ei Pekkaan liity millään lailla! Vahvasti epäilen, että kyseessä on yksittäistapaus. Enpä ole kuullut, että syöpälapsille hormoneita/kasvua annetaan. Asia erikseen jos on esim kivessyöpä, joka sitten suoraan vaikuttaa hormonitoimintaan. Hoidot kyllä kovia ja aiheuttavat kaikennäköistä etenkin kasvavalle keholle, mutta kysy lääkäriltä, niin saat vastauksen, että kaikki on vain väliaikaista. Ettei sinun tuttu nyt olisi hieman paisutellut tilannetta, heittänyt tuollaisen yleisen heiton ns. kaikki käyttää lääkkeitä huippu urheilussa.
 
Pekka rokkaa ja seuraa lupaavasti Hulkin jalanjälkiä kohti Suomen CBB-tähteyttä! Pekalle toivotaan lisää lihasta ja voimia kuunnella kateellisten kynisten ja lihisten avautumisia! BTW, hienoja videoita......
 
Tätä Kotipohjan sekä muutamia muita ketjuja lukiessa olen tullut sellaiseen johtopäätökseen on pakko olla olemassa sellainen oireyhtymä, kuin "NATURAGE", joka yleensä ilmenee vihamielisyytenä, verbaalisena oksentamisena ja ajoittain myös väkivaltafantasioina. Ilmiönä naturage vaikuttaa kuitenkin olevan melko tuore, enkä muista menneinä vuosina tällaista ilmenneen. Todistettavasti tunnen myös natuja, jotka eivät ole sairastuneet naturageen, samoin kuin itsekin onnistuin välttämmään sen, vaikka uhmakkaasti (en tiennyt silloin mahdollista riskeistä) suoritin omakin kisaurani täysin natuna. :)

Hienoa, että Pekka jaksaa kaikesta huolimatta päivittää ketjuaan, vaikka hintana näyttää olevan se, että saa kärsiä joidenkin henkisestä pahoinvoinnista. Pidä kiinni visioistasi, ja elä oma elämääsi, niin kuin tähänkin saakka. Anna varjojen tanssia keskenään omat tanssinsa. En ihmettele yhtään, että muutamat vanhemmat ukot ei juurikaan jaksa kirjoitella ketjuihinsa, samoin kuin moni uusi kyky ei viitsi edes aloittaa omaa ketjuaan. Koska kuitenkin on muutamia kisaajia, jotka täälläkin kirjoittelevat avoimesti kuulumisiaan, tunnetuina persoonina, niin olisi kohtuullista, että erimielisimmätkin henkilöt voisivat muotoilla asiansa siihen malliin, että sen voisi sanoa myös face to face tilanteessa. Näin rakentava keskustelu pysyisi käynnissä...

Yksi asia minkä vielä voi ottaa esiin on doping. Moni on vaatimassa, että kehonrakentajien pitäisi avoimesti kertoa mahdollisesta aineiden käytöstä. Oma kantani on se, että ehdottomasti ei pidä kertoa mitään. Kyseessä ei ole rehellisyys, vaan politiikka. Historiallinen fakta on se, että viimeistään siinä vaiheessa kun anaboliset kiellettiin (1974-75 =>), niin urheilijoiden, lääkäreiden kuin toimihenkilöidenkin suut ovat menneet tehokkasti suppuun. Harva haluaa ehdoin tahdoin hankaloittaa asemaansa. Tunnettuja esimerkkejä on. Tässä yhteydessä on hyvä muistaa vanha tuttu lausahdus " Teillä on oikeus vaieta, sillä kaikki mitä sanotte, voidaan käyttää teitä vastaan...". Tämä pätee varsin hyvin, jos se kytketään esim. dopingaineiden käyttöön. Kehonrakentajilta ei voida vaatia sen suurempaa avautumista, kuin muiltakaan urheilijolilta, vaikka valtion rahoitusta ei olekaan "rasitteena". Koska dopingaineiden käyttöä ei ole Suomessa kriminalisoitu, eikä kehonrakennus ole Adt:n valvonnan alaisuudessa, niin moni ajattelee että käytöstä voi puhua vapaasti. Asia ei kuitenkaan mene niin, vaan seuraamukset voivat olla joko suoraan välillisiä tai vähintäänkin kumulatiivisia ja tulevat viiveellä. Vaikka Make S. pystyykin nyt puhumaan melko avoimesti sponsorinsa siunaamana, se ei kuitenkaan tarkoita, että sodankäynnin julistanut osapuoli (adt-liike) yhdessä lainsäätäjän kanssa ei laittaisi näitä asioita merkille. Lainsäädäntö ei myöskään ole stabiili, vaan altis muutoksille. Pinnan alla kytee.
 
Laskeskelin, että 190kg vois mennä kyykyssä noiden sarjojen mukaan. Se on aika paljon se. Ekä toi penkkikään huono ole kehonpaino huomioiden. Eibbihän vois käydä vaikka bodauksen ohessa kisaamassa RAW-voimannostossakin. Jos ei sillä muuta sais niin ainakin respektiä.
 
Thanks!

Oon minä pitkin talvea miettinyt, että toukokuulle jos treenien ohessa voimat kasvaisivat niin ottaisin 10-8x140kg penkin ja 8x180kg kyykyn. 90 kiloon asti jos tässä bulkkailen niin pitäisi mennä. Btw, huomenna käyn hakemassa mahollisesti ihan oikian videokameran niin päästään tuomaan hyviä videoita sitten julki teille!
 
Raw kisaan varmaan pitäisi vähän kyykkyä syventää, mutta äkkiäkös tekniikkaan säätöä tekee jos oikeasti kisaan menisi.
Hurjat on tavoitteet, mutta ilman tavoitteita ei saavuta mitään, ja Pekasta ei koskaan tiedä mihin pystyy. Yllätti tuo menestysvauhti CBB puolella ainakin minut. Tsemppiä kehopuolelle siirtymiseen ja muihin tavoitteisiin!
 
Thanks!

Oon minä pitkin talvea miettinyt, että toukokuulle jos treenien ohessa voimat kasvaisivat niin ottaisin 10-8x140kg penkin ja 8x180kg kyykyn. 90 kiloon asti jos tässä bulkkailen niin pitäisi mennä. Btw, huomenna käyn hakemassa mahollisesti ihan oikian videokameran niin päästään tuomaan hyviä videoita sitten julki teille!

mahtaa olla melkonen bulkki jos esim penkki sarja painot nousevat useammalla kymmennellä kilolla, paljon painoa tällä hetkellä ? . tsemppiä myös
 
mahtaa olla melkonen bulkki jos esim penkki sarja painot nousevat useammalla kymmennellä kilolla, paljon painoa tällä hetkellä ? . tsemppiä myös

Sehän olisi jo aikamoista, jos ei voimatasot nousisi ollenkaan treenin ohella? Tekniikknaa pientä hiomista niin nousee kyllä. (Y)
 
Thanks!

Oon minä pitkin talvea miettinyt, että toukokuulle jos treenien ohessa voimat kasvaisivat niin ottaisin 10-8x140kg penkin ja 8x180kg kyykyn. 90 kiloon asti jos tässä bulkkailen niin pitäisi mennä. Btw, huomenna käyn hakemassa mahollisesti ihan oikian videokameran niin päästään tuomaan hyviä videoita sitten julki teille!


Btw: Halmo kävi 2011 keväällä yhdet RAW-voimanosto kinkerit!!! Alle satkun se silloin paino, olisko ollut jotain 96-97kg ja totaali oli 750kg luokkaa? Antti voi itse tarkentaa jos vierailee tällä sivulla...
 
Thanks!

Oon minä pitkin talvea miettinyt, että toukokuulle jos treenien ohessa voimat kasvaisivat niin ottaisin 10-8x140kg penkin ja 8x180kg kyykyn. 90 kiloon asti jos tässä bulkkailen niin pitäisi mennä. Btw, huomenna käyn hakemassa mahollisesti ihan oikian videokameran niin päästään tuomaan hyviä videoita sitten julki teille!

Joo ihan hyvät tavoitteet mutta 2½ toistoa 130kg omin avuin, siitä on pitkä matka 8-10x140kg, ainakin jos meinaat kuukaudessa parissa sen tehdä. Tosin tuo sun tekniikka on täys lahna joten jo sen korjauksella tulee kiloja tankoon lisää.
 
Raw kisaan varmaan pitäisi vähän kyykkyä syventää, mutta äkkiäkös tekniikkaan säätöä tekee jos oikeasti kisaan menisi.
Hurjat on tavoitteet, mutta ilman tavoitteita ei saavuta mitään, ja Pekasta ei koskaan tiedä mihin pystyy. Yllätti tuo menestysvauhti CBB puolella ainakin minut. Tsemppiä kehopuolelle siirtymiseen ja muihin tavoitteisiin!

En ole ikinä menossa voimanostokisoihin (*koputtaa puuta*), kun ei oikeasti yhtään kiinnosta. Jotenkin niin eri laji ja muutenkaan ei vaan nappaa. Ehkä jonkun salinoston voisin tehdä joskus tuleviasuudessa mutta en todellakaan maksimeillani. Kiitos!

mahtaa olla melkonen bulkki jos esim penkki sarja painot nousevat useammalla kymmennellä kilolla, paljon painoa tällä hetkellä ? . tsemppiä myös
Noo siitähän tuon näkee sitten. :) Kyllä tässä koitetaan kaikin puolin nyt saada treenit siihen malliin että tulosta tulisi. 85.5kg on nyt. Kiitos!
Sehän olisi jo aikamoista, jos ei voimatasot nousisi ollenkaan treenin ohella? Tekniikknaa pientä hiomista niin nousee kyllä. (Y)
Näinhän se on. Tekniikkaa voi aina parantaa kyllä.
Kuvailehan Pekka jonkinmoista kokkailuvideoo jossakin vaiheessa myös!
Mä kuvailen jonkun hyvän sörsselin heti kun vaan opettelen ton uuden kameran käytön. :)
Btw: Halmo kävi 2011 keväällä yhdet RAW-voimanosto kinkerit!!! Alle satkun se silloin paino, olisko ollut jotain 96-97kg ja totaali oli 750kg luokkaa? Antti voi itse tarkentaa jos vierailee tällä sivulla...

Joo ihan hyvät tavoitteet mutta 2½ toistoa 130kg omin avuin, siitä on pitkä matka 8-10x140kg, ainakin jos meinaat kuukaudessa parissa sen tehdä. Tosin tuo sun tekniikka on täys lahna joten jo sen korjauksella tulee kiloja tankoon lisää.
Sanoin varmistajalle kyllä, että älä ota tangosta kiinni ennen kun vasta se tanko jääpi rinnalle. Ei auttanut kuulemma mitään. Nyt on hyvin saanut hermotettua ojentajat, että jaksaa työntää painot ylös vaikka tuntuu rinnalla hyytyvänkin. Mutta ootelkaa, kyllä mie koitan kehittyä. :) Mulla on omat tyylit tehä tuo penkki ja en pysty tekemään liian leveeltä, koska se ei ole olkapäille hyvä ja paremman tuntuman saa rintaan kapeammalla.
 
Back
Ylös Bottom