Kuule Jyppe itse minä halusin ylimääräset viestit poistattaa. Jos te nyt haluatte, että minä tänne kirjoittelen tai laittelen materiaalia, niin en suvaitse em. asioista keskustelua ja syyllistämistä koska ketjun pääpointti tuntuu muuttuvan vain pelkkään "Kotipohja syö vitusti hormooneja ja pilaa ittesä lääkkeillä ja kaikki tulokset on vain lääkkeiden ansiosta, lääkkeitä lääkkeitä lääkkeitä". Mä verrastan asian samaan, kun mua haastateltaisiin johonkin ja ainoa asia jota haastattelija tivaa on "mites ne huumeet, mites ne lääkkeet, mites kaikki vippaskonstit?". Sanoisin siihen suoraan vaan, että työnnä pää persukseen ja ottasin asian loukkauksena.
Ottakaa nyt huomioon, että olen edelleen CBB kisaaja enkä ole vielä käynyt kertaakaan kehonrakennuslavoilla ja mulla on edelleen 3 todistusta ADT:lta ja niiden pohjalla mennään. ;)
Näillä mennään nyt ja jos ei tämä lähde onnistumaan, niin olkoon. Kiitos!
Ymmärrän, mutta pointtini ei ollut tuo vaan keskusteltiin penkin kehittämisestä ja siitä 140kg sarjasta. Itse otin asian puheeksi kun täällä jotkut ei usko natikkana saavuttavan jotain 8x140kg sarjaa.. Sitä tunnettua suomalaista kateutta täällä ilmassa heti kun vaihdetaan sarjaa niin kaikki tästä eteenpäin tekemä ja saavutettu lihas ja voimatasot on VAIN JA AINOASTAAN lääkkeiden ansiota, ikään kuin muita muuttujia ei olisi.
Mielelläni jätän nuo lääkekeskustelut kokonaan pois enkä siitä ollut keskustelemassa vaan onko mahdollista kehittää penkkipunnerrusta 2-3x140kg -> 8-10x140kg parissa kuukaudessa NATIKKANA.
Tsemppiä Pekalle treeneihin ja tuuhan käymään Mayorsilla ;)