BB Pekka Kotipohja

Kuule Jyppe itse minä halusin ylimääräset viestit poistattaa. Jos te nyt haluatte, että minä tänne kirjoittelen tai laittelen materiaalia, niin en suvaitse em. asioista keskustelua ja syyllistämistä koska ketjun pääpointti tuntuu muuttuvan vain pelkkään "Kotipohja syö vitusti hormooneja ja pilaa ittesä lääkkeillä ja kaikki tulokset on vain lääkkeiden ansiosta, lääkkeitä lääkkeitä lääkkeitä". Mä verrastan asian samaan, kun mua haastateltaisiin johonkin ja ainoa asia jota haastattelija tivaa on "mites ne huumeet, mites ne lääkkeet, mites kaikki vippaskonstit?". Sanoisin siihen suoraan vaan, että työnnä pää persukseen ja ottasin asian loukkauksena.

Ottakaa nyt huomioon, että olen edelleen CBB kisaaja enkä ole vielä käynyt kertaakaan kehonrakennuslavoilla ja mulla on edelleen 3 todistusta ADT:lta ja niiden pohjalla mennään. ;)

Näillä mennään nyt ja jos ei tämä lähde onnistumaan, niin olkoon. :) Kiitos!

Ymmärrän, mutta pointtini ei ollut tuo vaan keskusteltiin penkin kehittämisestä ja siitä 140kg sarjasta. Itse otin asian puheeksi kun täällä jotkut ei usko natikkana saavuttavan jotain 8x140kg sarjaa.. Sitä tunnettua suomalaista kateutta täällä ilmassa heti kun vaihdetaan sarjaa niin kaikki tästä eteenpäin tekemä ja saavutettu lihas ja voimatasot on VAIN JA AINOASTAAN lääkkeiden ansiota, ikään kuin muita muuttujia ei olisi.

Mielelläni jätän nuo lääkekeskustelut kokonaan pois enkä siitä ollut keskustelemassa vaan onko mahdollista kehittää penkkipunnerrusta 2-3x140kg -> 8-10x140kg parissa kuukaudessa NATIKKANA.

Tsemppiä Pekalle treeneihin ja tuuhan käymään Mayorsilla ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ymmärrän, mutta pointtini ei ollut tuo vaan keskusteltiin penkin kehittämisestä ja siitä 140kg sarjasta. Itse otin asian puheeksi kun täällä jotkut ei usko natikkana saavuttavan jotain 8x140kg sarjaa.. Sitä tunnettua suomalaista kateutta täällä ilmassa heti kun vaihdetaan sarjaa niin kaikki tästä eteenpäin tekemä ja saavutettu lihas ja voimatasot on VAIN JA AINOASTAAN lääkkeiden ansiota, ikään kuin muita muuttujia ei olisi.

Mielelläni jätän nuo lääkekeskustelut kokonaan pois enkä siitä ollut keskustelemassa vaan onko mahdollista kehittää penkkipunnerrusta 2-3x140kg -> 8-10x140kg parissa kuukaudessa NATIKKANA.

Tsemppiä Pekalle treeneihin ja tuuhan käymään Mayorsilla ;)

Juurikin näin! :)

Kiitos, sinne kanssa. Tulen jossain vaiheessa.
 
Onhan se ymmärrettävää että tulokset alkaa nousemaan vähä eri tahtiin kun siirrytään bodaukseen ja jokaisen luulis tajuavan tämän, iha mielenkiintoista seurata miten keho muuttuupi. :thumbs:
 
Kuule Jyppe itse minä halusin ylimääräset viestit poistattaa.
Thanks Pekka ku korjasit ton kohdan, koska vituttaa kun aina kaikki kaatuu mun niskaan täällä kun jengi ei koskaan osaa ajatella, että taustalla on erinäisiä syitä. Ei sillä, ettenkö olisi poistanut muutenkin.
 
Pakko kyllä nostaa Pekalle hattua, hoitaa nämä PR-jututkin viimesen päälle ammattitaidolla, vaikka ei (vielä) Pro-korttia olekaan :thumbs: :5:

ps. miksi vitussa pakkis tuon PR:n aina alleviivaa :D
 
Kuule Jyppe itse minä halusin ylimääräset viestit poistattaa. Jos te nyt haluatte, että minä tänne kirjoittelen tai laittelen materiaalia, niin en suvaitse em. asioista keskustelua ja syyllistämistä koska ketjun pääpointti tuntuu muuttuvan vain pelkkään "Kotipohja syö vitusti hormooneja ja pilaa ittesä lääkkeillä ja kaikki tulokset on vain lääkkeiden ansiosta, lääkkeitä lääkkeitä lääkkeitä". Mä verrastan asian samaan, kun mua haastateltaisiin johonkin ja ainoa asia jota haastattelija tivaa on "mites ne huumeet, mites ne lääkkeet, mites kaikki vippaskonstit?". Sanoisin siihen suoraan vaan, että työnnä pää persukseen ja ottasin asian loukkauksena.

Ottakaa nyt huomioon, että olen edelleen CBB kisaaja enkä ole vielä käynyt kertaakaan kehonrakennuslavoilla ja mulla on edelleen 3 todistusta ADT:lta ja niiden pohjalla mennään. ;)

Näillä mennään nyt ja jos ei tämä lähde onnistumaan, niin olkoon. :) Kiitos!

Itse taisit sitä kysyä mikä vaikuttaa kun vaihtaa sarjaa ?... Se on ihan päivänselvä, että voimatasot hieman muuttuu, mutta itse en hypettäis mistään kehityksestä sarjapainoissa. Poista tämäkin viesti jos ei miellytä.
 
Itse taisit sitä kysyä mikä vaikuttaa kun vaihtaa sarjaa ?... Se on ihan päivänselvä, että voimatasot hieman muuttuu, mutta itse en hypettäis mistään kehityksestä sarjapainoissa. Poista tämäkin viesti jos ei miellytä.

Hypetystä? :lol2: Jos joku ehdottaa että kilpailisin RAW voimanostossa ja vastaan ettei oikein kiinnosta, mutta mainitsen ohessa tavoitteita mitä mulla sarjapainojakin kohtaan on jotka pitää ottaa vähän yläkanttiin muuten ihan turha sitä kehitystä edes odottaa. Siitäkös jengi vetää herneet nenään ja rupeaa dissaamaan ja arvostelemaan. :D Parempi on varmaan sanomatta noista mitään jatkossa, kun punttipojat tulevat vinkumaan ja itkemään ettei tule tapahtumaan. :) Noh, edelleen, minä nyt jatkan tekemistä ja antaa koirien haukkua wuh.

Kovaa punnerrusreeniä! | Pekka Kotipohja
 
Hypetystä? :lol2: Jos joku ehdottaa että kilpailisin RAW voimanostossa ja vastaan ettei oikein kiinnosta, mutta mainitsen ohessa tavoitteita mitä mulla sarjapainojakin kohtaan on jotka pitää ottaa vähän yläkanttiin muuten ihan turha sitä kehitystä edes odottaa. Siitäkös jengi vetää herneet nenään ja rupeaa dissaamaan ja arvostelemaan. :D Parempi on varmaan sanomatta noista mitään jatkossa, kun punttipojat tulevat vinkumaan ja itkemään ettei tule tapahtumaan. :) Noh, edelleen, minä nyt jatkan tekemistä ja antaa koirien haukkua wuh.

Kovaa punnerrusreeniä! | Pekka Kotipohja

No et ymmärtäny mun pointtia, eikä sillä väliä :) On ihan selvä, että sun sarjapainot nousee, jos oot sinne BB puolelle siirtymässä, mutta itse en sanoisi sitä millään tavalla kehittymiseksi vaan lajinluonteen tuoma etu vs cbb...

Täällä on pakkko olla kisaajien kanssa samaa mieltä ja samalla puolella, eikä missään tapauksessa kritsoida kenenkään tekemisiä tai ainakaan sanoa mitään itsestään selvyyksiä, ettei vaan kukaan hermostu.... mutta se siitä ja hyviä treejä sekä menestystä tulevissa karkeloissa !
 
oot sinne BB puolelle siirtymässä, mutta itse en sanoisi sitä millään tavalla kehittymiseksi vaan lajinluonteen tuoma etu vs cbb

Vai, että ei ole kehitystä vaan lajin luonteen tuoma etu. Ok.
Kyse oli penkissä ihan vaan sarjapainojen nostamisesta....

Voimia Eibille....
 
No et ymmärtäny mun pointtia, eikä sillä väliä :) On ihan selvä, että sun sarjapainot nousee, jos oot sinne BB puolelle siirtymässä, mutta itse en sanoisi sitä millään tavalla kehittymiseksi vaan lajinluonteen tuoma etu vs cbb...

Minullakin alkoi tulokset nousemaan aikoinaan ku rupesin syömään oikein ja yli kulutukseni. Tämä ei kuitenkaan ole kehitystä vaan ruoan tuoma etu verrattuna sellaisiin jotka eivät syö hyvin tai yli kulutuksensa. Lisäksi nyt on voimatasot tupanneet kasvamaan kun olen alkanut tehdä lyhempiä sarjoja. Tämäkään ei tosin todellakaan ole kehitystä vaan treenitavan tuoma etu vs. Sellaiset jotka tekevät sarjansa pidemmillä toistomäärillä.

En ole siis saliurani aikana kehittynyt yhtään, kaikki on vain erinäisten asioiden tuomia etuja.
 
Täällä on oikeesti niin vitun heikkoja ja lahjattomia surkimuksia suurin osa kirjoittelijoista, että on heti vedettävä doping-kortti pöytään kun joku tekee yli 120 kilolla sarjoja penkissä. Syökää saatana +500kcal joka päivä ja levätkää riittävästi niin huomaatte, että tuo on automaatio penkkipunnerruksen kehittymiselle. Ainiin ja muistakaa tehdä sitä penkkiäkin, vaikka ihan muutama kova sarja viikossakin riittää.
 
Itse taisit sitä kysyä mikä vaikuttaa kun vaihtaa sarjaa ?... Se on ihan päivänselvä, että voimatasot hieman muuttuu, mutta itse en hypettäis mistään kehityksestä sarjapainoissa. Poista tämäkin viesti jos ei miellytä.

Paljonko sä Artov nostat penkistä? Ihan rohkeesti vain, tulos kehiin.
 
Olisi taas "pari" kysymystä lisää Pekalle:

Oletko harrastanut jotakin muuta ennen kuntosalitouhujen aloittamista? Onko sinulla muita harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita salilla käynnin lisäksi?
Miten alun perin kiinnostuit kuntosaliharjoittelusta?
Oliko heti ensimmäisestä salivisiitistä lähtien selvää, että tämä on se juttu, mitä haluat tehdä?
Missä vaiheessa tajusit, että sinulla on lahjoja tähän hommaan? Tuliko esim. positiivista kommenttia ulkopuolisilta tms?
Miten olet tutustunut Mikko Ovaskaisen kanssa?
Hyvän treenikaverin merkitys?
Mikä on parasta treenaamisessa? Onko jotain negatiivisia puolia?
Miten motivoit itseäsi ennen kovia treenejä? Mistä motivaatiosi kumpuaa?
Millainen on mielestäsi onnistunut treeni?
Tärkein asia, jonka olet treenivuosiesi aikana oppinut?
Mitkä olivat suurimpia virheitä aloittaessasi tämän harrastuksen (treenin/ravitsemuksen osalta)?
Miten olet päätynyt nykyiseen treenityyliisi?
Mitä musiikkia kuuntelet salilla? Top 10 playlist?
Tuleeko koskaan päiviä, jolloin treenaaminen ei kiinnosta? Miten tällöin toimit? Menet treenaamaan hammasta purren vai jätät suosiolla väliin? :)
Teetkö off-seasonilla aerobista ja jos teet niin kuinka paljon esim. viikkotasolla? Suositteletko tekemään aerobista massakaudella + perustelut?
Jos ja kun teet aerobista, niin mitä silloin teet?
Kumpi on mielestäsi tärkeämpää treenaamisessa, hyvä tuntuma lihaksessa vai isot painot?
Miten vietät vapaa-aikaasi, kun et ole salilla?
Miten rentoudut?
Kuinka paljon tulee unta vuorokaudessa?
Useasti sanotaan, että kehonrakennus vaatii ympärivuorokautista panostamista. Onko sinulla ollut koskaan ongelmia löytää balanssia kehonrakennuksen ja sosiaalisen elämän välillä ja miten olet asian ratkaissut?
Suosikki ulkomaiset kehonrakentajasi (mainitse 3 + perustelut mukaan)?

Kuinka paljon tulee syötyä kasviksia ja hedelmiä päivässä? Top 3 kasvikset/hedelmät?
Käytätkö paljon mausteita? Top 3 mausteet (pl. suola) ruoanlaitossa?
Rasvan määrä ruokavaliossa? Top 3 rasvanlähteet?
Kuinka usein tulee syötyä leipää? Top 3 leivät? Mitäs Pekka tyypillisesti laittaa leipänsä päälle? :)
Onko sinulla jotain paheita? Karkit, sipsit yms?
Suosikki leivonnainen?
Paras hiilihapollinen juoma?
Kahvi vai tee?
Riisi vai pasta?
Paras puuro kaurapuuron jälkeen?
Peruna vai bataatti?
Perunat keitettynä, paistettuna, uunissa kypsennettynä vai muussina?
Kinkku vai kalkkuna?
Maitorahka vai raejuusto?
Pidätkö kalaruoista? Kuinka usein tulee syötyä kalaa? Paras kalaruoka?
Kehonrakentajana taidat kokkaamisen jalon taidon, mutta miten on leipomisen laita? Pidätkö leipomisesta?

Bonuskysymys: Mistä aineksista syntyy täydellinen munakas? :D
 
Back
Ylös Bottom