BB Pekka Kotipohja

Yleensä ne sarjapainot nousee, kun siirtyy kehonpuolelle, mutta en tiiä voiko sitä nyt "kehitykseksi" sanoa... 2x130 --> 10x140 ero on valovuosi....
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Mikäs siinä, jos perille menee.
Sitten muutama kyssäri Pekalle.

Kuinka paljon teet tyypillisesti sarjoja liikettä kohden vai tuleeko mentyä enempi tuntumapohjalta?
Mieluisin lihasryhmä treenata?
Tylsin lihasryhmä treenata?
Jos pitäisi valita vain yksi erikoistekniikka, mikä se olisi?
Tuleeko tällä hetkellä panostettua erityisesti mihinkään tiettyyn lihasryhmään vai treenaatko tasapuolisesti kaikkia?
Kuinka usein tulee tehtyä kevyempiä treenijaksoja? Vai pidätkö esim. tyyliin muutaman päivän totaalilepoa tai jotain vastaanlaista?
Kuinka paljon tulee panostettua lihashuoltoon tällä hetkellä. Käytkö esim. säännöllisesti hierojalla tms?
Paras bulkkiruoka?
Suosikki proteiininlähde?
Suosikki hiilihydraatinlähde?
Tyypillinen pre-workout ateriasi? Entä post-workout?
 
Pekka hei lisää niitä videoita joissa höpiset treenin päälle! Mukavaa kuunneltavaa kun sulla on niin rauhallinen ääni (no homo). Ihan perus treeniselostuksella ja jorinoilla saa siitä videosta paljon mielenkiintoisemman!

E: piti muokata, koska näköjään on jo tullut matskua uudella kameralla!
 
Yleensä ne sarjapainot nousee, kun siirtyy kehonpuolelle, mutta en tiiä voiko sitä nyt "kehitykseksi" sanoa... 2x130 --> 10x140 ero on valovuosi....

Miksikäs ne nyt sen sarjamuutoksen takia muuttuisivat? :)

- - - Updated - - -

^ Mikäs siinä, jos perille menee.
Sitten muutama kyssäri Pekalle.

Kuinka paljon teet tyypillisesti sarjoja liikettä kohden vai tuleeko mentyä enempi tuntumapohjalta?
Mieluisin lihasryhmä treenata?
Tylsin lihasryhmä treenata?
Jos pitäisi valita vain yksi erikoistekniikka, mikä se olisi?
Tuleeko tällä hetkellä panostettua erityisesti mihinkään tiettyyn lihasryhmään vai treenaatko tasapuolisesti kaikkia?
Kuinka usein tulee tehtyä kevyempiä treenijaksoja? Vai pidätkö esim. tyyliin muutaman päivän totaalilepoa tai jotain vastaanlaista?
Kuinka paljon tulee panostettua lihashuoltoon tällä hetkellä. Käytkö esim. säännöllisesti hierojalla tms?
Paras bulkkiruoka?
Suosikki proteiininlähde?
Suosikki hiilihydraatinlähde?
Tyypillinen pre-workout ateriasi? Entä post-workout?

Mä voisin tehdä tästä semmosen vlogi tyylisen postin.

Joo, pitää laitella niitä höpisyvideoita kunhan opin käyttämään näitä vehkeitä
 
Hyviä videoita Pekka, innolla kyllä tulee katottua jokainen mitä lisäilet.

Miten paino tällä hetkellä? R% näyttäis olevan hyvällä mallilla (Q&A:n perusteella) vaikka oletkin ottanut painoa aika nopeasti , paljonko menee safkaa päivässä?
Miten hoidat yleensä dieetin? Meneekö omien päätösten perusteella vai tuleeko paljon ohjeita muilta? (P/HH/R?)
Montako ateriaa otat nesteenä? Jos menee, oletko kauankin tehnyt näin?
Millaisella jaolla treenaat tällä hetkellä? Paras liike etureiskoille? (hack-kyykky henk.koht. aika vaikea itselle, ottaa sääriin perkeleen kipeää, tom platz -hack kylläkin toimii)
Miten treenasit tommoiset olkapäät? (kateellinen)
Mitä kuuntelet salilla? Artisteja, genreä jne. (edit)

Jatkahan samaan malliin ja "lissee levyjä", eikö?! ps. Onko tulossa seminaari/tms. hommia Oulun suunnalle?
 
Viimeksi muokattu:
Toivoisin Pekalta normaalin vapaa- ja työpäivän ravinto- ja treenilogistiikkakuvioiden kuvausta. Eli mihin aikaan ja mitä syöt, miten onnistuu töissä ruokailut ja mitä menee milloinkin, ym. Mitä latureita, palkkareita vetelet ja vedätkö jauhoja muutoin kuin treenin ympärillä vai koitatko saada mahdollisimman paljon oikeasta ruoasta.
 
No nyt on kyllä pikkaisen kyseenalaistettava moderointia. Lääkkeistä oli jossain puhetta joo, mutta on se jumalauta kumma jos ei penkin kehityksestä voi keskustella ilman että joku poistaa viestejä.

Tässä taas yksi osasyy siihen miksi en hirveästi enää palstalle kirjoittele. Eikä näköjään tarvi jatkossakaan.
 
No nyt on kyllä pikkaisen kyseenalaistettava moderointia. Lääkkeistä oli jossain puhetta joo, mutta on se jumalauta kumma jos ei penkin kehityksestä voi keskustella ilman että joku poistaa viestejä.

Tässä taas yksi osasyy siihen miksi en hirveästi enää palstalle kirjoittele. Eikä näköjään tarvi jatkossakaan.

Kuule Jyppe itse minä halusin ylimääräset viestit poistattaa. Jos te nyt haluatte, että minä tänne kirjoittelen tai laittelen materiaalia, niin en suvaitse em. asioista keskustelua ja syyllistämistä koska ketjun pääpointti tuntuu muuttuvan vain pelkkään "Kotipohja syö vitusti hormooneja ja pilaa ittesä lääkkeillä ja kaikki tulokset on vain lääkkeiden ansiosta, lääkkeitä lääkkeitä lääkkeitä". Mä verrastan asian samaan, kun mua haastateltaisiin johonkin ja ainoa asia jota haastattelija tivaa on "mites ne huumeet, mites ne lääkkeet, mites kaikki vippaskonstit?". Sanoisin siihen suoraan vaan, että työnnä pää persukseen ja ottasin asian loukkauksena.

Ottakaa nyt huomioon, että olen edelleen CBB kisaaja enkä ole vielä käynyt kertaakaan kehonrakennuslavoilla ja mulla on edelleen 3 todistusta ADT:lta ja niiden pohjalla mennään. ;)

Näillä mennään nyt ja jos ei tämä lähde onnistumaan, niin olkoon. :) Kiitos!
 
Back
Ylös Bottom