BB Pekka Kotipohja

Mites eibillä etenee dieetti? Paljonko paino ja miltä se peilikuva näyttää? Kuva ois kiva! :D
Tässähän tää ihan hyvin menee etiäpäin. Vielä kolmisen viikkoa ja ruetaan laihuttelemaan. kalorit on 4400 ja paino kevyet 102.8kg. Se on kumma kun jättää kaiken ylimääräisen roskan pois ruokavaliosta niin paino lähteekin nousemaan [emoji23] Peilikuvassa näen pienen vihreän laihan miehen itseni lisäksi. [emoji23] Pitäskö hakeutua hoitoon?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässähän tää ihan hyvin menee etiäpäin. Vielä kolmisen viikkoa ja ruetaan laihuttelemaan. kalorit on 4400 ja paino kevyet 102.8kg. Se on kumma kun jättää kaiken ylimääräisen roskan pois ruokavaliosta niin paino lähteekin nousemaan [emoji23] Peilikuvassa näen pienen vihreän laihan miehen itseni lisäksi. [emoji23] Pitäskö hakeutua hoitoon?

Ei pidä, se pieni mies oon minä. Istun sun olkapäällä ja kuiskin korvaan: "hae nyt parit hampparit ja pikkasen limukkaa siihen kylkeen" :D

Jännä tilanne tässä kyllä. Mulla paino 90 tasan ja sulla 12 kiloa enemmän. Nyt nousee kysymys, kiriikö se Pekka mikan kiinni, vai Pääseekö Peksu ollenkaan alle 80-kilon sarjaan? Ollaan jännän äärellä!! Kuka vie kenet ja mihin hävisi pekan riisikakut kisojen alla? Kuka söi kenenki eväät ja vaihtoiko joku ne kaliumit e-pillereihin "ihan vahingossa"?! :D
 
Ei pidä, se pieni mies oon minä. Istun sun olkapäällä ja kuiskin korvaan: "hae nyt parit hampparit ja pikkasen limukkaa siihen kylkeen" :D

Jännä tilanne tässä kyllä. Mulla paino 90 tasan ja sulla 12 kiloa enemmän. Nyt nousee kysymys, kiriikö se Pekka mikan kiinni, vai Pääseekö Peksu ollenkaan alle 80-kilon sarjaan? Ollaan jännän äärellä!! Kuka vie kenet ja mihin hävisi pekan riisikakut kisojen alla? Kuka söi kenenki eväät ja vaihtoiko joku ne kaliumit e-pillereihin "ihan vahingossa"?! :D
Faktahan on se että itse olen vasta alle kasikymppisenä samassa kireydessä kuin sinä nyt. Onneksi on aikaa ja jatkossa ei tarvitse sitten näin pitkiä dieettejä vedellä.
 
Faktahan on se että itse olen vasta alle kasikymppisenä samassa kireydessä kuin sinä nyt. Onneksi on aikaa ja jatkossa ei tarvitse sitten näin pitkiä dieettejä vedellä.

Höpöhöpö! Muutama kilo tuosta tämän hetkisestä massasta ku veistetään pois niin vatsat jo paistaa! Eikö niin? Mitäs läksit lihottammoo ihtees? ;)

Tässä sulle pientä motivaattoria, ku meikä loikoilee bäkkärillä semi-rapeessa kunnossa. BOOM! Can you feel it?! ;)

nyyssölä01-by-marko-simonen.jpg
 
Mitäs mieltä Pekka on onko tafferit paremmat vetoremmit ku versat? Remmejä en oo ikinä kayttäny mut jossain tautisen pitkissä kulmasouduissa lyhyillä palautuksilla olis kivat :) Hinta ei vaikuta mitään ostopäätökseen.
 
Nyt Pekka kansa vaatii kuvaa kunnosta, YLI 100KILOO HUHHUH! :D Se on oltava jotain kaunista!

20140910_184144(0).jpg

Testotimo ja kreatiinikeijo vaatii!

- - - Updated - - -

Mitäs mieltä Pekka on onko tafferit paremmat vetoremmit ku versat? Remmejä en oo ikinä kayttäny mut jossain tautisen pitkissä kulmasouduissa lyhyillä palautuksilla olis kivat :) Hinta ei vaikuta mitään ostopäätökseen.

Jos minäkin saan mielipiteeni sanoa niin Tafferit on kyllä ollut törkeen hyvät, en vaihtaisi pois! Ja hyvähän se on tukea Suomalaista yritystä.
 
Ite ostin kanssa tafferit vähän aikaa sitten. Erittäin pätevät ja jäykemmät kuin versat. Mutta, metallisoljen sijainti on perseestä ainakin meikän ranteelle, painaa ikävästi luuta vasten. Versoissa ei tätä ongelmaa ole, kun solki ei pääse painamaan luuta vasten.
 
125668d1425666802-mika-nyyssola-da-house-kuvia-img_20150306_214112.jpg


Näin innokkaana tutkivana journalistina koen velvollisuudekseni nostaa Eibin kondiskuvan myös Eibin omaan ketjuun tuolta Nyyssiksen ketjusta.

Hervanta seuraa kehitystä.
 
Jumankauta, Eibillä pää pienentyny!
 
Btw minkälaisella ruokavaliolla mennään tällä hetkellä? saat papukaijamerkin jos pistät vielä grammamäärät.

Kaurahiutaleita, riisiä, pastaa, kanaa, jauhelihaa, kalkkunaa, tonnikalaa, kananmunia, hieman lisäravinteita, viherjauhetta, ananasta, hieman pähkinää, hieman rehua.. eipä nuo mikään salaisuus ole. Jossain mie laitoin täällä sen: 4400 kaloria, vajaa 600g hiilaria, rasvaa 80-90g, proteiinia kaikista lähteistä laskettuna joku 280 grammaa. Mitään ei ole syöty ohi about kuukauteen nyt ja kyllä sen huomaa, kun kunto on parantunut vaikka painoa on tullut.
 
Kaurahiutaleita, riisiä, pastaa, kanaa, jauhelihaa, kalkkunaa, tonnikalaa, kananmunia, hieman lisäravinteita, viherjauhetta, ananasta, hieman pähkinää, hieman rehua.. eipä nuo mikään salaisuus ole. Jossain mie laitoin täällä sen: 4400 kaloria, vajaa 600g hiilaria, rasvaa 80-90g, proteiinia kaikista lähteistä laskettuna joku 280 grammaa. Mitään ei ole syöty ohi about kuukauteen nyt ja kyllä sen huomaa, kun kunto on parantunut vaikka painoa on tullut.

Miten sulla on prodemäärät noin paljon noussut? Viimeks sulla tais olla alle 200gemmii päivässä?
 
Miten sulla on prodemäärät noin paljon noussut? Viimeks sulla tais olla alle 200gemmii päivässä?

On ne vieläkin nuista ns. ensisijaisista proteiininlähteistä siellä. Sitä vaan tulee proteiinia hiilarituotteistakin joka kuitenkin kannattaa ottaa huomioon vaikkei ne ole ensijaisia. Proteiinia mulla tulee nuista proteiinin lähteistä 30g, 30g, 30g, 30g, 30-35g, 40g ja siihen tulee yllättävän paljon tuota hiilareiden protskua jollon se kokonaissaldo on melko korkea. Sitä ei moni tajua ottaa huomioon vaikka niilläkin on merkitystä...
 
Back
Ylös Bottom