Pedofiiliskandaali Oulussa

Status
Viestiketju on suljettu.
Drunken Master sanoi:
Teinityttöjen kanssa ei moista sekoamista tarvittaisi vaan ihan miehen luonto johdattaisi tähän luonnolliseen asiaan todella nopeasti sen jälkeen, kun tajuaisi ettei voisi joutu mihinkään vastuuseen teoistaan noiden alaikäisten kanssa.
Aion edelleen elää siinä uskossa, että normaali-ihmisellä alaikäisten rauhaan jättämiselle löytyy muitakin syitä kuin pelko vastuuseen joutumisesta .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moraalit lentää ikkunasta kun hyväksytään rikokset ja on paineita. Eikö tosta ole joku tutkimus, että 80% miehistä on valmis raiskaamaan (vai oliko se peräti murhaa siviilejä) sotatilassa.

En tiedä oliko tuo sitten jostain Afrikan sisällisodista revitty tilasto.

Drunken Master sanoi:
Teepä itsellesi "autiosaari" testi. Joudut sellaiselle jonkun ydinsodan ja vaikka lentokoneen syöksyn jälkeen. Täysin eriskyksiin ja käytännössä loppuelämäksesi elämään lauman 14 vuotiata koulutyttöjä ja olet itse ainoa mies joka selvityi ja vaikka 30 vuotias.

Kuinka monta päivää/kuukautta/vuotta kestää, että oma suomessa kasvaneen "kunnon miehen" moraalisi alkaa rapistumaan ja uskallat ensimmäisen kerran ajatella jotain noista viattomista tytöistä seksuaalisesti??? Veikkaan ettei menis kauan aikaa!

Huh :( , oma pikkusisko on 13-vuotias (todellakin lapsi edelleen) ja tekee aika huonoo lukee tämmösiä kommentteja.
Mulle on (näin vanhana harakkana :D ) aivan sama ketä esim. sä tai samanmieliset paneskelee , mutta ehkä semmonen 16-mielellään 18-vuotias olis hieman enemmän valmis näihinkin kuvioihin..mitä luulet?

paviaani sanoi:
Edelleenkään toi runkkumestari ei ole tainnut missään vaiheessa sanoa hyväksyvänsä 14-vuotiaan panemisen.Se on koko ajan puhunut ajattelemisesta ja siitä mitä tekee mieli.Tottakai ihmisellä on moraali ja järki(ainakin suurimmalla osalla).Mutta jos sä väität ettei sun ole koskaan tehnyt mieli panna jotain 14-vuotiasta tyttöä,tekee se susta joko homon tai epänormaalin ja sairaan.Epänormaaliksi ja sairaaksi luokitellaan yleensä aina se mikä poikkeaa valtavirrasta ja 99,9% miehistä on ainakin joskus haaveillut seksistä ton ikäisen tytön kanssa.

No mun mielestä Runkkumestarin jutuissa kaava on tämä:
kaikilla miehillä kuitenkin tekee 14-kesästä mieli -> kaikki miehet ois valmiit tekemään sitä -> ja heti tekisivät jos oisivat atiolla saarella, tai muuten ei kukaan saisi tietää -> tässä tapauksessa ei ole mitään väärää.

Kun taas minä näen sen niin, että: kaikki aikuiset hetskumiehet on jossain vaiheessa katelleet sillä silmällä nuorta lihaa -> se ei kummiskaan oikeuta miestä työntämään mitään ulokettaan nuoreen lihaan, ei edes yrittämään -> terveet miehet pysyttyäytyvät ikäisissään naisissa, sillä he tajuaa mikä on oikein ja mikä väärin.
Vaikka joku pissis testaisikin viehättävyyttään heruttamalla, ja se itseä miellyttäis, niin JOPA SILLOIN siitä pissiksestä on pidettävä näpit erossa.

En yritä väittää etteikö itseäni ja aika montaa muutakin terveehköä hetskumiestä ulkoisesti miellyttäis teinimimmi,
ei vaan sattumoisin kuitenkaan niin runsaasti että edes haluaisin panna pissistä.
Ja, vaikka haluaisinkin, niin ihmeiden ihme, tämä haluni ei kuitenkaan antaisi minulle oikeutta siihen.

Josef sanoi:
HIEMAN ristiriitainen tyyppi tuo Serial Loser. Katoin eilen tuota Ihkut ihmiset -ketjua ja sama tyyppi joka täällä pitää seksimoraalia yllä postaa itse perseposeeravia teinikuvia kilotolkulla ja nauraa paskasesti päälle. Ehkä se sitten haluaa tehdä pesäeroa niiden kuvien välille saarnaamalla täällä.

Kato tässä se raja menee: läpän heitto netissä vs. pissisten ihan konkreettinen tavoittelu oikeassa elämässä on mulle aika vahvasti eri asioita.
Edellinen on mulle harmitonta läpänheittoa jota teen täysin ei-tosissani, jälkimmäinen taas vinksahtanutta, jonka tuomitsen jyrkästi.

Inkeri sanoi:
Huh :( , oma pikkusisko on 13-vuotias (todellakin lapsi edelleen) ja tekee aika huonoo lukee tämmösiä kommentteja.
Mulle on (näin vanhana harakkana :D ) aivan sama ketä esim. sä tai samanmieliset paneskelee , mutta ehkä semmonen 16-mielellään 18-vuotias olis hieman enemmän valmis näihinkin kuvioihin..mitä luulet?

Kyllä minä preferoin vanhempia kuin 13-v siskoasi. Taidat nyt sekoittaa sen, että miehet ovat kiinnostuneista nuorista naisista siihen, että mitä nuorempi sen parempi! Kyllä optimi ikä taitaa olla jotain 16-20 ja miksei jossain tapauksissa ylikin jos siis tarkastelee puhtaasti naisten seksuaalista kiinnostavuutta.

Drunken Master sanoi:
Kyllä minä preferoin vanhempia kuin 13-v siskoasi. Taidat nyt sekoittaa sen, että miehet ovat kiinnostuneista nuorista naisista siihen, että mitä nuorempi sen parempi! Kyllä optimi ikä taitaa olla jotain 16-20 ja miksei jossain tapauksissa ylikin jos siis tarkastelee puhtaasti naisten seksuaalista kiinnostavuutta.
Eipä se pelkkä seksuaalinen kiinnostavuus kovin pitkälle riitä jos ajattee viettää hiemankin pidemmän aikaa kyseisen kumppanin kanssa.

Proteos sanoi:
Eipä se pelkkä seksuaalinen kiinnostavuus kovin pitkälle riitä jos ajattee viettää hiemankin pidemmän aikaa kyseisen kumppanin kanssa.

Komppaan kybällä. Vaikka olis täysin passelin ikäinen itselle, ja ulkoisesti unelma, niin näin iän myötä ainakin se korvain väli muuttuu aina vain tärkeimmäksi, vaikka ajateltais pelkkää yhden yön keikkaa.
Esimerkki: minusta Janina Frostell oli aika ihq, eikä mua ees haitannu että hän oli/on pateettinen mediahuora joka haluaa olla joka naistenlehden ja tabloidin kannessa aina ja iänkäaikkisesti.
No, sitten näin hänet joku vuosi sitten Joonas Hytönen "Show'ssa" ja siellä hän sit avasi suunsa, ja lausui aivoituksiaan.
Tipahti 90 rossaa sen mimmin ihquudesta.

Niin samaa mieltä, että vaikka se ruumis kiinnostaisi, niin mieli ei varmastikaan. Ellei itse ole henkisesti 13v, mikä tietenkin on mahdollista.

Proteos sanoi:

No en ole oikeestaan koskaan niin väittänytkään. Puhuin pelkästä ulkonäöllisestä puolesta. Kai olisi sitten optimi saada nainen 50 vuotiaan kokemuksella ja 18 vuotiaan ruumiilla!!

Drunken Master sanoi:
Taidat nyt sekoittaa sen, että miehet ovat kiinnostuneista nuorista naisista siihen, että mitä nuorempi sen parempi! Kyllä optimi ikä taitaa olla jotain 16-20 ja miksei jossain tapauksissa ylikin jos siis tarkastelee puhtaasti naisten seksuaalista kiinnostavuutta.

Ihanko meinaat että naiset on kiinnostavimpia seksuaalisti tuon ikäisinä? Vai sitäkö, että sen ikäisillä kasvot / kroppa on vielä kuosissaan? Väittäisin, että jos asiaa ajattelee puhtaasti seksuaalisesti, niin naiset yli 24 v. ois niitä joihin kannattais panostaa...

Jotkut menee jopa niin pitkälle ajatuksissaan että siinä 40 v. tienoilla ois naiset parhaimmillaan, tiedä siitä sitten... :D :hyper:

dear_a sanoi:
Ihanko meinaat että naiset on kiinnostavimpia seksuaalisti tuon ikäisinä? Vai sitäkö, että sen ikäisillä kasvot / kroppa on vielä kuosissaan? Väittäisin, että jos asiaa ajattelee puhtaasti seksuaalisesti, niin naiset yli 24 v. ois niitä joihin kannattais panostaa...

Meinasin siis puhtaasti visuaalista seksuaalista ärsykettä, en sitä mitä sängyssä sitten käytännössä tapahtuu.

Drunken Masterilta hyviä posteja, yhdyn hänen mielipiteisiin aikas pitkälti. Porukka nyt taitaa vain koittaa noita juttuja tulkita tahallaan väärin tai sitten ne yhteiskunnan asettamat moraali-aidat on juurtunut pääkoppaan niin tiukkaan ettei niiden yli uskalleta edes kurkistaa.

Ei täs varmaan kukaan oo vakavissaan sanomassakaan että 14v pirkkojen bylsiminen ois hyväksyttävää 30v miehelle, mutta tietyllä tapaa luonnollista kuitenkin. Varmaan muutama sata vuotta sitten ei kovinkaan harvinaista moinen "pedofilia". Siit oon aika varma että jos tuolla luonnon helmassa viiletettäisiin ilman nykyajan yhteiskunnan luomia rajoituksia (laillisia ja moraalisia) nin niitä naikkosia alettaisiin köyrimään siinä iässä kuin hyvältä alkavat näyttämään, eli jossain tapauksissa jo tyyliin 13v iässä. Taitaapi jossai afriikan mantereella olla aika yleistäki että tuossa iässä alkaapi tytöt pentuja pyöräytteleen. Luulis että luonto on tän homman niin suunnitellu että lisääntyä kannattaa alkaa heti kun sukukypsiä ollaan, vaikkei sit henkisesti oltaskaan niin kovinkaan aikuisia. Näin ne eläimetki tekee.

Drunken Master sanoi:
Meinasin siis puhtaasti visuaalista seksuaalista ärsykettä, en sitä mitä sängyssä sitten käytännössä tapahtuu.

Näin vähän ajattelinkin.... :D

Taitaa taas feministivaihde jyrähtää monella päälle. Biologisesti ajateltuna mikään ei oo luonnollisempaa kuin että miehet bylsii sukukypsiä (nuoria) naisia. Elukoitahan täällä kaikki ollaan.

Aivan käsittämätöntä, miten asia kääntyy koko ajan siihen, että täällä osa väittää aivan vakavissaan, että jokainen mies haaveilee nuorista tytöistä ja että tuo olisi vielä luonnollista!!! Ja sitten puolustellaan sitä mielipidettä, että pikkutyttöjä olisi luonnollista hässiä!!! :eek: :curs: :urjo:

Uskallan puhua lähes kaikkien puolesta, että ette tule saamaan täältä minkäänlaista hyväksyntää tuolle ajattelumallille eikä juuri kukaan yhdy teidän yleistyksiin!

Ja sitten vielä, mikä niissä nuorissa tytöissä kiehtoo?? Haluaisin oikeasti tietää...

Nuori tyttö: paikat eivät ole vielä kehittyneet täyteen mittoihinsa, henkinen kehitys mitätöntä, epävarma itsestään sekä tunteistaan ja hakee vielä identiteettiä.

Murrosiän ylittänyt tyttö/nainen: paikat kehittyneet täyteen mittoihinsa, henkinen kehitys jo kohillaan, identiteetti kehittynyt, rupeaa olemaan jo sinut kroppansa kanssa (tai miten sen nyt sanoisikaan) ja niin edelleen...

Miksi kummassa valita nuorempi vaihtoehto? Miksi...

Juseman sanoi:
.. että pikkutyttöjä olisi luonnollista hässiä!!! :eek: :curs:

...

Jos puhutaan pelkästään luonnollisuudesta niin heti kun nainen on sukukypsä niin häneen on luonnollista yhtyä lisääntymisen merkeissä. Kaikki muutkin eläinlajit tekevät noin joten on luonnollista, että ihminenkin tekee saman asian.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että nainen on parhaimmillaan 30-35 vuotiaana.

Juseman sanoi:
Aivan käsittämätöntä, miten asia kääntyy koko ajan siihen, että täällä osa väittää aivan vakavissaan, että jokainen mies haaveilee nuorista tytöistä ja että tuo olisi vielä luonnollista!!!

Niin pointtihan oli siis se, että moni mies autiolla saarella keskellä ei mitään (nuorten) naisten keskellä unohtaisi aika äkkiä länsimaiset juridiset ja moraaliset asiat, ja luontoäiti ottaisi vallan.

Juseman sanoi:
Nuori tyttö: paikat eivät ole vielä kehittyneet täyteen mittoihinsa, henkinen kehitys mitätöntä, epävarma itsestään sekä tunteistaan ja hakee vielä identiteettiä.

Edelleen, luontoäidin näkökulmasta täysin irrelevanttia ja triviaalia.

Kannattaa miettiä tätä hommaa vähän muustakin näkökulmasta kuin mihin meidät on kasvatettu. Vaikken kyllä itsekään tommosta hommaa puolustele, mutta oikeissa olosuhteissa se länsimaisen "sivistyksen" kahlitsema viidakon eläin meissä pääsee irti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom