paviaani sanoi:
Edelleenkään toi runkkumestari ei ole tainnut missään vaiheessa sanoa hyväksyvänsä 14-vuotiaan panemisen.Se on koko ajan puhunut ajattelemisesta ja siitä mitä tekee mieli.Tottakai ihmisellä on moraali ja järki(ainakin suurimmalla osalla).Mutta jos sä väität ettei sun ole koskaan tehnyt mieli panna jotain 14-vuotiasta tyttöä,tekee se susta joko homon tai epänormaalin ja sairaan.Epänormaaliksi ja sairaaksi luokitellaan yleensä aina se mikä poikkeaa valtavirrasta ja 99,9% miehistä on ainakin joskus haaveillut seksistä ton ikäisen tytön kanssa.
No mun mielestä Runkkumestarin jutuissa kaava on tämä:
kaikilla miehillä kuitenkin tekee 14-kesästä mieli -> kaikki miehet ois valmiit tekemään sitä -> ja heti tekisivät jos oisivat atiolla saarella, tai muuten ei kukaan saisi tietää -> tässä tapauksessa ei ole mitään väärää.
Kun taas minä näen sen niin, että: kaikki aikuiset hetskumiehet on jossain vaiheessa katelleet sillä silmällä nuorta lihaa -> se ei kummiskaan oikeuta miestä työntämään mitään ulokettaan nuoreen lihaan, ei edes yrittämään -> terveet miehet pysyttyäytyvät ikäisissään naisissa, sillä he tajuaa mikä on oikein ja mikä väärin.
Vaikka joku pissis testaisikin viehättävyyttään heruttamalla, ja se itseä miellyttäis, niin JOPA SILLOIN siitä pissiksestä on pidettävä näpit erossa.
En yritä väittää etteikö itseäni ja aika montaa muutakin terveehköä hetskumiestä ulkoisesti miellyttäis teinimimmi,
ei vaan sattumoisin kuitenkaan niin runsaasti että edes haluaisin panna pissistä.
Ja, vaikka haluaisinkin, niin ihmeiden ihme, tämä haluni ei kuitenkaan antaisi minulle oikeutta siihen.