Pedofiiliskandaali Oulussa

Status
Viestiketju on suljettu.
paviaani sanoi:
17-vuotias nainen on mun mielestä kauniimpi kuin 25-vuotias

Muuten hyvä, mutta 17 vuotias ei ole vielä nainen. 25 alkaa olla siinä rajoilla, on jo.

Asiaan enempää kantaaottamatta on täysin selvää, että jos 16 vuotias tyttö ja 17 vuotias poika pitää toisiaan hyvänä, on se sallitumpaa, kuin 16 vuotiasta tyttöä pitää hyvänä 32 vuotias äijä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruokalusikka sanoi:
Niin, kukin voi ihan itse käydä tekemässä enemmän tai vähemmän tieteellistä tutkimusta surffailemalla "alan" sivuilla ja laskemalla millä taikasanalla löytyy eniten tarjontaa. Itse olen tehnyt ahkerasti pyyteetöntä tutkimustyötä Internetin tarjonnasta jo kymmenisen vuotta ja heitän lonkalta, että tuo sana on teen. Mistä se sitten kertoo? Ellei muuta niin ainakin sen, että nuorista pitäminen ei ole niin marginaalista, mitä jotkut haluaa ymmärtää.

Kyllä sitä itsekin tulee päästettyä paineita myös teen-kategorioiden parissa, mutta jos saisin käytännössä edes kaksikymppisen sänkyyn, niin mukana olisi taatusti sen verran kusetusta ja vedätystä, että kokisin käyttäväni toista hyväksi.

Wau! Mäkin tein tutkimusta ystäväni Googlen kanssa.

Tuloksista on ihan turha tehdä mitään kummoisia päätelmiä. Esim. tuskin kovin moni haluaa seksiä huumeiden ja rockin kanssa. (tai no miksi ei? :rolleyes: ) Sex + child -hakusanatkin antoivat ensisilmäyksellä sivuja, jotka käsittelivät lapsiseksiä oikeudellisesta näkökulmasta, ihmiskauppaa, seksivalistusta jne. Voidaan kuitenkin varmaan todeta, että maailmasta löytyy jengiä, joka tykkää katsella nuorta lihaa.

Eiköhän tässä ole kuitenkin eroa Internetin ja todellisuuden välillä. Mun kiinnostukseni nätteihin nuorempiin tytöihin kohdistuu iän mahdollistamaan ulkonäköön, ei henkisiin piirteisiin (-ts. henkisiin rajoitteisiin). Ihqut-threadista on kiva katsella nuoria pissiksiä, mutta seksiä en missään nimessä harrastais jonkun 16w likan kanssa. Perustelut: 1. Saattaisi vahingoittaa tyttöä. 2. En kestäisi sen ikäisen seuraa. -Kiva katsella, mutta ei koskea.

hakusanat + osumat

sex
692 000 000

sex + teen + woman
59 600 000

sex + woman
132 000 000

sex + child
119 000 000

sex + teen
81 300 000

sex + girl
138 000 000

sex + boy
96 100 000

sex + granny
10 900 000

sex + mature
52 600 000

sex + sheep
13 900 000

sex + drugs + rock`n roll
7 520 000

paviaani sanoi:
Juseman varsinkin voisi osallistua johonkin oikolukemisen MM-kisoihin.Just luin kaikki tän ketjun viestit läpi,enkä nähnyt yhtäkään viestiä missä oltaisiin jotenkin hyväksytty tai puolusteltu lapsiin sekaantumista tai tätä Oulun tapausta.
Mietipäs Juseman tällaista:Mä tunnen kaksi 15vee ja 22vee siskosta.Tietämättä sen enempää sun naismausta,niin nämä molemmat on kuitenkin isorintaisia ja leveälanteisia,todella hyvännäköisiä seksipommeja.Ja molemmat näyttää tismalleen samanikäiseltä,niistä on mahdoton sanoa kumpi on vanhempi.Sit mä tuon ne sun eteen nähtäväksi,ilman että sä tiedät kumpi niistä on vanhempi, ja kysyn sulta kumpi niistä on seksikkäämpi.Sit jos sä sattumoisin vastaat siihen,että se nuorempi,niin yhtäkkiä susta onkin tullut se mistä sä yrität monia täällä syyttää.Eli sairas pedofiili joka himoitsee nuorta lihaa.

Ei se voi olla niin vaikea tajuta,että SUURIN osa miehestä pitää ULKONÄÖLTÄÄN nuorempia naisia paremman näköisenä kuin vanhempia.Ja tästä on tehty monia tutkimuksia,joten se ei ole mikään yhden kaveripiirin mielipide.Niiden luotettavuuteen en ota kantaa,mutta itse muistan ainakin Iltalehdestä pari tutkimusta,ja niissä iäksi jolloin nainen on seksikkäimmillään,oli eniten vastauksia saanut 17-20-vuotta.Vastaajina olivat 15-50-vuotiaat miehet.Se jos Juseman pitää kauneimpina vaikka 40-vuotiaita naisia ei tee siitä yhtään sairasta tai poikkevaa,mutta ei myös sekään jos joku pitää 17-vuotiaista.Todennäköisempää on kuitenkin se,että suurin osa pitää juuri näitä 17-20-vuotiaita kauneimpina.Toki vastaajan oma ikä vaikuttaa tohon paljon.
Myöskään se,että joku 30-vuotias mies on pari kertaa fantasioinut seksistä esim.14-vuotiaan tytön kanssa,ei tee siitä mitään pervoa tai pedofiiliä.Se jos se mies haaveilee pelkästään ton ikäisistä tytöistä on sitävastoin jo aika kyseenalaista ja suositeltavaa olisi varmaan mennä jollekin psykiatrille.Mitä tulee noihin autiosaariteorioihin,niin se on kiinni ihan jokaisen omasta moraalista mitä siellä tapahtuisi.Jos runkkaaminen olisi kiellettyä,niin todennäköisesti sitä lopulta panisi vaikka hämähäkkiä silmään.

Joten Juseman ja muut.Jos te ette itse pidä nuoria naisia paremman näköisinä kuin vanhempia naisia,niin älkää silti alkako syyttämään muita sairaiksi vaikka ne pitäisivätkin.Jokaisella on oma makunsa ja mieltymyksensä.Ja naisten vastauksista paistaa kanssa liikaa se oma lehmä ojassa.Jos mä sanon,että homous on sairasta ja mä en voi käsittää sitä,niin varmaan suurin osa teistä heti syyttää mua ahdasmieliseksi sovinistiksi.Mutta kuitenkin te ootte heti syyttämässä mua sairaaksi teinipillujen perässä juoksijaksi,jos mä vaikka sanon,että 17-vuotias nainen on mun mielestä kauniimpi kuin 25-vuotias.Jokainen pitäköön sen ikäisistä ja näköisistä naisista ja miehistä kun haluaa,niin kauan kun ei riko lakia eikä vahingoita ketään henkisesti tai fyysisesti.

Meinasin lopettaa tähän ketjuun kirjoittelemisen, mutta tässäpä vielä kerran kun kerran minut erikseen mainitaan...

En kyllä ole missään vaiheessa ottanut kantaa, missä iässä näinen (siis nainen) on kauneimmillaan vaan olen vain maininnut etten ole pikkutytöistä kiinnostunut. Voidaanko tästä siis vetää suora johtopäätös, että pitäisin 40-vuotiaita kaikkein kauneimpina? Meidän vissiin pitäisi molempien lähteä sinne "oikolukemisen MM-kisoihin"...:rolleyes:

Muutoin olen jo kyllä kertonut asiani jo moneen kertaan, joten toistaminen alkaa olemaan jo täysin turhaa...

PS: Taisivat osua tekstit oikeaan ja arkaan paikkaan kun oikeastaan kaikki kirjoittelijat ovat minua vastaan ja hyökkäystä tulee joka suunnasta. Ja arvatenkin vyörytys jatkuu ja jatkuu... :wall:

Jos palataan itse asiaan niin mimmoisenkahan tuomion mahtaa tyyppi saada? Käsittääkseni on kuitenkin ensikertalainen (?) joten se lyhentää tuomiota heti alkuun puolella. Hyvällä käytöksellä voi saada taas lyhennettyä jonkun verran. Lopulta istuttavaksi ei jää kuin ehkä muutama vuosi, jos sitäkään.

Tässä vähän osviittaa.

Mulcqkvist sanoi:
1)
2) Oman työni kautta olen huomannut, että voi johtaa esimerkiksi itsetuntovaikeuksiin, itsekunnioituksen puutteeseen (näitä on usein ollut jo aiemmin, mutta ongelmat pahentuvat), luottamuksen menetykseen aikuisiin, vaikeuksiin tasavertaisen suhteen muodostamiseen myöhemmin, itsemurha-ajatuksiin jne.

Omat kokemukset kertoo puolestaan, että itseluottamus voi kasvaa aika roimasti, kun heruttaa itseä 10 vuotta vanhemmalta komealta corollakuskilta. Siis onhan siinä riskejä, mutta toisaalta jotkut myös saa paljon. Et menis vähän niinku plus miinus nolla.

Siis onhan nyt kyseessä hieman ongelmallinen asia, mutta jotenki ihmetyttää tämä että tälläisistä lehdistä jaksaa repiä jotain "pedofiilijuttua" ja ihmiset pitävät tälläistä jotenki aivan älyttömän isona rikoksena.

Ei se nyt ainakaan mitään 5v ehdotonta saa, jos ei selviä ehdollisella. Tässä ei kuitenkaan ole kyse mistään raiskauksista.

Kostaja X sanoi:
Wau! Mäkin tein tutkimusta ystäväni Googlen kanssa.
Google ei ole "alan" sivu. Noiden osumien takaa löytyy kaikkea mahdollista muutakin paljaan pinnan lisäksi. Omat johtopäätökset perustuvat alan sivujen päivittäin päivittyviin ja päivämäärällä merkattuihin gallerialistauksiin ja Usenetin postausmääriin. Mutta sama se, kun itse pointti ei muutu mihinkään päin.

Mitä tuomioon tulee, niin valtion antama kakku taitaa olla aika pientä kauraa verrattuna pedofiilin leimaan.

Jep, itse murehtisin enemmänkin ajoiksi menetetystä maineesta kuin istumisesta.

Minusta nuo jättämättä maksetut verot on moninkertaisesti suurempi rikos kuin nuo nuorten naisten kanssa paneskelut.

hohhoijaa

hemmmo sanoi:
Omat kokemukset kertoo puolestaan, että itseluottamus voi kasvaa aika roimasti, kun heruttaa itseä 10 vuotta vanhemmalta komealta corollakuskilta. Siis onhan siinä riskejä, mutta toisaalta jotkut myös saa paljon. Et menis vähän niinku plus miinus nolla.

Siis onhan nyt kyseessä hieman ongelmallinen asia, mutta jotenki ihmetyttää tämä että tälläisistä lehdistä jaksaa repiä jotain "pedofiilijuttua" ja ihmiset pitävät tälläistä jotenki aivan älyttömän isona rikoksena.

Olisiko sinun mielestä myös ihan o.k. jos 15-16 vuotiaiden jalkapallotyttöjen valmentaja harrastaisi valmennettaviensa kanssa seksiä?

Mulcqkvist sanoi:
Olisiko sinun mielestä myös ihan o.k. jos 15-16 vuotiaiden jalkapallotyttöjen valmentaja harrastaisi valmennettaviensa kanssa seksiä?
Kyllä kai se on tullut selväksi ettei se oikein olisi,mutta en nyt näe sitä minään pedofilianakaan.

MuayThai sanoi:
Kyllä kai se on tullut selväksi ettei se oikein olisi,mutta en nyt näe sitä minään pedofilianakaan.

Olet oikeassa. Myönnän. Kyseessä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.

Pohjoisvirta sanoi:
No heitä privaa;). Tosin aivan 16-v poju en oo;).
Jee, pistänpä privaa tulemaan niin katsotaan, mitä kivaa saamme kehitettyä tuolla kesäisissä pöpeliköissä! ;)

Heh, olen ollut koko päivän ulkona joten pääsen nyt vasta tsekkaamaan tätäkin threadia. Eli siltä varalta ettei joku tajunnut, niin tuo mun muutama sivu sitten esitetty "treffikutsu" oli tarkoitettu parodioimaan Drunken Masterin provoviestiä, joka näemmä on poistettu. Nyt sitten näyttää siltä, että olisin muuten vaan kirjoittanut tuollaisen! Se ei ollut tarkoitus:lol2: Joten olkaapa rauhassa nuoret poitsut, namutäti ei ole tulossa teitä raiskaamaan...

Ei lisättävää varsinaiseen keskusteluun.

Edit:
tokkopaisto sanoi:
siis on talouksia jossa näinkin vähällä voi selvitä :jahas: . nimim. työnraskaanraatajatreidaankotyttöystäväni :jahas: .
Vaihda munhun, voit saada välillä yhden vapaapäivän jos pyydät oikein kauniisti... Seuraavana päivänä sitten 10 kertaa jotta saadaan tilastot täsmäämään!

Vois tosin olla perusteinijannulle kuin lottovoitto jos joku namutäti sais päähänsä raiskata sen. Ja otsikko vois olla tyyliä: poliisi keskeytti kaunottaren ja nuoren miehen kauniin kesäromanssin :jahas:

Jep, onhan se normaalia paritella sukukypsän vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, jos eläimiä ollaan. Jos lukumääriä katsotaan, niin on vielä normaalimpaa paritella yksilön kanssa, joka voi edustaa molempia sukupuolia. Löytyy myös se hassu apinalaji, jossa on normaalia nussutella sukupuolesta, iästä ja syystä riippumatta toista ihan silleen kaverina.

Drunken Master ja ehec, jos joskus tapaamme niin toivoisin että voisin paritella kanssanne pyllyseksin muodossa. Ja tasapuolisuuden vuoksi otatte vastaan ja annatte, niin ei jää paha mieli. Ihan vain tollanen kaverillinen pikainen nusaisu, koska se selvästikin on biologian vuoksi ihan normaalia. Kutsutaan samaan tapaamisen myös muutama tyttöpoika Thaimaasta ja vielä mahdollisimman nuoria, niin saadaan siitä vielä normaalimpaa ja biologian kannalta mukavampaa puuhaa.

Tosin, jos ihan totta puhutaan niin en ole kovinkaan normaali ihminen. Tavoitteenani ei ole naida kaikkia ympärilläni olevia naaraita iästä riippumatta (onhan osa niistä niin rumia että hyi saatana, tämän ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa asiaan millään tavalla jos todellisten viettiemme mukaan mennään). Eipä taida tuo olla tavoitteena kovin monella muullakaan. Miksi vitussa tähän aiheeseen piti koko biologia alunperin kiskoa mukaan? Kaikki ovat kyllä tietävät, että luonnossa koiras + naaras == fakifaki. Se ei kuitenkaan liity tähän mitenkään. Perustetaan oma tredi, missä sitten todetaan että miesten pitäisi mennä viettiensä mukaan ja naida myös lapsia, tappaa kilpailevia uroksia ja metsästää ruokaa, mutta niin ei tehdä koska koko yhteiskunta kaatuisi jos vain viettiemme mukaan mentäisiin. Vastaavasti voisi Drunken Masterin kerrassaan loistavaan saari-esimerkkiin liittyen kysyä ihan jokaiselta trediin osallistuvalta mieheltä: Jos saarelle tulisi joku muukin mies niin kauanko menisi, että tappaisit hänet? Ethän halua hänen heikompia geenejään naaraisiisi. No ei takuulla menisi kauaa!!! SAATANA SE ON SUN LUONTOS TAPPAA KILPAILIJAT!

ps. :haart:

Ihminen on menestynyt näin hyvin sen vuoksi, että osaamme toimia myös epäitsekkäästi. Autamme vieraita ihmisiä vaikka siitä ei olisi varsinaista hyötyä meille, mikään toinen eläinlaji ei tee niin (avataan ovia jos toisen kädet on varattu jne).

Sitten on filosofiaa väitellä, että autammeko todella hyödyttä vai olemmeko vain niin älykkäitä, että saamme siitä henkistä mielihyvää.

:D edit. hmm.. mietin jo, että miten tämä jorina ees liittyy aiheeseen, mutta tuli mieleen tuosta tappaisitko toisen uroksen -kehitelmästä.

Joona sanoi:
Jep, onhan se normaalia paritella sukukypsän vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, jos eläimiä ollaan. Jos lukumääriä katsotaan, niin on vielä normaalimpaa paritella yksilön kanssa, joka voi edustaa molempia sukupuolia. Löytyy myös se hassu apinalaji, jossa on normaalia nussutella sukupuolesta, iästä ja syystä riippumatta toista ihan silleen kaverina.

Drunken Master ja ehec, jos joskus tapaamme niin toivoisin että voisin paritella kanssanne pyllyseksin muodossa. Ja tasapuolisuuden vuoksi otatte vastaan ja annatte, niin ei jää paha mieli. Ihan vain tollanen kaverillinen pikainen nusaisu, koska se selvästikin on biologian vuoksi ihan normaalia. Kutsutaan samaan tapaamisen myös muutama tyttöpoika Thaimaasta ja vielä mahdollisimman nuoria, niin saadaan siitä vielä normaalimpaa ja biologian kannalta mukavampaa puuhaa.

Tosin, jos ihan totta puhutaan niin en ole kovinkaan normaali ihminen. Tavoitteenani ei ole naida kaikkia ympärilläni olevia naaraita iästä riippumatta (onhan osa niistä niin rumia että hyi saatana, tämän ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa asiaan millään tavalla jos todellisten viettiemme mukaan mennään). Eipä taida tuo olla tavoitteena kovin monella muullakaan. Miksi vitussa tähän aiheeseen piti koko biologia alunperin kiskoa mukaan? Kaikki ovat kyllä tietävät, että luonnossa koiras + naaras == fakifaki. Se ei kuitenkaan liity tähän mitenkään. Perustetaan oma tredi, missä sitten todetaan että miesten pitäisi mennä viettiensä mukaan ja naida myös lapsia, tappaa kilpailevia uroksia ja metsästää ruokaa, mutta niin ei tehdä koska koko yhteiskunta kaatuisi jos vain viettiemme mukaan mentäisiin. Vastaavasti voisi Drunken Masterin kerrassaan loistavaan saari-esimerkkiin liittyen kysyä ihan jokaiselta trediin osallistuvalta mieheltä: Jos saarelle tulisi joku muukin mies niin kauanko menisi, että tappaisit hänet? Ethän halua hänen heikompia geenejään naaraisiisi. No ei takuulla menisi kauaa!!! SAATANA SE ON SUN LUONTOS TAPPAA KILPAILIJAT!

ps. :haart:

Komppaan Joonaa kyllä tässä asiassa. Eihän nyt saatana ihminen ihan täysi eläin ole.

Suomessa seksin harrastamiselle ei ole mitään alaikärajaa ja pedofilia ei ole rikosnimike, vaan diagnoosi. Henkilöä, joka tuntee vetoa sukupuolisesti kypsään henkilöön, ei voi diagnosoida pedofiiliksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom