Juseman varsinkin voisi osallistua johonkin oikolukemisen MM-kisoihin.Just luin kaikki tän ketjun viestit läpi,enkä nähnyt yhtäkään viestiä missä oltaisiin jotenkin hyväksytty tai puolusteltu lapsiin sekaantumista tai tätä Oulun tapausta.
Mietipäs Juseman tällaista:Mä tunnen kaksi 15vee ja 22vee siskosta.Tietämättä sen enempää sun naismausta,niin nämä molemmat on kuitenkin isorintaisia ja leveälanteisia,todella hyvännäköisiä seksipommeja.Ja molemmat näyttää tismalleen samanikäiseltä,niistä on mahdoton sanoa kumpi on vanhempi.Sit mä tuon ne sun eteen nähtäväksi,ilman että sä tiedät kumpi niistä on vanhempi, ja kysyn sulta kumpi niistä on seksikkäämpi.Sit jos sä sattumoisin vastaat siihen,että se nuorempi,niin yhtäkkiä susta onkin tullut se mistä sä yrität monia täällä syyttää.Eli sairas pedofiili joka himoitsee nuorta lihaa.
Ei se voi olla niin vaikea tajuta,että SUURIN osa miehestä pitää ULKONÄÖLTÄÄN nuorempia naisia paremman näköisenä kuin vanhempia.Ja tästä on tehty monia tutkimuksia,joten se ei ole mikään yhden kaveripiirin mielipide.Niiden luotettavuuteen en ota kantaa,mutta itse muistan ainakin Iltalehdestä pari tutkimusta,ja niissä iäksi jolloin nainen on seksikkäimmillään,oli eniten vastauksia saanut 17-20-vuotta.Vastaajina olivat 15-50-vuotiaat miehet.Se jos Juseman pitää kauneimpina vaikka 40-vuotiaita naisia ei tee siitä yhtään sairasta tai poikkevaa,mutta ei myös sekään jos joku pitää 17-vuotiaista.Todennäköisempää on kuitenkin se,että suurin osa pitää juuri näitä 17-20-vuotiaita kauneimpina.Toki vastaajan oma ikä vaikuttaa tohon paljon.
Myöskään se,että joku 30-vuotias mies on pari kertaa fantasioinut seksistä esim.14-vuotiaan tytön kanssa,ei tee siitä mitään pervoa tai pedofiiliä.Se jos se mies haaveilee pelkästään ton ikäisistä tytöistä on sitävastoin jo aika kyseenalaista ja suositeltavaa olisi varmaan mennä jollekin psykiatrille.Mitä tulee noihin autiosaariteorioihin,niin se on kiinni ihan jokaisen omasta moraalista mitä siellä tapahtuisi.Jos runkkaaminen olisi kiellettyä,niin todennäköisesti sitä lopulta panisi vaikka hämähäkkiä silmään.
Joten Juseman ja muut.Jos te ette itse pidä nuoria naisia paremman näköisinä kuin vanhempia naisia,niin älkää silti alkako syyttämään muita sairaiksi vaikka ne pitäisivätkin.Jokaisella on oma makunsa ja mieltymyksensä.Ja naisten vastauksista paistaa kanssa liikaa se oma lehmä ojassa.Jos mä sanon,että homous on sairasta ja mä en voi käsittää sitä,niin varmaan suurin osa teistä heti syyttää mua ahdasmieliseksi sovinistiksi.Mutta kuitenkin te ootte heti syyttämässä mua sairaaksi teinipillujen perässä juoksijaksi,jos mä vaikka sanon,että 17-vuotias nainen on mun mielestä kauniimpi kuin 25-vuotias.Jokainen pitäköön sen ikäisistä ja näköisistä naisista ja miehistä kun haluaa,niin kauan kun ei riko lakia eikä vahingoita ketään henkisesti tai fyysisesti.