Mulcqkvist
Banned
***Drunken Master sanoi:[mod]Varoitus Drunken Masterille, asiattomuudet, ym. provosoinnit saa loppua sitten tähän, seuraava epäasiallinen viesti johtaa toimenpiteisiin! -JohnnyB[/mod]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
***Drunken Master sanoi:[mod]Varoitus Drunken Masterille, asiattomuudet, ym. provosoinnit saa loppua sitten tähän, seuraava epäasiallinen viesti johtaa toimenpiteisiin! -JohnnyB[/mod]
MeiSheng sanoi:Tämä keskustelu on kyllä menny ensinnäkin niin tyhmäksi, sairaaksi ja tää juttelu on kokonaan jo :a! Perustakaa oma ketju sellaiseen, jossa mietitte, että miten saatte 12-vuotiailta pimpsaa, joka ei ole edes teinipimpsaa!! Tyhmää edes ajatella olla tuollaiselle hullulle kateellinen joka himoitsee 12-vuotiaden pimpsaa! :urjo:
Jos ne mun viestit luet tarkasti etkä tee mitään omaa rivien välistä lukua tyyliin "saatanan pedofiili :curs: ....laittelee kuitenki kaikkia vastaantulevia 14v tyttöjä sen minkä ehtii", nin saatat huomata etten tässä koita asiaa kääntää yhtään mihinkään vaan koitan sulle tätä asiaa vääntää vaan parhaani mukaan rautalangasta.Juseman sanoi::D Taitavastippa yrität kääntää asian ja taitavastippa yrität muutenkin, mutta enpä jaksa lähteä tuohon mukaan...
Kyllä kyllä. En vain missään vaiheessa ole ollut tota lakia vastaan tai kritisoinut sitä. Ihan hyvä että olemassa on. Toi 16v raja voi olla sopiva, voi olla olemattakin, ei voi tietää. Olen tässä vain koittanut sitä selittää että on luonnollista olla kiinnostunut myös ns sakkolihasta, eikä ton 16v rajan rikkominen välttämättä tee miehestä mitään hirviötä. Kuten nyt näkymäs joidenki muiden maiden lainsäätäjät ovatkin asian nähneet ja laittaneet rajan jokusen vuoden alemmas.Tomppa85 sanoi:Aina löytyy poikkeuksia. Kyse on enemmänkin siitä, että näitä ei-poikkeuksia on 1000 kertaa enemmän. Tuomioistuin ottaa kyllä huomioon sitten, jos miehen ja tytön tosiasiallisessa kypsyydessä ei ole kauheasti eroa.
Rajatapauksiin on vaikea ottaa moraalista kantaa. Mennään mielipiteiden ja elämänkokemusten puolelle silloin. Lain on taas otettava tiukempi kanta asiaan, ja sen on piirrettävä raja johonkin. Siinä on turha venkoilla "moraalin" kanssa, kun kyse on lain rikkomisesta.
Samaa mieltä. Jos minäkin joutuisin autiolle saarelle tyyliin Lost, niin välittömästi varaisin sen 17v:n lihaksikkaan känsikkään itselleni :D ...mutta luultavasti se ois jo varannu sen 14v:n sexipommi Kaisan....;)veijari sanoi:Milloin viimeeksi olet käynyt ulkona, siis pihalla? Katseleppa joskus huviksesi niitä 15-17v tytsyjä vaikka ja jos pysty rehellisesti ajattelemaan että "tuota en laittaisi vaikka olisin autiolla saarella jne..." niin kyllä se olet sinä joka edustaa vähemmistöä. Eikä siinä ole mitään sairasta että tykkää enemmän kauniimmista kuin rumemmista tytöistä.
Juseman sanoi:Minkäs teet, ... Minkäs teet jos ... Minkäs teet, jos ... jne...
...
Koitahan juse vähän raottaa sitä hanuriasi että saisit sen pääsi hetkeksi revittyä sieltä raittiiseen ilmaan ja päivänvaloon. Mitä pahaa haaveilussa on, mitä?Juseman sanoi:Minkäs teet, jos osa porukasta haaveilee nuorista pikkutytöistä...
Vapaamielisyys ei liity siihen mitenkään että voi tunnustaa että on normaalia kuolailla alaikäistenkin perään. Se ois eri asia jos pitäis alaikäisten hoitelemista hyväksyttävänä toimintana, mitä se ei mielestäni ole, ainakaan noin yleensä. Toisinaan sit taas ei varmaan ole kovinkaan paha juttu.Juseman sanoi:Minkäs teet jos vapaamielisyys on mennyt niin pitkälle, että jotkut rupeavat pitämään pikkutyttöjen hässimistä normaalina ja...
ehec sanoi:Se ois eri asia jos pitäis alaikäisten hoitelemista hyväksyttävänä toimintana, mitä se ei mielestäni ole, ainakaan noin yleensä. Toisinaan sit taas ei varmaan ole kovinkaan paha juttu.
Tossa jo aiemmin koitin jollekin vähän selittää, että se alaikäiseen sekaantuminen ei aina sen kummempaa hyväksikäyttöä ole. En edelleenkään ole kritisoinut lakia jonka mukaan alaikäisiin ei saa kajota. Ymmärrätkö? Se on siis mun mieleen hyvä laki, ja sitä tulee noudattaa. Tietyissä olosuhteissa en kuitenkaan alaikäiseen sekaantujaa naulais ristille moraalisella puolella, vaikka juridisesti se naulaus onkin tehtävä että pysyy yhteiskunnan järjestys ja lainvalvonta kuosissa.tokkopaisto sanoi:Dude, sulta puuttuu totaalisesti itseobjektiviteetti sun omia tekstejäs kohtaan.
E2: siis suomennettuna tossa lainauksessa lukee mun mielestäni "alaikäisiä ei saa aikamiehet käydä polkemassa. paitti jos aina välillä käy sillee pikkusen junou toisinaan niin sitä ei lasketa näin kavereitten kesken".
No johan nyt on kumma. Ei ole tarkoitus olla saivarrella, vaan selventää mitä tarkoitan. Tämä nyt kuitenkin näyttää mahdottomalta tehtävältä. En minä itselleni mitään koita selittää, ihan teille vain.tokkopaisto sanoi:No asiassahan ei oo sinänsä mitään epäselvää, mutta toisten pitää saada saivarrella maailmanloppuun asti ja samalla selitellä itselleen kuinka se ei itse asiassa loppujen lopuks haittaa jos kuitenkin silleen vähän välillä.
Rowena sanoi:eikä nuo kolmekymppiset miehetkään enää oikein jaksa panna viittä kertaa päivässä
Ruokalusikka sanoi:Mistä se sitten kertoo? Ellei muuta niin ainakin sen, että nuorista pitäminen ei ole niin marginaalista, mitä jotkut haluaa ymmärtää.
hannelek22 sanoi:Älkää perkele puollustelko tekoja ja siivotkaa ajatuksenne sieltä eläimien tasolta.
Hyvää tekstiä. Olen juuri samaa mieltä (ilman sitä omaa Mansikkia ojassa ;) ).paviaani sanoi:Koko juttu....
Rowena sanoi:Kun asia on selkeesti nyt livennyt harha poluille, niin mennäänkös takas asiaan? ok?
Eli mistä sitä teinimunaa sais helpoimmiten 27v varattu nainen Turussa? Maksullisia en halua käyttää ja nehän valehtelee ikänsä muutenkin. Eli se 18v vasili onkin oikeesti 45v vasili!!
Minne kannattaa mennä kyylää näin kesä helteinä kyylää nuorta lihaa? Samppalinnanmäelle, jokirantaan tai muualle? Ehdotuksia otetaan vastaan pakkislaisilta lihastus mestoista. Eiköhän lihan päälle tällä palstalla noin yleensä tajuta. 16v koko lihafilee! aaaah!!!
Kun itse alkaa jo olla tällainen "parasta ennen päiväyksensä ohittanut", katkera kitisijä eikä nuo kolmekymppiset miehetkään enää oikein jaksa panna viittä kertaa päivässä niin tuollainen kiimainen 16-v poju olisi tositarkoituksella hakusessa:D