Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haa, nyt muistan.Sanoivat että kaikki kolme meistä oli kuulemma suostunut RV menettelyyn.itse en kyllä ollut.Niin se meni..Kyllä se muisti pelaa kun vähän potkii...;)
Ei tullut mieleen sanoa niille että sinä et ollut suostunut? Jos et mitään paperia ole allekirjoittanut niin hankala niiden on sun puolesta syytteet tiputtaa.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta pahoinpitely ei käsittääkseni ole Suomessa asianomistajarikos, ja tuo tapauksesi kirjoituksesi mukaan ei lievänä pahoinpitelynä varmasti mene, niin miten ihmeessä tuo tilanne on mahdollinen?
Jos itse tuollaisessa tilanteessa olisin ollut niin ihan jo vituttaisikin sen verran että varmasti pitäisin huolen että se apina ei pääsisi kuin koira veräjästä.
Sillä juuri, olen itse ollut n. 1.5v yksin ovella aikonaan ja näin ravintoloitsijat ajattelevat. Tsemiä aloittajalle... :jahas:Jos kolme jätkää käy kimppuun, niin shiatsullako ne pitäisi nujertaa?
Yksi tuttu tyttö oli joskus töissä kehitysvammaisten kanssa ja lähti kerran ulkoiluttamaan jotain vanhempaa miestä. No tämä mies sai jonkin kohtauksen ja alkoi lyömään ja potkimaan tyttöä, tyttö kaatui, makasi maassa sikiöasennossa ja tämä mies vaan potki ja löi keskellä katua, ihmisiä kulki ohi ja kukaan ei auttanut.
Tuntuu vahvasti siltä että poliisit eivät uskalla/usko/vaivaudu toimittamaan ravintolasta poistettuja asiakkaita pahnoille ja kuskaavat nämä kovikset toiseen baariin tai kotiin jne .Juuri näin kävi tässä hiljan kun asiakas riehaantui ku ei päässyt sisään ravintolaan koska oli juuri hetkeä aikaisemmin lyönyt jotain varjosarjoja JV: edessä niin katottiin että on parempi ku suorittaa rituaalit ulkotiloissa sinä iltana ,niin kaveri kävi JV:n liiveihin kiinni ja sit painittin ja kaveri maahan ja kun rauhoittui hetkeksi ja nostettiin ylös niin samantien kävi ulkopuolisen ihmisen kimppuun tönäisten tämän katuun ,ja taas painittiin ja pidettiin maassa siihen asti kun jetsonit saapui ,loppujen lopuksi koviksen kaverit tuli n.tunnin päästä uhomaan siihen ovelle omiaan eli kun kaveri olisi viety pahnoille heti niin olisi päästy kaiken helpoimmalla mutta en tajua miksi poliisit kyseenalaistaa sen mitä JV kertoo näille vaan siinä kapakin edessä kuulustellaan koko seurakunta JV:t ,todistajat ,kovis +sen kaverit jne .Helpompi on kun heti koppiin ja paikalla olijoiden nimet ylös jne
Haa, nyt muistan.Sanoivat että kaikki kolme meistä oli kuulemma suostunut RV menettelyyn.itse en kyllä ollut.Niin se meni..Kyllä se muisti pelaa kun vähän potkii...;)
Juuri tällaiset tapaukset saavat mut raivostumaan! Jotain jäkeä näihin käytäntöihin pitäisi saada. :curs:
Itsepuolutukseksi taltutat kimppuusi hyökkäävät ääliöt; saat itse syytteen.
Poliisi ampuu uhkaavassa ja vaarallisessa tilanteessa rikollista varoituksien jälkeen jalkaan; poliisi on toiminut väärin ja saa syytteen.
Vedät turpaan vaimosi raiskannutta miestä; olet pahoinpitelijä ja joudut pahimassa tapauksessa vankilaan.
Ja näitähän riittää.
Ei muuta kuin tsemppiä! Toivottavasti paranet hyvin ja rangaitukset menevät niille urpoille eikä sinulle. :thumbs:
Sanotaan nyt vaikka, että yhdessä Suomen lukuisista "VittuSaatana-MeniZetoristaKansipahvi"-paikkakunnista. .
Mikä hdman on jutun tilanne?
Ja onko se poski murtunut vai ei?
Ootko vielä hommissa?
Hdman on mennyt ja vaihtanut nickiä, mutta.... Joko tässä jutussa on mielikuvitustuomiot jaettu?
PÄÄTÖS SYYTTÄMÄTTÄ JÄTTÄMISESTÄ