Paskaa Sataa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hdman
  • Aloitettu Aloitettu
Haa, nyt muistan.Sanoivat että kaikki kolme meistä oli kuulemma suostunut RV menettelyyn.itse en kyllä ollut.Niin se meni..Kyllä se muisti pelaa kun vähän potkii...;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haa, nyt muistan.Sanoivat että kaikki kolme meistä oli kuulemma suostunut RV menettelyyn.itse en kyllä ollut.Niin se meni..Kyllä se muisti pelaa kun vähän potkii...;)

Ei tullut mieleen sanoa niille että sinä et ollut suostunut? Jos et mitään paperia ole allekirjoittanut niin hankala niiden on sun puolesta syytteet tiputtaa.

Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta pahoinpitely ei käsittääkseni ole Suomessa asianomistajarikos, ja tuo tapauksesi kirjoituksesi mukaan ei lievänä pahoinpitelynä varmasti mene, niin miten ihmeessä tuo tilanne on mahdollinen?

Jos itse tuollaisessa tilanteessa olisin ollut niin ihan jo vituttaisikin sen verran että varmasti pitäisin huolen että se apina ei pääsisi kuin koira veräjästä.

Ei tullut mieleen sanoa niille että sinä et ollut suostunut? Jos et mitään paperia ole allekirjoittanut niin hankala niiden on sun puolesta syytteet tiputtaa.

Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta pahoinpitely ei käsittääkseni ole Suomessa asianomistajarikos, ja tuo tapauksesi kirjoituksesi mukaan ei lievänä pahoinpitelynä varmasti mene, niin miten ihmeessä tuo tilanne on mahdollinen?

Jos itse tuollaisessa tilanteessa olisin ollut niin ihan jo vituttaisikin sen verran että varmasti pitäisin huolen että se apina ei pääsisi kuin koira veräjästä.

Totta. Pahoinpitely EI ole asianomistajarikos. Syyttäjä siis nostaa syytteen tai jättää nostamatta, ei asianomistaja.

Tietenkin asiaan vaikuttaa, onko asianomistajalla rangaistusvaatimusta, mutta vaikka ei edes olisi, saattaa syyttäjä nostaa syytteen.

Jos kolme jätkää käy kimppuun, niin shiatsullako ne pitäisi nujertaa?
Sillä juuri, olen itse ollut n. 1.5v yksin ovella aikonaan ja näin ravintoloitsijat ajattelevat. Tsemiä aloittajalle... :jahas:

Tuntuu vahvasti siltä että poliisit eivät uskalla/usko/vaivaudu toimittamaan ravintolasta poistettuja asiakkaita pahnoille ja kuskaavat nämä kovikset toiseen baariin tai kotiin jne .Juuri näin kävi tässä hiljan kun asiakas riehaantui ku ei päässyt sisään ravintolaan koska oli juuri hetkeä aikaisemmin lyönyt jotain varjosarjoja JV: edessä niin katottiin että on parempi ku suorittaa rituaalit ulkotiloissa sinä iltana ,niin kaveri kävi JV:n liiveihin kiinni ja sit painittin ja kaveri maahan ja kun rauhoittui hetkeksi ja nostettiin ylös niin samantien kävi ulkopuolisen ihmisen kimppuun tönäisten tämän katuun ,ja taas painittiin ja pidettiin maassa siihen asti kun jetsonit saapui ,loppujen lopuksi koviksen kaverit tuli n.tunnin päästä uhomaan siihen ovelle omiaan eli kun kaveri olisi viety pahnoille heti niin olisi päästy kaiken helpoimmalla mutta en tajua miksi poliisit kyseenalaistaa sen mitä JV kertoo näille vaan siinä kapakin edessä kuulustellaan koko seurakunta JV:t ,todistajat ,kovis +sen kaverit jne .Helpompi on kun heti koppiin ja paikalla olijoiden nimet ylös jne

Yksi tuttu tyttö oli joskus töissä kehitysvammaisten kanssa ja lähti kerran ulkoiluttamaan jotain vanhempaa miestä. No tämä mies sai jonkin kohtauksen ja alkoi lyömään ja potkimaan tyttöä, tyttö kaatui, makasi maassa sikiöasennossa ja tämä mies vaan potki ja löi keskellä katua, ihmisiä kulki ohi ja kukaan ei auttanut.

Ei separeita saa pieksää.

Tuntuu vahvasti siltä että poliisit eivät uskalla/usko/vaivaudu toimittamaan ravintolasta poistettuja asiakkaita pahnoille ja kuskaavat nämä kovikset toiseen baariin tai kotiin jne .Juuri näin kävi tässä hiljan kun asiakas riehaantui ku ei päässyt sisään ravintolaan koska oli juuri hetkeä aikaisemmin lyönyt jotain varjosarjoja JV: edessä niin katottiin että on parempi ku suorittaa rituaalit ulkotiloissa sinä iltana ,niin kaveri kävi JV:n liiveihin kiinni ja sit painittin ja kaveri maahan ja kun rauhoittui hetkeksi ja nostettiin ylös niin samantien kävi ulkopuolisen ihmisen kimppuun tönäisten tämän katuun ,ja taas painittiin ja pidettiin maassa siihen asti kun jetsonit saapui ,loppujen lopuksi koviksen kaverit tuli n.tunnin päästä uhomaan siihen ovelle omiaan eli kun kaveri olisi viety pahnoille heti niin olisi päästy kaiken helpoimmalla mutta en tajua miksi poliisit kyseenalaistaa sen mitä JV kertoo näille vaan siinä kapakin edessä kuulustellaan koko seurakunta JV:t ,todistajat ,kovis +sen kaverit jne .Helpompi on kun heti koppiin ja paikalla olijoiden nimet ylös jne

Totta helvetissä pitää kysellä muitakin silminnäkijöitä kuin JV:t, jos mahdollista. Usko pois että aina ei ole JV:n tarina totta.

Just, onnittelut vaan tyhmyydestä(siitä tosin sakotetaan maailmassa). Darwin varmasti toimii sittenkin. Meikäkin sai joskus turpaan, sama, jos minulle olisi sanottu: kyllä sinä jo sait korvaukset. Meikän vastaus: ok, niinhän se taisi ollakin.

Joku tuossa sinun tarinassa mättää edelleen. Netissä on helppo olla leganda ja kova ja vielä kaupan päälle tyhmäkin ;) .. Pahoinpitely menee aina syyttäjälle Suomessa, ei perhana siinä auta, jos olet olevinaan suostunut rv-menettelyyn. Tai sitten siinä ei ole käynyt oikeasti mitään ja puheet on olleet kovempia kuin teot(tunnetaan sotalegenda-syndroomana :) )

Juuri tällaiset tapaukset saavat mut raivostumaan! Jotain jäkeä näihin käytäntöihin pitäisi saada. :curs:
Itsepuolutukseksi taltutat kimppuusi hyökkäävät ääliöt; saat itse syytteen.
Poliisi ampuu uhkaavassa ja vaarallisessa tilanteessa rikollista varoituksien jälkeen jalkaan; poliisi on toiminut väärin ja saa syytteen.
Vedät turpaan vaimosi raiskannutta miestä; olet pahoinpitelijä ja joudut pahimassa tapauksessa vankilaan.
Ja näitähän riittää.

Ei muuta kuin tsemppiä! Toivottavasti paranet hyvin ja rangaitukset menevät niille urpoille eikä sinulle. :thumbs:

Juuri tällaiset tapaukset saavat mut raivostumaan! Jotain jäkeä näihin käytäntöihin pitäisi saada. :curs:
Itsepuolutukseksi taltutat kimppuusi hyökkäävät ääliöt; saat itse syytteen.
Poliisi ampuu uhkaavassa ja vaarallisessa tilanteessa rikollista varoituksien jälkeen jalkaan; poliisi on toiminut väärin ja saa syytteen.
Vedät turpaan vaimosi raiskannutta miestä; olet pahoinpitelijä ja joudut pahimassa tapauksessa vankilaan.
Ja näitähän riittää.

Ei muuta kuin tsemppiä! Toivottavasti paranet hyvin ja rangaitukset menevät niille urpoille eikä sinulle. :thumbs:

Tähän voi vielä lisätä sen "raiskasi naisen, mutta selvisi ehdollisella ja yhdyskuntapalvelulla, koska oli vakituisessa työssä"

Sanotaan nyt vaikka, että yhdessä Suomen lukuisista "VittuSaatana-MeniZetoristaKansipahvi"-paikkakunnista. .:)

Hohohlo kuulostaisi ihan Orimattilan menolta :)

Paskaa sataa! On oikeasti aika osuva otsikko jos ovihommissa on joutunut olemaan. Ite olen tehnyt ovihommia n.12vuotta täällä pohjoisessa ja käynyt kaikki paikat läpi teinihelveteististä tanssipaikkoihin. Yksi parhaita paikkoja oli yks pubin tyyppinen jossa olin yksin töissä. Hyvinä puolina vakiasiakkaat joiden kanssa tuli hyvin toimeen kun oli aluksi krimiporukoille tehnyt selväksi miten paikassa ollaan kun ite olen ovella. Huonoja puolia on mahdolliset isommat faigtit, saa oikeasti olla tuli perseessä ku ei tiedä mistä päästä aloittais. Ja ongelmassi ollaan ku pitäs hakea lisää porukkaa ulos ja oventakana on tietenkin osa vinkumassa syyttömyyttään.
Puhelahjoilla on kuitenkin valtava merkitys sekä ihnistuntemuksella.
Jos krimeistä haluaa jotain positiivista sanoa niin ne ei Todellakaan ole ensimmäisenä menossa vinkumaan poliisille että poke puristi liian lujaa kädestä(näinkin on käynyt).
Enää tuskin lähtisin yksin ovihommiin vaan aina pitäs ainakin yks kaveri olla ja mieluusti kokenut jamppa.
Hdmanin kaltainen tilanne on kyllä perseestä.

Sattuupa näitä toisinkin päin. Olimme avovaimoni syntymäpäiviä viettämässä paikallisessa yökerhossa, ja eukkoani nenänpuuteroinnista odotellessani vessojen ohi horjunut sälli päätti kävellä suoraan päälleni kaataen oluet syliini. En kuitenkaan ollut niin soseessa, että alkaisin moisesta mouhoamaan, vaan tokaisin että "voisi katsoa mihin kävelee." Sälli sen sijaan oli sotajalalla ja päätti oikaista välittömästi nyrkillä silmäkulmaan ja parin taka-askeleen vauhdilla vielä kunnon ninjapotku kylkeen. Tässä vaiheessa heräsin toimimaan ja koska olin selvempi/vahvempi, sain kaverin helposti maahan. Pidin häntä aloillani painamalla päätä lattiaan (en siis lyönyt tms. sillä tiedän näiden juttujen korvaustasot,heh). Ehdin puoliksi hihkaista pokea paikalle, kun paikan innokkaina tunnetut ovimiehet hoitivat minut rugby-taklauksella maihin ja alkoivat huutamaan niin saatanasti. En ollut missään vaiheessa kiivastunut tms. mutta he eivät kuunnelleet sanaakaan, vaan laittoivat ulos ja porttikiellon. Olisin nimittäin halunnut poliisin paikalle, koska olin itse hyökkäuksen kohde ja kylkeeni sattui niin ettei henki kulkenut. Pihalta saavuttamani poliisi sanoi ettei asialle ole mitään tehtävissä jos tekijäkin päästettiin menemään. Tulos: kaksi alinta kylkiluuta murtui - yli kuukauden katkos treeneihin ja kaikenlainen liikahtelu saatanallisen tuskaista - kulut omalle kontolleni eikä siis penniäkään korvausta. Kirjoitin sekä ko. yökerhon esimiehelle, sekä koko ravintolaketjun (olkoon se esim. "kikatteleva miekkakala") johdolle saamatta koskaan selvitystä.

En muuten ole ainoa samassa paikassa saman kohtalon kokenut. Eivät kai halua poliiseja kutsua, ettei imago/luvat tule uhatuksi..

Mikä hdman on jutun tilanne?

Ja onko se poski murtunut vai ei?

Ootko vielä hommissa?

Juttu menee käräjille aik. puol vuotta tästä viel etiäpäin. Poski ei murtunut,
mutta silmätulehduksen kans silloin kamppailtiin jonkin aikaa. Samat jampat on käyny sen jälkeen pariin otteeseen uhoamassa ovella. Lähelle kuitenkaan ei ole tullut. Edelleen hommissa:D

Hdman on mennyt ja vaihtanut nickiä, mutta.... Joko tässä jutussa on mielikuvitustuomiot jaettu?

Jaahas. Aika kaivella vanhoja:) En muuten ole vaihtanu nickiä.

Kauan on asian tutkinnassa mennyt, mutta vihdoin tänään kolahti postiluukusta kirje syyttäjän virastosta.

Ja otsikolla : PÄÄTÖS SYYTTÄMÄTTÄ JÄTTÄMISESTÄ:kippis1:
Pahimmillaan olisin siis saanut tumion kolmesta pahoinpitelystä, mutta kerrnkin viranomaisilla oli käytössä tervettä oikeudenmukaisuutta.
Laitan tähän pienen lyhennelmän:
"...toimintaa ei voida pitää rikollisena vaan tilanne on ollut järjestyksen valvojan kannalta siinä määrin uhkaava, että hänen toimintansa tilanteessa voidaan katsoa olevan puolustettavissa hätävarjeluna tai siihen verrattavana pakkotilana, ja näin ollen oikeutettuna toimintana.

Esitutkinnassa ei ilmene seikkoja, joiden perusteella muu toiminta tilanteen haltuun saamiseksi olisi ollut mahdollista. Asianomistajat ovat omalla oikeudettomalla fyysisellä hyökkäyksellään itse myötä vaikuttaneet vammojensa syntyyn."

PÄÄTÖS SYYTTÄMÄTTÄ JÄTTÄMISESTÄ

Näinhän se menee. Jos ne molopäät tekivät rikosilmoituksen, ei poliisilla ole todellakaan muuta vaihtoehtoa kuin tutkia epäiltynä. Ei siitä parane liikaa hermostua, kun tilanne on näinkin selvä. Oikeus on voittanut taas (ja veronmaksajat hävinneet vähän : )

-k

Hemmetin mukavaa kuultavaa. Satutko tietämään saivatko sankarit sapiskaa valtion taholta ja entä tuliko sinulle mitään korvauksia säryistä? Kannattaa muuten olla silti aina varpaillaan kun ei sitä tiedä koska nämä saavat sankarifiiliksen saunassa lauantai-iltana kun olet töissä. Voivat vaikka tulla uhoamaan sisään saakka kun olet tiskin takaa kahvia hakemassa. Perkele. Että ihmiset oikeasti joutuvat tuollaista työtä tekemään. Itsellä ei kovin ikävä enää ole takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom