Parran kasvatus

Ei parta pahoille kasva, partajouhet joutaville.

Oon kyllä aina ollu sitä mieltä, että viimeistään siinä vaiheessa, kun on harmaantunut ja eläkkeellä rentoilemassa, olis hienoa kasvattaa kunnon ZZ Top-parta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1150949255GG19Ku.jpg

Vähän kuvan mukainen parta on tarkoitus kasvattaa. Mielestäni tuollainen tuo ulkonäköön vähän särmää, mutta ei anna kuitenkaan kantajastaan epäsiistiä vaikutelmaa.
Kannattaisikohan kaulasta ajella kokonaan pois ja jättää partaa vain kuontaloon, vai kannattaisiko se kaulaparta jättää mukaan? Mitä partasudit on mieltä?

Sekin riippuu minkäikäisenä alkaa kasvamaan. Tummempi kaveri niin yleesä aiemmin ja sen näkee taas. Itse tälläinen perusvaalea äijä, niin parta alko siinä 17. vuotiaana muistaakseni kasvamaan pikkuhiljaa. Mutta eihän kaikilla tosiaan edes kasva muutamaa haiventa enempää.
Itellä ikää 15 vuotta ja parta alkanu kasvamaan jo.

Vähän kuvan mukainen parta on tarkoitus kasvattaa. Mielestäni tuollainen tuo ulkonäköön vähän särmää, mutta ei anna kuitenkaan kantajastaan epäsiistiä vaikutelmaa.
Kannattaisikohan kaulasta ajella kokonaan pois ja jättää partaa vain kuontaloon, vai kannattaisiko se kaulaparta jättää mukaan? Mitä partasudit on mieltä?

Mä ainakin vähän trimmaan kaulaa, mutta en aja kokonaan pois, koska itselläni ainakin kaula ärtyy ajon jälkeen. Muutenkin mielestäni se näyttää liian trimmatulta ja siistiltä, jos kaula on paljas ja se raja alkaa viivasuorasti aataminomenan jälkeen. Joten mun neuvo on, että jätät kaulaparran, näyttää paremmalta.

Oon ajatellut viiksien kasvattamista. Mun mielestä kunnon patjat ovat erittäin aliarvostettuja.

1150949255GG19Ku.jpg

Jos on trimmeri ni vedä vähän lyhyemmällä kaula, näyttää hölmöltä jos liian selvä raja

Hitto kun kasvaisi tuuheampana parta, noh vielä on hieman toivoa jäljellä. Punertavan ruskeaa karvaa puskee naamaan jonkin verran. Tekis vaan mieli kasvattaa kunnon kokoparta. :(

Ohan tuota partaa tullut intin jälkeen kasvatettua. Jos nyt vuoden sisään alkais jo saamaan reilun kokoselle letille, niin siinä vois olla uusi tyyli. Menin kyllä vasta lyhentään, kun siistin ja levitin partaa. :)

Ennen riparia tuli ajettua aina amisviikset veks.. sen jälkeen kasvu vaan kiihtyny ja nyt kakskolmosena sais ajaa joka päivä jos haluis olla siloposki.
Melki aina ollu partaa, nyt vaihteen vuoksi ilman. Sais kasvaa hieman hitaammin

Meikällä on vähän tällainen, tosin ei sininen enkä muutenkaan ole yhtä dorkan näköinen.
Jeff-blue-beard-sized.jpg

Jostain 14-kesäsestä asti ollut tommonen välillä ollut liitettynä pulisoinkeihin mutta muuten aikalailla tuollainen.

Saman tyyppien kuin Olbie:lla on meikäläisellä nyt, tosin ei vielä noin pitkä, eikä ole noin tiheä, intin jälkeen vissiin leikkasi kolme kuukautta sen jälkeen en ole leikannut leuasta ollenkaan. Tommoisen 1,5vuotta kasvanut.

millasia trimmereitä käytätte siistimiseen
siis jos ihan kokopartaa kasvattelee niin täytyyhän silti välillä tasotella
niin ja myös silmien ympäriltä ja poskipäistä ehkä karvat pois

millasia trimmereitä käytätte siistimiseen
siis jos ihan kokopartaa kasvattelee niin täytyyhän silti välillä tasotella
niin ja myös silmien ympäriltä ja poskipäistä ehkä karvat pois

Ihan normaalia tukanleikkuukonetta minä ainakin käytän. Silmien ympäriltä?? WTF?! Pitää olla melkoinen karva-apina jos joutuu silmien ympäriltä ajelemaan naamakarvaa pois.:lol2: Kulmakarvat nyt vielä ymmärtää mutta enpä ole kuullut että joku joutuis silmien ympäriltä perkkaamaan naamaakarvoitusta.:D

Ihan normaalia tukanleikkuukonetta minä ainakin käytän. Silmien ympäriltä?? WTF?! Pitää olla melkoinen karva-apina jos joutuu silmien ympäriltä ajelemaan naamakarvaa pois.:lol2: Kulmakarvat nyt vielä ymmärtää mutta enpä ole kuullut että joku joutuis silmien ympäriltä perkkaamaan naamaakarvoitusta.:D

no ei tuo vielä sikäli mutta kaveri on todella karvainen hän onkin ähly että se selittää osaksi
en oo kenelläkään muulla nähny että nenässä kasvaisi kunnon mustaa karvaa mutta tällä apinalla pitää sekin ajella

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom