Parran kasvatus

itsellä lähes tällainen:
HerraParta_mw01.jpg

Mulla 100% samanlain reuhka naamas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leikkasin leukaparran pois. Olisi ollut hyvä muokata Fu Manchu tyyppinen parta, joka jatkuu leuan alle. Rumahan siitä olisi tullut. Nyt näyttää siltä kuin ei olisi leukaa enää ollenkaan.

Edittinä: Jälkiahdistus on melkoinen. Vaivun sikiöasentoon lattialle odottamaan parran kasvua.

Samanlainen fiilis itelläkin tulee aina, kun kesäparran leikkaa pois. Aivan jumalattoman alaston olo, kun on aiemmin tuijotellut pari kuukautta peilistä kokopartaa.

Edittinä: Jälkiahdistus on melkoinen. Vaivun sikiöasentoon lattialle odottamaan parran kasvua.

Tuo on kyllä kamala tunne. Tulee kyllä niin alaston olo ja uskomaton katumus tuon jälkeen. Itse kasvattelin helmikuusta kesäkuulle ja ajoin pois. Heti ajettuani (saksittuani) ajattelin mielessäni mitä olen mennyt tekemään!! Itsellä on vielä tapana kädellä haroa tuota naamapehkoa ja todella omituiselta tuntuu jos ei näin pysty tekemään.

Nyt taas kesäkuulta annettu olla ihan omassa rauhassa. Ajattelin kyllä nyt kasvatella todella pitkään ja katsoa minkälainen reuhka oikeen loppujen lopuksi tulee :D

Itse pidän tuollasesta mitä esim. Hynysellä on tuossa kuvassa. Eihän tuo mikään maailman siistein ole, mutta enpä ole ennenkään välittänyt muiden mielipiteistä :D

Hynynen02.jpg

Tässä oma partani.

Liitteet

• parta2.JPG
    parta2.JPG
    19,7 KB · Katsottu: 3 404
Onko normaalia, kun toisessa poskessa kasvaa huomattavasti vähemmän ja hitaammin karvaa kuin toisessa? Toivottavasti iän myötä lähtisi kasvamaan, täytin vastikään 20 vuotta.

jasonstatham.jpg

Tuonmittainen lyhyt kokonaamaparta olis kiva, mutta näyttää nyt perkeleen tyhmältä, kun toinen poski
on ihan slicksi ja toinen normaali.

Seuraavan kerran perjantaina ajan naaman, sitten tulis melkein viikko täyteen "kasvatusta". Katotaan miten vittuuntunut sitä silloin on ja kuuleeko taas kuittailua.

Onko normaalia, kun toisessa poskessa kasvaa huomattavasti vähemmän ja hitaammin karvaa kuin toisessa? Toivottavasti iän myötä lähtisi kasvamaan, täytin vastikään 20 vuotta.

Kyllä on, jostain muistaakseni luin että joillain "leviää" nuo kasvualueet jonnekin kolmevitoseen asti. Että ihan vielä ei kannata pyyhettä heittää kehään. ;)

Useinhan kun poskialueiden parran antaa kasvaa (useita viikkoja-kuukausia, riippuen miten paljon tyhjiä kohtia), pidempi karva lopulta peittää ainakin osittain nuo tyhjät alueet. Auttaa tietysti paljon jos ei ole ihan sitä vaaleinta sorttia.

Ozissa on muuten yhdellä tausta-bikerillä aika rehvakas parrankasvu.

Sands4.jpg

Kunnon kuvaa ei oikein tahdo löytyä, mutta hienosti kyllä yltää tuo kasvuraja poskiluihin asti. :D

Seuraavan kerran perjantaina ajan naaman, sitten tulis melkein viikko täyteen "kasvatusta". Katotaan miten vittuuntunut sitä silloin on ja kuuleeko taas kuittailua.

Lol, nyt on nysä:D Kattelis pari viikkoo, siistis välillä ja lyhentelis...

Lol, nyt on nysä:D Kattelis pari viikkoo, siistis välillä ja lyhentelis...

Onnea! Kavereiden kanssa lyötiin vetoa pystynkö olla kahta viikkoa ajamatta karvoja pois enkä pystyny :curs: Rupesi vituttamaan jo 5 päivän jälkeen tämä ruma sänki - en oo koskaan tätä aiemmin ollut paria päivää kauempaa ajamatta.

Nytkään ei ollut tarkoitus alata kasvattamaan kunnon partaa, mutta pitipä koittaa ihan mielenkiinnosta miltä näyttää ja kuinka kovat vierotusoireet tulee :D

millasen hait ja mistä sekä kustannuspuoli?
Ihan perus philipsin laitos taisi olla, mutta hintaa en tähän hätään muista, jossain 50 nurkilla tarjouksessa. Ja saahan noita lähestulkoon joka kaupasta (gigantti, anttila, musta pörssi ym.). Joskus voisi oikein kokeilla jotain ammattikäyttöön tarkoitettua.

Meän suvussa on ihime geenit. Kolomekymppisinä näytetään 18-kesäsiltä teinipojuilta joilla ei kasva partaa ku vähän leuan kohilla.

Meinasin siittä huolimatta antaa kasvaa koko talaven, kattelee sitten kesällä.

Jos olis tuollanen mitä Layne Staleyllä (r.i.p.) roikkuu leuasta ;)

http://www.youtube.com/watch?v=gl2EOlhwnIM&feature=related

Joudut ehkä muutaman talven kasvatella. Onhan toi kyl siisti, oon iteki aatellu tollast jossaa vaihees:thumbs:

Viime viikolla alkoi talviparran kasvatus. Meinasin olla 4viikkoa ajamatta mitenkään ja sen jälkeen siistiä tällaiselle mallille:

KUVA

Ittelläni nyt kalju+täysparta-yhdistelmä ja oon alkanu miettimään, et pitäiskö ajaa viikset pois ja rajata tohon tyyliin, mut ku epäilyttää miten sopii ku mulla on sellanen vaalee/porkkana/ruskee parta... Niin ja mulla ei kasva parta tohon alahuulen alle ollenkaan, tai kyl siin pientä höyhentä on, mut silti. :david:

Meinasin jo tänään ottaa koneen käteen ja vetästä viikset pois, mut ku ei ihan viel uskaltanu.

Mun aikaisemmin laittama kuva partamallista näköjään korvaantunut tuolla beards.orgin mainoksella. Kokopartaa ens siis ollut kasvattelemassa vaan vähän toisenlaista partamallia.
Nyt on viitisen viikkoa kasvateltu ja karvoitus näyttää allaolevan kuvan kaltaiselta, mutta ilman viiksiä. Mukavaa puuhaahan tämä kasvattelu loppupeleissä olikin :)

beard3-side.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom