Parran kasvatus

Suosittelen testosteronikorvaushoitoa. Jos ei onnaa niin sitten aloitetaan "yksityiskorvaushoito" jos tiedät mitä tarkoitan.;)

Mahtaako testollakaan alkaa parta kasvamaan mistään uusista kohdista? Epäilen että vanhat haivenet vaan kasvaa nopeemmin. En usko että on testosta kiinni jos jostain kohdista kasvaa normaalisti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtaako testollakaan alkaa parta kasvamaan mistään uusista kohdista? Epäilen että vanhat haivenet vaan kasvaa nopeemmin. En usko että on testosta kiinni jos jostain kohdista kasvaa normaalisti...

Itellä ainaki turpavärkistä alkanu pukkaan tiheästi jokapuolelta partaa ku hieman roinannu. Ero ennen roinaamista dramaattinen.

Mahtaa.
Nimim. Kokemuksen syvällä rintaäänellä.

No perkeles!!! Kyl kai sit täytyy alkaa lyömää testokuuria päälle et kasvais kunnon parta ja ukkoki vähä :rock: Mutta onko se paikoitellen huono parrankasvu siltikään merkki todella pienistä testoista välttämättä? Itseä alko vähän ahdistaa, ku ei kans poskissa kasva ku pari haiventa. Pitäs varmaa käydä mittauttaas. Vitun hienoo olla korvaushoidossa loppu ikä....

Mutta onko se paikoitellen huono parrankasvu siltikään merkki todella pienistä testoista välttämättä?
Ei.
No perkeles!!! Kyl kai sit täytyy alkaa lyömää testokuuria päälle et kasvais kunnon parta ja ukkoki vähä
Järkeä?
Vitun hienoo olla korvaushoidossa loppu ikä....
Ei itseasiassa ole.

Jos nyt kuitenkin välttämättä haluat niin käy mittauttaan ensin ne testotasos ennen kuin alotat omin käsin onnea hakemaan.

Vitukun itelle ei kasva eikä tule luultavasti kasvamaankaan kun viiksiin tulee ihan ohuttaa haiventa ja leukaan yksittäisiä karvoja minne sattuu:( onko tässä kaikki toivo jo menetetty? pitää vissiin alkaa lyömään sustaa vuoden parin päästä:D

Ei oikeasti vielä tuossa iässä kannata tuosta murehtia, taitaa vähemmistössä olla se porukka, joilla jo tuon ikäisenä kasvaa kunnolla (ts. vaikea tuosta on vielä mitään sanoa, miten parta kasvaa sitten 'aikuisena').

Kiitti, no kai tässä sitten vielä elätellään toivoa:rolleyes: onko tuo parran kasvamattomuus aikuisiällä sitten suoraan yhdistettävissä alhaisiin testotasoihin vai voiko se johtua myös jostain muusta?

Kiitti, no kai tässä sitten vielä elätellään toivoa:rolleyes: onko tuo parran kasvamattomuus aikuisiällä sitten suoraan yhdistettävissä alhaisiin testotasoihin vai voiko se johtua myös jostain muusta?

Juurihan tuossa pari postausta ennen sanottiin, että ei ole suoraan yhdistettävissä alhaisiin testotasoihin. Turhaa murehtimista jos ei parta kasva vauhdilla vielä tuossa iässä.

Vitukun itelle ei kasva eikä tule luultavasti kasvamaankaan kun viiksiin tulee ihan ohuttaa haiventa ja leukaan yksittäisiä karvoja minne sattuu:( onko tässä kaikki toivo jo menetetty? pitää vissiin alkaa lyömään sustaa vuoden parin päästä:D
No elä nyt itke tyhyjää tuossa iässä. Mulla ei juurikaan kasva parta ja oon 25. Tässä vaiheessa voidaan todeta että tuskin tulee massiivisesti partaa pukkaan ikinä kun ei oo tähän mennessä yltynyt. Peli on siis hävitty. :D

Parempi kyllä se ettei ole juuri ollenkaan kuin se että olis joku välimallin parrankasvu. Se on joko täys karvanaama tai ei mitään. Ja mun käsittääkseni parrankasvu on ainakin jossain määrin perinnöllistä. Eli suvusta voi ottaa osviittaa.

No emmänyt välttämättä mitään hirviitä parrankasvua haluakkaan. Eli sinänsä ihan yks ja sama. Mutta tottakai ihan normaali parrankasvu on ihan miehekäs. Tulin vaan miettineeks että pitäiskö sitä sänkeä pukata jo tässä iässä jos on tullakseen mutta nähtävästi ihan normaalia. Kuitenkin monilla samanikäisillä parta kasvaa jo.

Minkäs ikäsenä porukoilla on yleensä parta alkanu kasvaa :D Huolettaa vähän ettei välttämättä ikinä ala kunnolla kasvaa parta, kun toisella broidillaki(26) on vaan sellasta vaaleeta sänkeä, samanlaista mitä mulla nyt alkaa olla. Toisella broidilla(30v) taas on paksu tumma parta.

Ittellä alko kasvaa kunnolla siinä vähän ennen ku täytin 17.

kohtuu harvassa noi puskee täälläkin vielä. jännästi tuntus kuitenkin vasemmalle puolelle turpaa enemmän tulevan noita karvoja:D

Ja mun käsittääkseni parrankasvu on ainakin jossain määrin perinnöllistä. Eli suvusta voi ottaa osviittaa.

Jep olen huomannut että perin naamakarvoutuksen äitini puolelta ja selkäkarvojen isältä, huoh, olispa mennyt toisin päin...:jahas:

Mistähän johtuu että ulkomaalaisilla tuntus kasvavan parta hyvinkin nuorena..Esim. jotain jenkkisarjaa kun katsoo niin 18 vee tyypeillä jo hirveet Abu Hassan parrat.

Mistähän johtuu että ulkomaalaisilla tuntus kasvavan parta hyvinkin nuorena..Esim. jotain jenkkisarjaa kun katsoo niin 18 vee tyypeillä jo hirveet Abu Hassan parrat.
Elcacon pointti pätee toki myös :D mutta usein myös tummat hiukset omaavilla tuntuu alkavan parran kasvu aikaisemmin. Monesti vaikka ihan suomalaisistakin juuri niillä alkaa se parta rehottaa aiemmin, jotka on aina ollu tummia.

Jep olen huomannut että perin naamakarvoutuksen äitini puolelta ja selkäkarvojen isältä, huoh, olispa mennyt toisin päin...:jahas:
Mä perin kehon karvat ja kaljuuntumisen mutsin puolelta (en mutsilta), mutta parran faijalta ;-) Ei valittamista muuta ku kaljuuntumisessa, joka muuten alko samaan aikaan ku parran kasvu, eli 16-17 vuotiaana.

Suomalaiset ovat keskimäärin aika karvattomia verrattuna etelämpää tuleviin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom