Parran kasvatus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itte olen pulisonkien ystävä. Mutton chops tai oikeestaan tommon josef tyyppinen oli, mutta sain kuulla kommentteja.. tyyliin " Ootsie joku MANNE!?/ryssä/muhameddi/kommarri" Noh sitten viikset pois.. Olin sen päivän kaikkien "ystävien" mielestä Freud Marx Enkeli Jung:dance2:
eli nykyään pelkät pulisongit, ja manneksi haukkuvat vieläkin vaikka en suoria housuja ole kuin 4x elämässä pitäny..:rolleyes:
Tähän asti mun oman naaman lemppari on ollu "sirppi" eli pulisongit korvien juurista lähtee naamaan päin, mutta kapenee ja tekee "terät" Hankala selittää kuva kertois paremmin, mutta en omaa naamaa tänne laita. Tähän vielä sellanen leukaparta mallia devil niin avot. Jos itsetunto on kohillaan niin Rocka kympillä!

Itse olen jo luopunut toivosta, että alkaisi parta koskaan kunnolla kasvamaan..Pulisonkeja koitin tuossa taannoin hieman kasvatella, mutta hyttysenjaloilta näyttivät, kai tässä täytyy kohta mekko vetää ylle:jahas:Olo on hieman kuin zz topin rumpalilla:itku:

Muutama mielenkiintoinen kysymys.

Minkä ikäisenä teillä alkoi kasvamaan kokoparta - siis täysimittaisesti,ei mitään haivenia ? Entä minkä värinen on partanne?

Mulla on kasvanu kovat ja pirun mustat viikset jo varmaa 14 vuotiaasta asti. Ne saa melkein ajaa kaks kertaa päivässä, vituttaa lujaa ku muualle ei kasva oikein mitään.

Pitänyt muutaman vuoden kokopartaa. Nyt koittelen kokopartaa, jossa leukaosa pidempi, kuin posket.
Perhana, kun haluaisin pistää pidemmäksi tämän sänkeni. Ketuttaa vain se välivaihe, jossa posket on kuin afrokampaus.

Ensimmäiset haivenet alko ilmaantua leuan kärkeen yläasteella. Alussa harvensin ihan saksilla, ennen kuin sain koneen.

Väri on valosta riippuen jotain vaaleanruskeahtavan, harmahtavan, punertavan ja kellertävän sekoitusta.

Nykyään kasvaa nimenomaan tuossa leuankärjessä varsin tyydyttävästi, tosin maksimimitta on kokeilun perusteella tällä hetkellä vain noin 5 cm luokkaa. Poskilla kasvaa pari-kolme-senttiseksi, mutta harvemmassa. Viikset säälittävät puolisenttiset haivenet.

Toivelistalla päällimmäisenä, että leukaparta laajenisi ylöspäin alahuuleen asti (taitaa olla turha toivo). Toisena viiksien tuuheneminen. Kolmantena poskiparran tiheneminen. Lukeeko pukki?

edit. ei toiminu

Vitun vittu, sellanen kunnon playoff-sänki olis ihan makee. Meikällä on kyllä varmaan Stadin surkeimpia toi parrankasvu, sellasen 14-vuotiaan tasolla. Vauvanpylly.

Ihan tossa suun alapuolella alla kasvaa jonkinnäköstä karvaa mut aika surkeeta sekin.

edit: naurattaa aina välillä ku näkee jotain lukioikäsiä jannuja joilla on kunnon kesäparta ja itellä ei ole koskaan ollut yhtään mitään.

Ensimmäiset haivenet alko ilmaantua leuan kärkeen yläasteella. Alussa harvensin ihan saksilla, ennen kuin sain koneen.

Väri on valosta riippuen jotain vaaleanruskeahtavan, harmahtavan, punertavan ja kellertävän sekoitusta.

Nykyään kasvaa nimenomaan tuossa leuankärjessä varsin tyydyttävästi, tosin maksimimitta on kokeilun perusteella tällä hetkellä vain noin 5 cm luokkaa. Poskilla kasvaa pari-kolme-senttiseksi, mutta harvemmassa. Viikset säälittävät puolisenttiset haivenet.

Sama!

Viikset on jo kahden vuoden ajan haivenina tullut ja nyt alkaa pukkaamaan kunnon tavaraa ja nopeasti.
Harmittaa, että tuo parta on vasta haivenasteella kun sitä juuri haluaisin kasvattaa. Vaikka olenkin amis niin viikset ei oikein houkuta. Olempa jo 17 vuotias eli useilla ainakin näyttänyt tulevan siinä 18 vuodesta eteenpäin.

Minkä ikäisenä teillä alkoi kasvamaan kokoparta - siis täysimittaisesti,ei mitään haivenia ? Entä minkä värinen on partanne?

Parikymppisenä tais alkaa kunnolla kasvamaan. Melko tumma on, musta lyhyempänä, mutta sekaan tulee jonkun verran vaaleita kun on pidempi.

Kavereilta tulee kuittia kun on parta, näytän kuulemma 10 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Sitten kun ajan kokonaan pois, näytän heidän mukaan 10 vuotta nuoremmalta. Sileällä leualla näytän kieltämättä aika junnulta. Pitkän parta jakson jälkeen siihen on alussa aika vaikea tottua.

Sellainen sänki leuassa näytän sitten varmaan ikäiseltäni:rolleyes:

22 ja partaa kasvaa vähän leuassa ja viiksiä pukkaa jonkin verran. Karva niin vaaleaa, että riittää kun kerran viikossa ajaa, eikä silti juuri haivenet näy:D. Jännä homma kun muuten oon aika karvanen, mutta naamaan ei juuri kasva. Vaikka helpommallahan näin pääsee.

Täytyy kyllä myöntää ettei tähän ikään (29vee) ole parta alkanut ihan täysimittaisesti kasvamaan. Leukaan sen verran että siihen kehtaa kasvattaa, mutta poskiin karvoja ihan sinne tänne. En tiedä pitäskö alkaa harkitsemaan jotain testokorvaushoitoa, että alkaisi kasvamaan kunnolla :D

Täytyy kyllä myöntää ettei tähän ikään (29vee) ole parta alkanut ihan täysimittaisesti kasvamaan. Leukaan sen verran että siihen kehtaa kasvattaa, mutta poskiin karvoja ihan sinne tänne. En tiedä pitäskö alkaa harkitsemaan jotain testokorvaushoitoa, että alkaisi kasvamaan kunnolla :D

Suosittelen testosteronikorvaushoitoa. Jos ei onnaa niin sitten aloitetaan "yksityiskorvaushoito" jos tiedät mitä tarkoitan.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom