Parisuhde ja painonvaihtelut

Häh, eikös nyt kaikki ihmiset "preferoi" terveitä/terveennäköisiä (normaalipainoisia jne) ihmisiä kumppaneikseen. Luulisin että tämä pätee myös seksuaalisesti... Eli tuskin on vientiä millään kuikeloilla saatikka sitten ryhävalailla, normaalipainoisilla taas luultavasti on riippuen naamavärkistä, mutta riippumatta tissien koosta tai pyllyn muodosta. Kunhan siis ne rasvat on kurissa.

Itse olen paisunut n. 10 kg tässä hmm... 2,5 vuoden aikana mitä olen tuota rotkaletta katsellut. Eli tuo kamala 60kg rajapyykki on tullut ylitettyä ja pituuttakin kun on 162cm... Noh, kyllähän tuosta on saanut kuulla. Syliin ei saa tulla eikä reppuselkään. :( Mutta näytän kuulemma hyvältä... Mieheni (85kg) taas on kasvatellut itsellensä mahan seurustelumme aikana, mutta onneksi on kasvanut myös muuten. Mikäli hän lopettaisi liikunnan kokonaan, luultavasti lemppaisin hänet koska suurin osa yhteisistä tekemisistämme liittyy liikuntaan ja vaatii kohtalaisen kovaa kuntoa... vaan eipä mahda lopettaa.

Yleisesti ottaen pienistä painon muutoksista ei pitäisi rueta kitisemään. Olettaen tietysti että liikkuu tarpeeksi, syö terveellisesti jne. Jöö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisin hyvin kuvitella että entisaikoina nykyisenkaltaiset laihat mallinaiset olis koettu ehkä (alitajuisesti) jotenkin sairauden heikentämiksi - ehkä lapamatoja tai jotain...

Eikös Jamaicalla sellainen kunnon ryhävalasperse oo se "kova juttu", naiset vetää kanoille tarkoitettuja rehuhormoneja saadakseen tällaisen laajalti kadehditun hedelmällisyysstatuksen.

eedit: tiistaina tulee neloselta opetusohjelmaa, letkuruokintaan vaan ellei muuten paino nouse :D

reino sanoi:
DrunkemMaster (mulla on nyt vasen käsi oikean nyrkin päällä, vai miten väärinpäin se kungfu-tervehdys pitikään tehdä jotta se tulkittaisiin) HAASTEEKSI: kaivapa internetin kansainvälisestä taideaarteistosta pari kuvaa vanhoilta ajoilta, joissa ihannoidaan laihoja naisia. Alastomana. Reheviä rubensilaisia läskivyöryjä löytyy antiikin, renessanssin ja minkävaan ajoilta. Ensimmäinen laiha vosu, mikä mulle tulee taiteesta mieleen, oli se pariisilainen pikkuhuora 1900-luvun alusta.

Tässä hieman aikaisempaa kuvaa laiheliineistä Khmerien imperiumin ajoilta Ankor watista:

http://www.bamboo-tour.com/images/dancer1.jpg

Noita kuvia on koko sen käsittämättömän suuren temppelin seinät täynnä. Taisi olla paikan pomolla siihen aikaan jo hyvä maku naiskauneudesta! Ehkä siellä elettiin siihen aikaan euroopan barbaaristänaismakua edellä ;)

Mieleen tulee myös muinaisesta egyptistä säilyneet kuvat, jossa naiset kuningattarista lähtien ovat laihoja. Jotenkin mulla on mielikuva, että useissa muissakin suurissa muinaisissa kulttuureissa naiset olisi usein kuvattu taiteessa ja kirjallisuudessa useimmiten solakoiksi: Kreikkalaiset ja roomalaiset patsaat, Kiinalaiset piirrokset ja maalaukset.

Samoin jossain Intiassa tai Nepalissa olevat seksiakteista kertovien kaiverruksien naiset eivät ole läskejä, melkein samoisin että solakoita vaikka taidetekniikka on voinnutkin rajoittaaa solavuuden ilmaisemista jonkin verran.

Ihan käytännön elämässä, itse pidän lyhyessä tanttarassa (mitä suomalaiset naiset lähes järestään ovat) 10kg painonnousua, merkkinä ettei enää kiinnosta. Se on vähän sama kun aletaan käymään ovet auki paskalla.... silloin on aika lopettaa.

eräs tuttavapariskunta tuntuu lihovan samaa tahtia että silleenhän se menee kivasti tasapainossa...

Drunken Master sanoi:
Tässä hieman aikaisempaa kuvaa laiheliineistä Khmerien imperiumin ajoilta Ankor watista:

http://www.bamboo-tour.com/images/dancer1.jpg

Noita kuvia on koko sen käsittämättömän suuren temppelin seinät täynnä. Taisi olla paikan pomolla siihen aikaan jo hyvä maku naiskauneudesta! Ehkä siellä elettiin siihen aikaan euroopan barbaaristänaismakua edellä ;)

En tarkalleen tiedä, millainen naismaku on barbaarinen. Tietääkseni kaikkialla on aina arvostettu terveyttä ja voimakkuutta. Missä kulkee se "barbarismin" raja? 60 kiloa? 70 kiloa? Voitko sinä aivan oikeasti sanoa, että jonkun toisen näkemys on huonompi kuin sinun? :david:

Tomppa85 sanoi:
En tarkalleen tiedä, millainen naismaku on barbaarinen. Tietääkseni kaikkialla on aina arvostettu terveyttä ja voimakkuutta.:

Käy kertomassa tuo keskiajan ihmisille. Eikös se näin ollut paremmissa piireissä että mitä valkoisempi ja sairaampi sitä parempi. Plussaa oli myös haista paskalle.

keijo s sanoi:
Käy kertomassa tuo keskiajan ihmisille. Eikös se näin ollut paremmissa piireissä että mitä valkoisempi ja sairaampi sitä parempi. Plussaa oli myös haista paskalle.

Eikös tuo valkoinen/sairaalloinen on kaunista tullut 1700 luvulla? Kunnes kaikki tehdastyöläiset muuttuivat vaaleiksi ja sairaalloisiksi, jolloin varakkaat halusivatkin rusketusta... Eli ulkonäkö on myös tapa erottua toisista sosiaalisista luokista. Haluttiin ja halutaan erottua rahvaasta.

Keskiajalla kaikki haisi paskalle. Luultavasti sitä ei hirveästi ihannoitu kuitenkaan.

Missukka sanoi:
Mikäli hän lopettaisi liikunnan kokonaan, luultavasti lemppaisin hänet koska suurin osa yhteisistä tekemisistämme liittyy liikuntaan ja vaatii kohtalaisen kovaa kuntoa... vaan eipä mahda lopettaa.

Hmm... Mä en yleensä tykkää siitä, että raapaistaan toisten kirjoittamia lauseita irti asiayhteydestään ja kommentoidaan niitä, mutta... Mun mielestä toi kuulostaa aika pelottavalta. Liikunnan lopettamiseen voi liittyä niin monenlaista syytä ja monissa niistä nimenomaan sun tukea tarvittaisi enemmän kuin koskaan. No, tuskin tarkoitit sellaista, vaan juuri "ei kiinnosta" -asennetta. vai?

Originally Posted by Missukka
Mikäli hän lopettaisi liikunnan kokonaan, luultavasti lemppaisin hänet koska suurin osa yhteisistä tekemisistämme liittyy liikuntaan ja vaatii kohtalaisen kovaa kuntoa... vaan eipä mahda lopettaa.

Hmm... Mä en yleensä tykkää siitä, että raapaistaan toisten kirjoittamia lauseita irti asiayhteydestään ja kommentoidaan niitä, mutta... Mun mielestä toi kuulostaa aika pelottavalta. Liikunnan lopettamiseen voi liittyä niin monenlaista syytä ja monissa niistä nimenomaan sun tukea tarvittaisi enemmän kuin koskaan. No, tuskin tarkoitit sellaista, vaan juuri "ei kiinnosta" -asennetta. vai?

Ekimies sanoi:
Missukka, herää kysymys, että minkä takia seurustelet hänen kanssaan? Kuulostaisi siltä, että kohtelisit miestäsi niinkuin jotain salikaveriasi..
Aina jos urheilun jättää, niin siihen on jotain henkisiä syitä, varmaan siinä tilanteessa kannattaisi tehdä jotain muuta kuin lempata hänet

Edit: itse en ainakaan lemppaisi tyttöystävää, vaikka se vaihtaisi alan esim. aerobic-ohjaajasta paska-auton kuskiksi.

Belmondo sanoi:
Mutta ainakin yks ns. kauneusuniversaali on, ja se on ns. WHR, eli Waist to Hip Ratio, eli vyötärönympärys jaettuna lantionympäryksellä. Monikulttuurinen tutkimus (Buss et al) löysi miesten suosikiksi 0.7. Se on myös optimi mitä reproduktiiviseen kykyyn tulee, eli ei mikään sattuma. Senteissä se olis esim. 60&85 :kuola:
Tytöt mittaamaan! Tulokset user profileen!

Tämähän selittää yhtä sun toista. 68:97=0,7. :kippis1:

rahkanaama sanoi:
10kg painonnousua, merkkinä ettei enää kiinnosta. Se on vähän sama kun aletaan käymään ovet auki paskalla, silloin on aika lopettaa.

No voi herran pieksut sentään! Minulla on painonvaihtelut lähes joka vuosi +/- 30kg. Ja kyllä, vessan ovea ei jaksa laittaa kiinni joka välissä jos siellä käy vähän lorauttamassa.

Mikä ihmeen pullamössösukupolvi tähän maahan on syntynyt kun dumpataan ihmisiä satunnaisten painonvaihteluiden perusteella ja aletaan vallan siisteyshysteerikoksi! :curs:

protsku sanoi:
No voi herran pieksut sentään! Minulla on painonvaihtelut lähes joka vuosi +/- 30kg. Ja kyllä, vessan ovea ei jaksa laittaa kiinni joka välissä jos siellä käy vähän lorauttamassa.

Mikä ihmeen pullamössösukupolvi tähän maahan on syntynyt kun dumpataan ihmisiä satunnaisten painonvaihteluiden perusteella ja aletaan vallan siisteyshysteerikoksi! :curs:

Jos se tekee musta pullamössökaverin tai siisteyshysteerikon että en halua katsella kun nainen käy ovi auki paskalla, niin sitten olen ilomielin pullamössökaveri tai siisteyshysteerikko. Paskomisestahan tuossa oli kysymys eikä siitä että mr. protsku saattaa lorautellessaan joskus unohtaa oven auki. (Tosin en oikeen käsitä että miten sen vessan oven sulkeminen voi vaatia erityistä jaksamista...)

Miksi ihmeessä sun painosi vaihtelee 30 kg vuodessa? Sikabulkki kerran vuoteen?

Rinkku sanoi:
Ynnä panem et circenses. Mä fanitan sua Reino ihan kybällä. Nyt ja aina, aina ja ikuisesti. Jos kahvi on sokerin suola, niin Pakkis ilman postejasi on kuin keväisen spitaalin nenättömäksi tehnyt lumiukko.

Samoin. Pus pus. :love: Ja Anneli Sauli on ihana.

Mutta kuten WSOYn Harri Haanpää aikanaan totesi novellikokoelmaani tutkiessaan, reinohan on vain ikäänkuin pienoinen kameleonttiameeba maailmanlaajuisessa tietoverkossa, joka auliisti jäljittelee kaikkea hyväksi havaitsemaansa ja naamioituu taitavasti sen porkkanankeltaisiin väreihin, ilman omaa sanomaa.

DrunkenMaster sanoi:

Sä et nyt voita tätä juttua postaamalla kuvaa punakhmerien Britney Spearsistä pömppömahoineen. Mä puhuin laihoista naisista.

Rin sanoi:
Minun ex-avokki painoi parhaimmillaan noin 120 kg...laihdutti sitten ja paino putosi 80kg:hen...vaikka painoeroa olikin sen 40 kiloa niin silti häntä rakastin...Elikkä ei se paino aina ratkaise vaan se miten sinä itse suhtaudut puolisosi lihomiseen/laihtumiseen.
Ihmiset ovat ihmisiä...joistain pidän joistain en....riippumatta heidän painostaan.

Edit...sanotaan vielä se että olen mies....

Pitäskö tästä myöntää joku kunniamaininta tai mitali? Onko se aina 'parempi ihminen', mitä läskimpää akkaa jaksaa katella? :eek:

rahkanaama sanoi:
...Se on vähän sama kun aletaan käymään ovet auki paskalla.... silloin on aika lopettaa.
:eek:
onko myöhästä jos käydään jo peräkkäin paskalla - vetämättä välissä? :lol2:

tässähän on pahat merkit ilmassa. itse lihonut kymmeniä kiloja parin vuoden aikana. :D

nevahood sanoi:
:eek:
onko myöhästä jos käydään jo peräkkäin paskalla - vetämättä välissä? :lol2:

On :lol2:

Itse kun en voi vessaan mennä niin kauan kunnes hajut on haihtuneet jos mies käy kakkostarpeillaan.. :urjo: Tai kävi kuka tahansa mutta muiden kakkojen haistelu yököttää. Eikä se omakaan niin kovin ruusuiselle tuoksu.

:lol2:

MerZi sanoi:
On :lol2:

Itse kun en voi vessaan mennä niin kauan kunnes hajut on haihtuneet jos mies käy kakkostarpeillaan.. :urjo: Eikä se omakaan niin kovin ruusuiselle tuoksu.

:offtopic: Kannattaa ostaa niitä wc-raikastimia, niitähän on pöntönreunuksen alle asennettavia täytettäviä, vesisäiliöön kaadettavia ja desinfioivia [tekevät veden kivan siniseksi] sekä tietty näitä kaikkia suihkeita.

Itse suhuttelen hulluna wc-raikastinta ja aina kun ukkeli käy niin kysyn että KAI MUISTIT SUIHKUTTAA????!!!1 jos itse pitää sinne pian mennä...

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom