Parisuhde ja painonvaihtelut

reinhardt sanoi:
Eräs pullukka kaverini oli naimisissa Mr. Kynäniskan kanssa, joka kuittaili kaiken aikaa vaimonsa painosta ja epäeroottisuudesta. Sälli oli sellainen skinnyfat, hartiatkin kapeammat kuin minulla, joten hieman ihmettelen, millä rahkeilla se toisten ulkonäköä alkoi arvostella.

Luultavasti tämän kaverin suurin ongelma oli sen oma kynäniskaisuus. Sen itsetuntoa olisi voinut hivellä, jos edes sen oma nainen olisi ollut sitä pienempi tietyiltä osiltaan. Tyyppi purki sitten patoumiaan kaveriisi...

Tää on just tätä, kun 1) ihmiset eivät tunnista tunteitaan ja sitä mistä ne johtuvat sekä 2) eivät ole valmiita tekemään asioiden hyväksi mitään. Jätkä olisi voinut mennä salille ja alkaa treenaamaan eikä alkaa valehtelemaan itselleen ja muille kuinka haluaa olla laiha eikä ulkonäkö merkkaa. Ihmisillä ulkonäköön liittyy yleensä hirveitä defenssejä, jotka edelleen aiheuttavat pahaa oloa ("Haluan, että minut hyväksytään sellaisena kuin olen, enkä välitä lihavuudestani" ja silti lihavuus sattuu kun näkee laihoja ihmisiä ja niille on pakko kuitata että "nykyajan kauneusihanteet sitä ja tätä", mikä ylläpitää näitä defenssejä, eli voi taas vetää sitä suklaata). Vastaavalla tavalla miehillä asia voidaan yksinkertaistaa siihen, kun joku Tauno Tasapää näkee silminnähden treenatun lajitoverinsa, niin vaikka tietoinen reaktio voi olla "hirrrveä horrrmonibodari", niin silti se jossain sisimmässään haluaisi olla samanlainen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
emex sanoi:
On, on mahdollista. Iso EI: meikille, koruille, korkokengille jne. Jossain juhlissa nämä tietenkin käyvät, mutta muuten mahd. vähän.

On mahdollista. Multa ääni kanssa mahdollisimman vähille meikeille. Mun mielestä meikkaus on silloin onnistunut, kun sitä ei pahemmin huomaa. Erityisesti liian värikkäät, paksut huulipunat ovat ehdoton turn-off. (=sarjassamme mitähän Freud tästäkin sanoisi :rolleyes: )

Ekimies sanoi:
On mahdollista. Multa ääni kanssa mahdollisimman vähille meikeille. Mun mielestä meikkaus on silloin onnistunut, kun sitä ei pahemmin huomaa.

Tuo on kaiketi aika yleinen mielipide. :) Ei meikkauksen tarkoitus ole näyttää meikatulta, vaan kauniilta.

Täälläkin tunnutaan kelpaavan ilman meikkiä. Miesystävä muuten totesi, että on hurjan vaikea arvioida meikkaamattoman naisen ikää, kun suurin osa meikkaa: kun ensimmästä kertaa tapasimme, mies mietti huolissaan, olenko edes täyttänyt 20 (vai pitäisikö passittaa kotiin kasvamaan.)

reinhardt sanoi:
Tuo on kaiketi aika yleinen mielipide. :) Ei meikkauksen tarkoitus ole näyttää meikatulta, vaan kauniilta.

Joku vaan on jossain selittänyt, että mies yhdistäisi kunnolla huulipunatut huulet mehevään pimpsaan, joten sellaiset naiset kiinnostaisi enemmän. Mun mielestä tää teoria on ainakin mun osalta ihan sontaa... Nimittäin jos katselee yleisesti käytössä olevia huulipunavärejä, niin huulet näyttää lähinnä pahasti tulehtuneelta pimpilta, eli hirveästi sytytä. :lol2:

Noniin, mennääs taas asiaan... Usein esim. sellaiset ihmiset, joilla on kapeat huulet, yrittävät runsaalla huulipunan käytöllä vähentää kapeaa vaikutelmaa, mutta mun mielestä lopputulos usein on vain se, että huulien oleva muoto vain korostuu entisestään.

Ekimies sanoi:
Joku vaan on jossain selittänyt, että mies yhdistäisi kunnolla huulipunatut huulet mehevään pimpsaan, joten sellaiset naiset kiinnostaisi enemmän. Mun mielestä tää teoria on ainakin mun osalta ihan sontaa... Nimittäin jos katselee yleisesti käytössä olevia huulipunavärejä, niin huulet näyttää lähinnä pahasti tulehtuneelta pimpilta, eli hirveästi sytytä. :lol2:

Nykyäänhän nuo värittömät huulikiilteet on aika suosittuja... :D

Alicia sanoi:
Nykyäänhän nuo värittömät huulikiilteet on aika suosittuja... :D
Mikäs tuossa kiillossa on ideana? Että näyttää kostealta josta mieli ajautuu kosteaan pimppaan... :kuola:

Sumppari sanoi:
Tai sitten mies ei vaan jaksa oottaa että meikkaisit. ;)

Ainakaan ite en jaksa. Vitsi jos pitäskin aina kun johonkin lähtee, oottaa puoli tuntia että toinen säätää itteensä, niin terapian tarpeessa olis äkkiä.

Mulla ainakaan ei mene puolta tuntia. :D Ja jos vaikka ollaan aamulla johonkin lähdössä ja mun pitää saada meikata vähän enemmän, niin mä herään ennen miestä ja meikkaan sillä aikaa kun toinen vielä nukkuu. Mut useimmiten siinä kyllä käy niin, että mies on jostain syystä välillä niin hidas :rolleyes: , että sillä aikaa kun se hoitaa omat aamurutiininsa, niin minä ehdin hoitaa omani.

emex sanoi:
On, on mahdollista. Iso EI: meikille, koruille, korkokengille jne. Jossain juhlissa nämä tietenkin käyvät, mutta muuten mahd. vähän. Onneksi vaimokaan ei pahemmin välitä meikkaamisesta ja koruista, vaan edustaa enemmän urheilu/ulkoilu-tyyliä.

Hyvä tietää, että minun mies ei tosiaankaan ole ainoa. Ja miksi ihmisen aina pitäisi niin kovin meikattu ollakaan? Avo tykkää kanssa sporttisista naisista ja siihen sporttisuuteen ei meidän kummankaan mielestä kuulu tumma meikki!

D.Yates sanoi:
Mikäs tuossa kiillossa on ideana? Että näyttää kostealta josta mieli ajautuu kosteaan pimppaan... :kuola:
hmm.. ehkä. Anyway, huulikiilto on naisella tosi hot! Ainaki mun mielestä.

Kyllä. Toinen assosisaatio mikä tosta tulee itellä niin kosteat täyteläiset seksikkäät huulet = hyvä blowjob.

D.Yates sanoi:

No niin, nyt mun mieli ajautui kosteaan pimppaan... :kuola:

...eikä lähde sieltä pois.

reino sanoi:
No niin, nyt mun mieli ajautui kosteaan pimppaan... :kuola:

...eikä lähde sieltä pois.

Ei siihen paljoa tarvittu... :lol2: Ja tästä lähtien aina kun näet naisilla huulikiiltoa, kuvan huulista joissa on huulikiiltoa tai edes sen huulikiillon siellä marketissa niin... :D

Yleensä painon vaihteluun ja varsinkin nousuun (en puhu lihaksista) on yhdistettävissä masennusoireilu, joka voi myös osaksi vaikuttaa parisuhteen laatuun ja kumppanin mielenkiintoon, ennemmin kun se itse masennusoireilun syy.

rocket sanoi:
Yleensä painon vaihteluun ja varsinkin nousuun (en puhu lihaksista) on yhdistettävissä masennusoireilu, joka voi myös osaksi vaikuttaa parisuhteen laatuun ja kumppanin mielenkiintoon, ennemmin kun se itse masennusoireilun syy.

Ton lauseen logiikka ei nyt avaudu mulle.
Paitsi jos tarkoitit, että ihminen on monimutkainen psykofyysinen kokonaisuus, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen...
Tai jos tarkoitit, että mieskään ei ole niin määly, että se pikkulaardeista piittaisi, mutta skitsoilu pilaa loputkin.

Mutta siis sitä mun piti vaan sanoo rocket että tosi siisti avatar sulla, tai siis onks sulla tossa kuvassa huulikiiltoo??! :kuola: Viime aikoina mä en ole oikein osannut muuta ajatella...

Drunken Master sanoi:
Nyt vertaat nälkiintyneitä ruipeloita reheviin ja sitten vedät siitä päätelmän, että rehevää parempi on vielä ollut todellenin läskimooses! Olen kuullut noita juttuja, mutta en ole lukenut historiaa tarkemmin voidakseni kommentoida väitteen yleispätevyyttä. Olen lukenut vain Waltaria ja niissä kirjoissahan kaikki naiset ovat sorjia kaunottaria joista miehet menevät sekaisin!

Oletko yleensä lukenut Waltaria? Joissain lähi-idän kulttuureissahan on ollut selkäesti tavoiteltavaa mahdollisen läski vaimo ja vielä lihottaa sitä isommaksi ja isommaksi. Ja siitähän äijät menee vasta sekaisin.

ojuni sanoi:
hmm.. ehkä. Anyway, huulikiilto on naisella tosi hot! Ainaki mun mielestä.

Kommentoin taas kerran melko vanhaa juttua, mutta minä taidan tosiaan olla outo. En ymmärrä miksi ihmeessä huulipunaa/huulikiiltoa pidetään seksikkäänä?? Mua ei yhtään huvittaisi esim. suudella huulia, joissa reilusti punaa/kiiltoa. :urjo: NIIN keinotekoisen näköistä. Tässäkin asiassa kannatan natu-linjaa.. :rock:
Tyttöystäväni tietää tämän ja siksi aina tulee huulet töröllään lähelle kun on laittanut huulipunaa ja minä väistelen parhaani mukaan.

Sepi80 sanoi:
Kommentoin taas kerran melko vanhaa juttua, mutta minä taidan tosiaan olla outo. En ymmärrä miksi ihmeessä huulipunaa/huulikiiltoa pidetään seksikkäänä?? Mua ei yhtään huvittaisi esim. suudella huulia, joissa reilusti punaa/kiiltoa. :urjo: NIIN keinotekoisen näköistä. Tässäkin asiassa kannatan natu-linjaa..
Sama juttu, mä olen aina ihmetellyt huulipunia (etenkin niitä räikeitä pirulaisia) ja niiden välttämättömyyttä. Kai ne ite sitte tykkää - sen tiedän ainakin, ettei niitä mun mieliks laiteta.

Tupla-J sanoi:
Sama juttu, mä olen aina ihmetellyt huulipunia (etenkin niitä räikeitä pirulaisia) ja niiden välttämättömyyttä. Kai ne ite sitte tykkää - sen tiedän ainakin, ettei niitä mun mieliks laiteta.

Minä en ainakaan koskaan käytä huulipunaa, en tykkää siitä, miltä se näyttää ja maistuu. Lisäksi huulipuna pysyy noin 15 min, koska minulla on paha tapa nuoleskella huuliani. Huulikiiltoa saatan laittaa jos muuten satun meikkaamaan, tosin siihen pätee melkein sama kuin huulipunaankin.

Originally Posted by Eleonoora
Ja kun mulla on siitä "omituinen" mies, että se pitää mua kauniinpana ilman meikkiä. WTF? Voiko toi olla edes mahdollista? Mut esim. silloin kun mulla on rajaukset ja vähän tummempi meikki, niin mies saattaa kysyä, että oliko pakko?

Tai meikkaat päin p*******ä? ;)

Välillä näkee niiiin hirveitä ylimeikkauksia että ei ihme jos omat ukotkin kehuu luonnontilaa.

Ediiiit: itekkin siis sitä mieltä että meikkauksella ei pitäisi yrittää kauniilta ei meikatulta (kuka sen näin onnistuneesti edellä sanoikaan).

Erityisen hälyttävää on jos meikkaaminen ilmenee painonvaihteluna parisuhteessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom