MerZi sanoi:
Taas Eleonoora tuottaa tekstiä meikäläisen elämästä. Kummaa...
Miten tää voi olla mahdollista?
MerZi sanoi:
mutta nykyään olen kyllä itseeni rutkasti tyytyväisempi kuin silloin. Jo tuolloin harrastin punttailua, mutta kuten arvata saattaa, ei 48 kiloinen mimmi mikään hirmuinen lihaskimppu ole. :lol2:
Mulla ihan sama. Toisaalta ihmettelen, miksi en osannut olla tyytyväinen silloin vuosia sittenkin. Nyt ajateltuna oli silloin nimittäin ihan hyvässä kunnossa! Noh, ehkä olin nuori ja tyytymätön itseeni.Normaalia kai.
Ja lihastakin kyllä löytyi jo silloin nuorena. Esimerkikse 14-15-vuotiaana mulla saattoi olla jopa kolmet treenit päivässä.
Jälkeenpäin kun miettii, en tajua miten silloin jaksoin. Mut kai se oli se rakkaus niin moneen urheilulajiin ja kilpailemiseen. Eikä välttämättä ehtinyt (lue:tarvinnut) tehdä läksyjä, kun ei tullut paljoa kotona oltua. :D
MerZi sanoi:
Aikansa mies nillisteli vastaan asenteella "en halua sinusta mitään lihaskimppua"
Mies ei minusta edelleenkään tahdo mtn lihaskimppua. Mutta eipä tarkoituksena ole ihan sellaiseksi tullakaan. Mutta miehenkin mielestä lihakset on läskiin verrattuna paljon parempi juttu.
MerZi sanoi:
Sitä mä olen miettinyt, kun niin monilla naisilla on ajatus, että kun saa miehen, ei tarvitse itsestään enää huolehtia. Ei liikkua, meikata tms.
Joo, tuota minäkin ihmettelen. Ja yhden kaverini ex-poikaystävä valitteli aina kaverilleni, että miksi pitää olla hänen seurassaan aina verkkareissa ja ilman meikkiä (esim. minä näen tuota kaveria tosi harvoin verkkareissa, mut ukkonsa kanssa ilmeisesti viihtyi liiankin hyvin verkkareissa..). Mut sit kun kyseinen kaveri lähti yksin johonkin, niin johan oli nainen täydellisessä kuosissa. Noh, siitä suhteesta nyt ei lopulta mtn tullutkaan.. Nainen juoksi vieraissa..
Mut itse en nykyään meikkaile paljoa. Ripsi- ja luomiväri saavat luvan riittää. Ja joskus huulipunaa tms. Mulla on niin kausittaista tuon meikkaamisen kanssa. Joskus tulee niitä kuukausia, jolloin tahdon meikata perusteellisesti, mut esim. nyt kun on kesä, niin ei sillä ole niin väliä. Ja kun mulla on siitä "omituinen" mies, että se pitää mua kauniinpana ilman meikkiä. WTF?
Voiko toi olla edes mahdollista? Mut esim. silloin kun mulla on rajaukset ja vähän tummempi meikki, niin mies saattaa kysyä, että oliko pakko? Tosin mies kyllä ei tykkää muillakaan naisilla tummasta meikistä. Mut nyt kun mun studiokuvat tuli (oli muuten aivan loistavia, vaikka itse sanonkin ;) ) ja niissä oli mulla sellainen "keskitumma" meikki, niin eipä mieskään valittanut. Oli kai sen verran myytyä miestä. :D
Jahas, olipahan taas aamulle aloitus.. Pitäis kai lähteä lenkille tai jotain, niin ei tarviis tänne mtn romaaneja kirjoitella.