Paris Hilton vapaaksi 3 päivän vankilareissun jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Hassuja juttuja! Jokainen, jolla on saman verran rahaa takana kuin jollain Paris Hiltonilla on koko ajan suurennuslasin alla. Jos Reima Saarijärveltä ajaa kännissä autolla ja saa siitä kakkua 2,5kk kovana, niin ei siitä paljoa juttua heitetä. Mutta kun meitä taviksia parempi tekee virheen, niin siitä nautitaan täysin rinnoin. Kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. On oikein, kun menestynyt tai varakas ihminen joutuu lain kouriin. Jos ns. normi-kansalainen jää ratsiassa kiinni, on Suomi poliisivaltio!!! Kateellisten paskahousujen kitinää taas koko homma.

Suomalaiseen kulttuuriin :rolleyes: Luuletteko tosissaan että näillä aiheilla retostellaan vain Suomessa :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomalaiseen kulttuuriin :rolleyes: Luuletteko tosissaan että näillä aiheilla retostellaan vain Suomessa :eek:

Itse en olisi yllättynyt. Toki jossain muualla maailmassa voi joku marginaalinen ryhmä olla, joka jaksaa kitistä jostain Paris Hiltonista. Pääasiassa kuitenkan kukaan ei tule kuuluisaksi, ja tienaa omia rahojaan olemalla kaikkien vihaama

Toi suomalainen kulttuuriheitto on niin vanhaa. Jotain ysärin alkua, lamafiilistelyä. Eiks teitä nolota tommonen?

julkkisten juorujen myyminen ei oo suomen kulttuuria, mutta se että katkerana nillitetään kun joku kaveri saa jotain mitä ei ite saa. "nyyh se pääs vankilasta ennenaikaisesti" ihan niinkun se olis joltakulta pois.... ihan vtun sama pidetäänkö sitä parisia vankilassa vai ei, tuskin se mitään siitä oppii.

ja varsinkin tuo peruskateus "vittu se pääs rahalla kuitenkin pois, mä tapan sen!", vaikka tuokaan ei kenenkään meidän elämään vaikuta käytännössä mitenkään...kunhan saa ladella laittomia uhkauksia vepissä. ja joku vihaaminenkin on aikamoinen tunnetila lööppien perusteella...peruskateus on ehkä suurin osa tuota suomalaista kulttuuria. lieneekö sirpin ja vasaran syytä.

ja esimerkki: baarissa jostain syystä kalja pitäis kaataa pois(vajaa tuoppi...), mutta baarimikko antaa sen kaverilleen ilmaiseksi. näet tämän koko tapahtuman, mitä teet?

...jos olet katkera ja vittuuntunut "vittu se saa enkä minä saa" ja tästä lähin vaihdat baaria ja käyt vittuilemassa baarimikolle ja ravintolapäällikölle jne... oot stereotyyppi suomalaisesta peruskateudesta.

tai sit vaan rauhassa toteat että "ei se ole multa pois" ja käyt hakemassa sen oluen sillä listahinnalla.

saman esimerkin voi siirtää esimerkiks autoihin. ei lambourgini kadun varressa ole oikeesti keltään pois.

kuten ei myöskään ole parisin vankilatuomio keneltäkään meistä pois. niinkuin sanoinkin, tuskin oppii vielä viidennelläkään kerralla jos ei isin rahat riitä ja pakko taas mennä linnaan eli se vankilan perusidea(toteutus taitaa ontua amerikassa) menee ihan reisille. amerikan oikeusjärjestelmän luotettavuus on myöskin vähän sellainen käsitys amerikassa kun katsoo mikä väestönryhmä on parhaiten edustettuna vankiloissa... ja saa aika laput silmillä elää jos ei tajua että rahalla saa ja hevosella pääsee.

Mitäs jos ossipena vielä kirjottaisi tuon tekstinsä suomeksi niin että muutkin ymmärtäisi?

Mua pistää naurattamaan tämä keittiöpsykologian määrä mitä tähän threadiin mahtuu! Tässähän on samalla analysoitu koko Suomen kansan mentaalinen viitekehyskin.

Nykyään ei saa edes sanoa, että joku henkilö vituttaa. Sekin on varmaan suvaitsemattomuutta... :rolleyes: Paskanmarjat, se on rehellisyyttä. Hyve, joka on katoamassa Suomestakin tekohymyjen taakse.

Jos joku vielä sanoo, että Paris ei ole vapaaehtoisesti hankkiutunut julkisuuteen niin... :hyper:

Itse en olisi yllättynyt. Toki jossain muualla maailmassa voi joku marginaalinen ryhmä olla, joka jaksaa kitistä jostain Paris Hiltonista. Pääasiassa kuitenkan kukaan ei tule kuuluisaksi, ja tienaa omia rahojaan olemalla kaikkien vihaama

Onko Mr. McMahon tuttu?

Sanoiko joku että Paris olisi itse, omilla ansioillaan ansainnut jotain? LoL, varmasti juu...

Joo minä taisin sanoa, että LOL vaan itelles. :)

"Hilton on työskennellyt mallina muun muassa Catherine Malandrinolle ja Marc Bouwerille sekä ollut italialaisessa mainoksessa "Iceberg". Hän on näytellyt pieniä rooleja muun muassa elokuvissa Zoolander (2001), The Cat in the Hat (2003) ja House of Wax (2005) ja Win a Date with Tad Hamilton! (2004). Töiden lisäksi Hilton on tuttu näky seurapiirijuhlissa ja lehtien palstoilla. Forbes - lehden mukaan vuonna 2003-2004 Hilton tienasi töistään noin 7,5 miljoonaa dollaria, mutta vuosina 2004-2005 jo noin 20,5 miljoonaa dollaria. Forbes - lehti rankkasi Hiltonin myös kahdenkymmenen parhaan julkkiksen joukkoon.

Vasta Hiltonin ja laulaja Lionel Richien tyttären Nicole Richien tähdittämän Simple life -tosi-tv sarjan myötä Hiltonista tuli suuri julkkis. Tosi-tv sarjan myötä Hilton on muuan muassa vieraillut hittisarjoissa O.C. ja Veronica Mars.

Hilton on perustanut oman levy-yhtiön "Heiress Records", jonka kautta hän julkaisi albuminsa vuonna 2006. Hiltonilla on myös oma hajuvesimerkkinsä, korumerkit sekä laukku-ja vaatemallisto."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paris_Hilton

Sanoiko joku että Paris olisi itse, omilla ansioillaan ansainnut jotain? LoL, varmasti juu...
Onhan sillä helvetin monta miljoonasopparia vaikka mille eri merkeille. Vauhtiin se on päässy kyllä perinnöllä.

Itse en olisi yllättynyt. Toki jossain muualla maailmassa voi joku marginaalinen ryhmä olla, joka jaksaa kitistä jostain Paris Hiltonista.
H0h0...nyt ei olla kyllä käyty Haaparantaa kauempana reissussa :) Kyllähä suomessa tämmöset juorulehdet ynnä muut jutut on ihan vielä lastenkengissä.

H0h0...nyt ei olla kyllä käyty Haaparantaa kauempana reissussa :) Kyllähä suomessa tämmöset juorulehdet ynnä muut jutut on ihan vielä lastenkengissä.

Niinhän ne onkin. Koska kyseessä on melko tuore asia Suomessa, on suhde niitä kohtaankin melko lasten kengissä. Kun jotain haukutaan Seiskan etusivulla, siitä tulee yleinen mielipide. Toista on "isossa maailmassa", jossa toimii vanha sanonta, jonka mukaan huonoa julkisuutta ei olekaan.

Ei saatana, nyt tää juttu menee jo vähän liian pitkälle. Ei voi olla totta.

On, mutta MacMahonia kuten myös ketä tahansa muutakin alan vihattua persoonaa rakastetaan koska heitä on niin kiva vihata :-)

Niin, mutta McMahon sai valtavasti oikeaa vihaa niskaansa kun kusettu Hartia, ja käänsi kaiken voitokseen.

:EDIT: Ei ole totta turha ihmetellä. Ei ole reutersin sivuilla mitään vaikka muka lähteenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom