Paris Hilton vapaaksi 3 päivän vankilareissun jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Jihuu!! Vähän siistiä! Nyt vaan muija kunnon rekkalesboselliin ja häpyhuulia rassaamaan, oppii sitten pysymään poissa ratista kun on vetänyt cosmoja ja kokkelia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä missä porukka tääl itkee julkkisten erityiskohtelusta niin kyllä Suomessakin jos rupee pää hajoon vankilassa niin sieltä pääsee vankimielisairaalaan tai avovankilaan varsinkin jos tuomio on kuukauden luokkaa. Vastaavista rikoksista on sitäpaitsi jenkeissäkin yleistä muut rangaistusmuodot esim yhteiskuntapalvelu.

Päivän paras uutinen!

Mä vihaan tota ämmää aivan saatanasti, samoin kuin sitä toista horoa, Nicole Richie vai mikä nyt olikaan.

Miksi? Minä en kyl vihaa ketään saatanasti, jos en edes tunne kuin lehtien tai yhden TV-sarjan perusteella. Varsinkaan jos en tiedä hänen olevan murhaaja, pedofiili tai vastaavaa. Pelkän rattijuoppouden perusteella en vihaa ketään saatanasti. Muuten elämäni olis meinaan ihan täynnä vihaa.

edit. Niin voi tietysti olla että sä tunnet noi muijat jotain kautta ja siksi vihaat...

Päivän paras uutinen!

Mä vihaan tota ämmää aivan saatanasti, samoin kuin sitä toista horoa, Nicole Richie vai mikä nyt olikaan.

Kannattaisiko miettiä ihan oikean elämän hankkimista, jos jokun ihmisen median luoma julkisuuskuva aiheuttaa noin pahoja ongelmia? Miksi ihmeessä edes lukea juttuja ko. henkilöistä, jos ne aiheuttavat moisia tunnekuohuja?

Kannattaisiko miettiä ihan oikean elämän hankkimista, jos jokun ihmisen median luoma julkisuuskuva aiheuttaa noin pahoja ongelmia? Miksi ihmeessä edes lukea juttuja ko. henkilöistä, jos ne aiheuttavat moisia tunnekuohuja?

Ehkä näissä hommissa on kyse just siitä, että julkkisten kautta on hyvä purkaa tollasia paskoja fiiliksiä. Sitten voi uhota anonyymisti jollain foorumilla, että vihaa jotain ihmistä, jota ei edes oikeasti yhtään tunne. Ja kavereilleen voi tietty kanssa voimansa tunnossa uhota kuinka vihaa jotain Parisia. Mikä siinä jos fiilis siitä kohenee ja tuntee itsensä edes vähän paremmaksi.

Ehkä näissä hommissa on kyse just siitä, että julkkisten kautta on hyvä purkaa tollasia paskoja fiiliksiä. Sitten voi uhota anonyymisti jollain foorumilla, että vihaa jotain ihmistä, jota ei edes oikeasti yhtään tunne. Ja kavereilleen voi tietty kanssa voimansa tunnossa uhota kuinka vihaa jotain Parisia. Mikä siinä jos fiilis siitä kohenee ja tuntee itsensä edes vähän paremmaksi.

"Ja sit mä niinq vähä filosofoin ja harrastan keittiöpsykologiaa Pakkiksella...."

Jos mua vituttaa nähdä ihan kumpi tahansa noista urpoista kanankoivista esim. tv:ssä niin pitääkö mun jättää oma mielipiteeni sanomatta, jotta sua ei häiritsis?

Missäköhän vaiheessa mä oon "voimani tunnossa uhonnut"... sanoin vaan että nuo kanan äo:lla varustetut akat vituttaa aivan törkeästi. "Vihaan" oli ehkä väärä sanonta alunperin.

Tietyt julkkikset on tehty parantamaan tavallisen kansan omatuntoa. Jos kuulet jonkun nimen (Britney, K-Fed, Paris, Michael Jackson, Matti Nykänen), voit hymähtää ja todeta mielessäsi: "Olenpahan hänen yläpuolella."

No niin se tosiaan taisi vähän olla. Hyvä että huomasit itsekin ;) Ihmettelin vain, miten joku voi vihata jotain henkilöä, jonka tuntee lähinnä roskalehtien juttujen perusteella.

Ei kai se ole edes kovin vaikeaa, kun huomioi noiden roskalehtien tyylin "informoida" ja (valistuneidenkin) ihmisten ällistyttävän huonon kritiikin niiden juttuja kohtaan.

Hassuja juttuja! Jokainen, jolla on saman verran rahaa takana kuin jollain Paris Hiltonilla on koko ajan suurennuslasin alla. Jos Reima Saarijärveltä ajaa kännissä autolla ja saa siitä kakkua 2,5kk kovana, niin ei siitä paljoa juttua heitetä. Mutta kun meitä taviksia parempi tekee virheen, niin siitä nautitaan täysin rinnoin. Kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. On oikein, kun menestynyt tai varakas ihminen joutuu lain kouriin. Jos ns. normi-kansalainen jää ratsiassa kiinni, on Suomi poliisivaltio!!! Kateellisten paskahousujen kitinää taas koko homma.

Hassuja juttuja! Jokainen, jolla on saman verran rahaa takana kuin jollain Paris Hiltonilla on koko ajan suurennuslasin alla. Jos Reima Saarijärveltä ajaa kännissä autolla ja saa siitä kakkua 2,5kk kovana, niin ei siitä paljoa juttua heitetä. Mutta kun meitä taviksia parempi tekee virheen, niin siitä nautitaan täysin rinnoin. Kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. On oikein, kun menestynyt tai varakas ihminen joutuu lain kouriin. Jos ns. normi-kansalainen jää ratsiassa kiinni, on Suomi poliisivaltio!!! Kateellisten paskahousujen kitinää taas koko homma.

Ennen kuin sinut haukutaan Pertti Pasaseksi tai Davin Hasselpähkinäksi haluan ilmoittaa, että rutinaa on aiheuttanut lähinnä se, että neidille meinattiin antaa vapaudut vankilasta-kortti ennenaikaisesti. Ja ihmiset epäilivät sen johtuvan siitä, että on käytetty lahjontaa. Missään nimessä ei ole muuten arvosteltu neitiä...

On oikein, kun menestynyt tai varakas ihminen joutuu lain kouriin. Jos ns. normi-kansalainen jää ratsiassa kiinni, on Suomi poliisivaltio!!!

Summarum = Rikkaat ja kuuluisat eivät ole sen parempia ihmisiä kuin muutkaan. Niiltä vaan odotetaan sen mukasta elämää.

Iltalehdestä lainattua:
- Tämä on niin julmaa, mitä hänelle tapahtuu. Hänen ei anneta vankilassa käyttää edes koteusvoidetta, ja nyt hänen ihonsa on niin kuiva, eräs tähtösen ystävä sopersi The Sunille.

On se kyllä hirveetä jos ei kolmeen päivään saa kosteusvoidetta :D

On se kyllä hirveetä jos ei kolmeen päivään saa kosteusvoidetta :D

Uskomattomia noi jutut kyllä. Ei pysty ees käsittämään miten eri planeetalta noi superjulkkikset on. Siis ihan käsittämätöntä skeidaa. Noin älyttömän hajalle menee tommosista jutuista niin voi kyllä sanoa että on pilalle hemmoteltu. :rolleyes:

Kyllä se on hirveetä jos ei saa kosteusvoidetta. Naama tuntuu raastinraudalta vedellyltä jos on tottunut siihen että joka päivä pesee ja rasvaa ja jos vielä sattuu olemaan kuiva iho. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa :rolleyes: Mutta en kyllä usko, että tuolla jotain naaman rasvausta oikeesti kielletään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom