Paris Hilton vapaaksi 3 päivän vankilareissun jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Feikki, vastahan se reilu tunti sitten parparalle soitteli ja haasteli kuinka se aikoo lopettaa tyhmää näyttelemisen ja kuinka jumala o pop.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Now, I would like to make a difference...God has given me this new chance."

Voi jeesuksen munat, voiko enää jumalauta ihminen tyhmempi olla? Itsehän se lortto kännissä ajoi ja itse itsensä on sinne poseen hommannut.

Nyt mäkin alan vihaamaan tota ämmää.

No jos se näytteli tyhmää niin mun mielestä tolle muijalle voitais suoraan antaa Oscar-palkinto. Jo oli perkeleen hyvin näytelty.

On, mutta MacMahonia kuten myös ketä tahansa muutakin alan vihattua persoonaa rakastetaan koska heitä on niin kiva vihata :-)

Kai toi sopii noihin julkkispissiksiinkin? Ketään täällä ei muka kiinnosta, mutta kaikki kuitenkin tietää missä mennään.

No jos se näytteli tyhmää niin mun mielestä tolle muijalle voitais suoraan antaa Oscar-palkinto. Jo oli perkeleen hyvin näytelty.

Niin, ja jumalauta mikä stamina, jaksoi vuodesta toiseen näytellä tyhmää 24/7.
Luulis että ois siinä välissä käynyt jotain lapsuksia, ja ois unohtanut sen tyhmän näyttelemisen, ja fiksuus ois päässyt pilkahtamaan, vaan ei, nappisuoritus läpikotaisin.

"Now, I would like to make a difference...God has given me this new chance."

Voi jeesuksen munat, voiko enää jumalauta ihminen tyhmempi olla?

Tyhmä? Tuohan oli fiksu veto. Maassa, jossa voit julkisuudessa tunnustaa olevasi homo saamatta siitä edes murto-osaa paskasta niskaan verrattuna siihen että tunnustaisit olevasi ateisti, jesse on aina fiksu veto kun alkaa muut kortit loppua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom