Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kukaan juonut tuota interACTIVE Whey ProXL suklaanmakuisena? Tekisi mieli tilata kun on suhteellisen halpaakin...
Mutta omasta mielestäni parhaimman makuinen proteiinijauho maustetuista tähän mennessä Fast hera80 mansikanmakuisena. Ei sekään mitään huippua ole, mutta eipä ole tullut muita ostettua. Hiukan liian makeaa ehkä...

soijaprotskua panen kaikkeen oikeeseen ruokaan sekaisin ja jogurttiin tms. pitäis hommata jotain muuta, joka veteen blandattuna juomakelpoiseta..

Onko kukaan juonut tuota interACTIVE Whey ProXL suklaanmakuisena? Tekisi mieli tilata kun on suhteellisen halpaakin...
Mutta omasta mielestäni parhaimman makuinen proteiinijauho maustetuista tähän mennessä Fast hera80 mansikanmakuisena. Ei sekään mitään huippua ole, mutta eipä ole tullut muita ostettua. Hiukan liian makeaa ehkä...
Itse tuon satsin ostin Whey ProXL:ää ja täytyy sanoa että ei kyllä makunystyröitä kutittele, kukkaroa onneksi edes hieman verrattuna muihin. Aika paksua tavaraa, tulee konvehtirasian jämäsuklaat mieleen. Ennen tätä oli No Brand Whey suklaa joka hakkasi 10-0.

Fastin Hera80 Toffeen makuisena, ehdottomasti parhaan makuista protskujauhetta mitä oon vetäny. Palkkariin tulee vielä lisättyä ruokalusikallinen Dextroa niin tulee överimakea setti :kuola:

Seuraavaks kokeiluun Fastin Minttu-Suklaa Hera80.

Tällä hetkellä Fastin vadelma meneillään, se on ainakin hyvänmakuinen, ei valittamista. Seuraavaksi otan testiin tuon toffeen tai minttusuklaan.

ei kait niitä maun takia juodakkaaan. kaikki on tähän mennessä kurkusta mukisematta alas mennyt. viikon totuttelun jälkeen jopa soija90:stä voi "nauttia".

Fastin vanilja heraa tuli ostettua, on muuten niin hyvää että! Palkkariin en sitä viitsi käyttää (liian arvokasta semmoiseen...), mutta proteiinilisänä maitoon sekoitettuna todella maittavaa. En voi kuvitellakaan mitä herkkua se toffeen makuinen herajauho sitten on.

Dymatizen proteiinipulverit ovat olleet tähän astisista parhaimmat sekä maultaan että koostumukseltaan (ravintosisällön ja sekoittuvuuden puolesta), ISO 100:aa olen maistanut marjan, suklaan ja vaniljan makuisina ja kaikki ovat aivan huippuja. Kyllä jenkit osaavat.

Perunamuussijauhetta 2 dl ja maitoa päälle nii kyllä tulee hyvä prdejuoma!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom