Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fastin toffee ja minttusuklaa on kyllä parhaimman makusia Fastin jauhoja mitä olen tähän mennessä maistanut. Ehdottomasti parhaimman makunen jauho on kuitenkin mun mielestä Optimum Nutritionin 100% whey minttusuklaa.

Tekis kyllä mieli ostaa tota Fastin toffeeta, kuulostaa niin hyvältä :kuola: Vois käyttää sitä palkkarina malton kanssa... Oon vaan jotenkin ihan tottunut noihin valmiisiin palkkareihin :nolo:

Ostin Hera80 (suklaa) ja Maltoa, maistu veden kanssa aivan hirveälle. Mihin nuita vois sekottaa et menis edes kunnolla alas ?

Mehukatilla saa makiaksi.
Edit. Sinulla on näköjään proteiini valmiiksi maustettua, joten tuskin siitä tulee sittenkään kovinkaan namukasta mehutiivistettä lisäämällä... Mutta voihan sitä kokeilla.

Makuasia sano koira ku persettää nuoli. :D

Ite oon käyttäny Whey3 mansikkaa, ihan hyvää on maitoon sekotettuna. Maistuu mansikkapirtelölle. Ja on varmasti paremman makusiakin mömmöjä ja pitää ostella kuhan rahaa löytyy. :kippis1:

Fastin toffee ja minttusuklaa on kyllä parhaimman makusia Fastin jauhoja mitä olen tähän mennessä maistanut. Ehdottomasti parhaimman makunen jauho on kuitenkin mun mielestä Optimum Nutritionin 100% whey minttusuklaa.
Fastin uusi hera80 ananaksen makuisena :kuola: tai en tiedä kuinka uusi tuo on.
Juuri meinasinkin heittää kysymystä, onko kukaan noita uusia Fastin makuja testaillut. Täytyykin huomenna kipittää kauppaan miettimään ottaako minttusuklaa vai toffee :rock:

Oma sekoitus maustamattomasta herasta ja kaakaojauheesta...

Paras kombo ja samalla rahalla saa melkein tuplasti enemmän kun jotain valmiiksi maustettua kuraa... :hyper:

Makuasia sano koira ku persettää nuoli. :D

Ite oon käyttäny Whey3 mansikkaa, ihan hyvää on maitoon sekotettuna. Maistuu mansikkapirtelölle. Ja on varmasti paremman makusiakin mömmöjä ja pitää ostella kuhan rahaa löytyy. :kippis1:
Mitä järkeä on ostaa tollasta kalliimpaa jauhoa kuten whey3, joka sisältää isolaattia ja sitten sekottaa se maitoon jolloin se isolaatin nopeampi imeytyminen menee hukkaan kun maito hidastaa sitä? Sama asia kun heittäisi rahaa kaivoon.

...Ehdottomasti parhaimman makunen jauho on kuitenkin mun mielestä Optimum Nutritionin 100% whey minttusuklaa.

Samaa mieltä. Muutenkin jenkkijauhot maistuvat mielestäni parhaimmilta, lukuun ottamatta ON:n mansikan makuista. Kyllä sekin upposi pienen totuttelemisen jälkeen.

American Fast Whey :)
Vaikka kyseinen on maustamaton jauhe ja makua on valitettu niin itse vedin alusta asti ilman mausteita ja ekat kerrat oli pahoja, mutta viidennellä kerralla se alkoi maittamaan.
Usein noissa jauheissa on vikana että ne on liian makosia ja tämän maku on aika neutraali kun siihen on tottunut. Makuasia sekin tietysti.

Mitä järkeä on ostaa tollasta kalliimpaa jauhoa kuten whey3, joka sisältää isolaattia ja sitten sekottaa se maitoon jolloin se isolaatin nopeampi imeytyminen menee hukkaan kun maito hidastaa sitä? Sama asia kun heittäisi rahaa kaivoon.

Mitäs jauhoa sie suosittelisit sitten ton Whey3:n tilalle? Maulla ei niin väliä ja saahan sen sillä mehukatilla makeutettua.:kippis1:

Entäs jos sen juo veden kanssa? Ite oon vetäny joku kuutisen pussia Hera80 ja tänään nappasin mukaan Whey3:n.

edit: Joo kaveri sanoki että sekottaa sen maidon kanssa. Sorry. Mutta onko tuo samaa tasoa ku Hera80 vaikka sekottas veden kanssa?

Mitäs jauhoa sie suosittelisit sitten ton Whey3:n tilalle? Maulla ei niin väliä ja saahan sen sillä mehukatilla makeutettua.:kippis1:
No jos haluat jotain halvempaa niin vaikka Fastilta Hera80 jos oot Fastia tottunu käyttämään. Tai sitten esim. Evolution Whey1. Voithan sä sitä Whey3:stakin käyttää jatkossa jos rupeet veteen tai mehuun sekottelemaan. Maitoon sekottaessa kannattaa varmaankin ostaa halvinta, mutta tosiaan maitoon en suosittele palautusjuomaa sekottamaan. Välipaladrinksuja voi sekotella kyllä maitoon.
Entäs jos sen juo veden kanssa? Ite oon vetäny joku kuutisen pussia Hera80 ja tänään nappasin mukaan Whey3:n.

edit: Joo kaveri sanoki että sekottaa sen maidon kanssa. Sorry. Mutta onko tuo samaa tasoa ku Hera80 vaikka sekottas veden kanssa?
Ei sitä oikeen tolleen pysty vertaamaan. Maito reagoi vatsahapon kanssa muodostaen sellasen kalvon vatsaan joka hidastaa sitä imeytymistä. Sen takia palautusjuoma tulisi aina sekottaa veteen. Hera80 ja kaikki muutkin heraproteiinikonsentraatit on ihan hyviä, mutta jos haluaa hifistellä ja on rahaa ni voihan sitä sijoittaa johonkin isolaattiin, jolloin imeytymisnopeus kasvaa.

star nutritionin suklaa tähänmennessä, kohta varmaan samainen minttusuklaa

No jos haluat jotain halvempaa niin vaikka Fastilta Hera80 jos oot Fastia tottunu käyttämään. Tai sitten esim. Evolution Whey1. Voithan sä sitä Whey3:stakin käyttää jatkossa jos rupeet veteen tai mehuun sekottelemaan. Maitoon sekottaessa kannattaa varmaankin ostaa halvinta, mutta tosiaan maitoon en suosittele palautusjuomaa sekottamaan. Välipaladrinksuja voi sekotella kyllä maitoon.

Ei sitä oikeen tolleen pysty vertaamaan. Maito reagoi vatsahapon kanssa muodostaen sellasen kalvon vatsaan joka hidastaa sitä imeytymistä. Sen takia palautusjuoma tulisi aina sekottaa veteen. Hera80 ja kaikki muutkin heraproteiinikonsentraatit on ihan hyviä, mutta jos haluaa hifistellä ja on rahaa ni voihan sitä sijoittaa johonkin isolaattiin, jolloin imeytymisnopeus kasvaa.

Siis kyllä minä veteen sen olen 80%:esti sekoittanut aina. Mutta jos makuasioista kiistellään niin maidossa se on parempaa, mutta kerta se ei toimi niin hyvin siihen sekoitettuna niin ei sit pidä sekoittaa. ;) Mulle se on yks lysti onko se hyvän makusta vai ei, kuhan toimii. Ja pitää siis tota hera80 ostaa seuraavalla kerralla pari pussia ja kattoa millasta se on. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom