Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leaderin 100% whey+ -jauheet (mansikka ja kaakao) on niin hyviä, että niitä juo ihan huvikseenkin tai herkuttelun merkeissä.:) Kun laittaa molempia maidon sekaan, maku on täsmälleen kuin trio-jäätelössä..:kuola:

Mulla oli viimeks jotain sellaista kaakaonmakuista, oisko ollu Leaderin Afteria, se oli kuitenkin vastustamattoman hyvää sekoitettuna suklaanmakuiseen soijamaitoon. Se jauhe ei sekoittunut ihan kunnolla, vaan sinne muodostui sellaisia rapeita hiutaleita, mutta ne vaan tekivät siitä juomasta vieläkin ihanampaa. Kuin riisisuklaan nesteversio.

No sitten kun tuo loppui, ostin tyhmänä jotain mautonta jauhoa vain siksi, että siinä ei ole hiilihydraatteja yhtään. En vielä silloin tiennyt, mikä on hiilareiden merkitys palautumisessa, halusin vain vältellä hiilareita koska olen dieetillä. Sitten kun täällä Pakkiksella asia valkeni (kiitos vaan tietäjille), joutui ostaa Dektro-jauhetta siihen joukkoon sekoitettavaksi. Että näillä mennään nyt jonkin aikaa.

Toisaalta sellainen suklaasheikki taisi olla aikamoinen sokeripommi, turhia kaloreita siinä jos tätä dieettiä ajattelee. Tuollaista vähän paskemman makuista ei ainakaan tule juotua makeanhimoon.

Protskuista Optimum Nutritionin suklaa ja Dalbladsin Whey Class + vanilja ovat herkullisen makuisia,tuo optimum on vaan niin p*rkeleen kallista,whey class puolestaan kohtuu hintaista. Joo nuo finnmaxit ei oo onnistu tekee makuja :curs: ,en osta enään niitä tuotteita.

Mulla oli viimeks jotain sellaista kaakaonmakuista, oisko ollu Leaderin Afteria, se oli kuitenkin vastustamattoman hyvää sekoitettuna suklaanmakuiseen soijamaitoon. Se jauhe ei sekoittunut ihan kunnolla, vaan sinne muodostui sellaisia rapeita hiutaleita, mutta ne vaan tekivät siitä juomasta vieläkin ihanampaa. Kuin riisisuklaan nesteversio.

No sitten kun tuo loppui, ostin tyhmänä jotain mautonta jauhoa vain siksi, että siinä ei ole hiilihydraatteja yhtään. En vielä silloin tiennyt, mikä on hiilareiden merkitys palautumisessa, halusin vain vältellä hiilareita koska olen dieetillä. Sitten kun täällä Pakkiksella asia valkeni (kiitos vaan tietäjille), joutui ostaa Dektro-jauhetta siihen joukkoon sekoitettavaksi. Että näillä mennään nyt jonkin aikaa.

Toisaalta sellainen suklaasheikki taisi olla aikamoinen sokeripommi, turhia kaloreita siinä jos tätä dieettiä ajattelee. Tuollaista vähän paskemman makuista ei ainakaan tule juotua makeanhimoon.

Tuossa Leaderin proteiinissa ei ole kuin 9g hiilihydraattia/100g ja henk.koht oon sekotellu siihen tarpeen tullen sitten maltoa. Leaderin sekaan voi myös jonkinverran laittaa muita proteiinijauhoja ilman että maku kärsii:D

Tähän mennessä Fastin Hera80 MinttuSuklaa (vihreä säkki) on paras. Harmi vain kun helposti liukenevaa proteinia ei ole saatavilla. Kun vertaan tuota kaakaojauheeseen niin ei tähän mennessä mitään protskua lusikalla voi sekoittaa. Sheikkerillä saa aina sen 15sekkaa ravistaa.

Ostin tuota Fastin minttusuklaata ja en voi kyllä kehua tuota makua. Maku on liian makea ja öklö, joten nyt on pakko käydä hakemassa pussi vaniljaa ja tehdä sekoitus, jotta tuo minttusuklaan ällöttävän voimakas maku edes hieman pehmenisi.

Ens kerralla tyydyn vaan tylsästi suosimaan mansikkaa. :rolleyes:

Ostin tuota Fastin minttusuklaata ja en voi kyllä kehua tuota makua. Maku on liian makea ja öklö, joten nyt on pakko käydä hakemassa pussi vaniljaa ja tehdä sekoitus, jotta tuo minttusuklaan ällöttävän voimakas maku edes hieman pehmenisi.

Sekoita mielummin maustamattomaan jos haluut sitä makua miedommaksi. Joku minttusuklaavanilija kuulostaa jo aika... :urjo:

Kai kaikkeen kyllästyy, jos liikaa juo. Toisaalta itse en vaan ole vielä kyllästynyt. Profeel maitoon tulee yleensä sotkettua tuo. Itse olen kyllästynyt tähän salmiakkiin, mutta en muista valmistajaa. Sellainen keltaisen värinen säkki on kyseessä.

Tähän mennessä ehdoton ykkönen ollut Fastin Hera 80, minttusuklaa. Mä en tosin tunnekaan sanontaa "ei makeaa mahan täydeltä", että tuolla varauksella tämä mielipide. Evolutionin Recovery on kanssa aika herkkua rasvattomaan maitoon sekoitettuna, etenki ne snadit, ei-sekoittuneet biitit...

Ostin kokeeksi Fastin Whey3 Vaniljaa ja täytyy sanoa että on kyllä parasta roheiinijuomaa jota itte olen sekoittamalla saanut aikaiseksi.

MET-Rx Grow suklaa, vanilja ja mantsikka , noista parhaimman arvosanan saa tuo mansikka, muut sekoittuvat vähän miten sattuu ja varsinkin suklaa jää shakeriin pohjan nurkkiin aina kiinni. Koostumukseltaan ovat muuten hyviä ja täyteläisiä.

Noiden jälkeen tuli kaappiin taas Mass Blastia ja uutta makua mansikan merkeissä, jakaa tähänastisen kärkipaikan saman merkin vaniljan kanssa :thumbs: taattua tavaraa ja hinta ei päätä huimaa.

Tällä hetkellä maistuu universal whey supreme , suklaa tai vanilja , nam :), ja iltapalaksi universal magic milk , sekoitettuna maitoon , ja makuna cookies :) .

fastin soija90 maistuu ihan hyvältä pitemmän päälle maidon kanssa =) ja tuo fastin mass2 mansikan makusena maistuu maidon kaa todella hyvälle.

Minttusuklaan makunen hera on kyllä yköstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom