Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Itse ostanut maustamatonta eaa:ta (treeniin) minkä maustanut sitten pienellä määrällä maustettua bcaa. Ehkä sama voisi toimia tässä? Monesta kaupasta löytyy myös sellaisia makutippoja/tiivisteitä. Kokemuksia näistä ei tosin ole

Hyvä idea. Mulla vaan menee bcaa aina reenin yhteydessä ja protskut + malto reenin jälkeen. Mietin jotain kaakaojauhetta, mutta onkohan ne kaikki sokerilla varustettuja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietin jotain kaakaojauhetta, mutta onkohan ne kaikki sokerilla varustettuja?
Tää nyt riippuu täysin mitä tarkoittaa kaakaojauheella.
Oboy ja muut valmiskaakaot sisältää sokeria reilusti ja siksi ne maistuvatkin aivan eriltä kuin raakakaakaojauheet.
Kärjistäen raakakaakaojauheet maistuvat siis tummalta suklaalta ja muut jauheet sitten maitosuklaalta.

Evolver Whey Chocolate ‐heraproteiini, 4 kg verkkauppa.comissa oli tätä ei voi hinnalla ainakaan pilata. Kokemuksia kellään? tuli pari pyttyä tilattua.

Scitec Nutritionin 100% Whey Protein Professional, vanilla very berry makuna. Mun suuhun protskujauheet on aina maistunu jotenkin tunkkasilta/muuten vaan epämielyttäviltä, niin oli kyl tosi positiivinen yllätys. Maistu jopa hyvälle ihan veteenkin sekotettuna, smoothien sekaan laittamisesta puhumattakaan. (y)

Mutant whey vanilla on parasta mitä tähän mennessä maistanu (Y) Just tilasin 4.5kg ku oli fitnesstukulla ne prode alennukset. Itellä menee 40g aamupuuron sekaan niin siinä ainakin hyvää.

Kaupunki
Helsinki
Mikäs tänä päivänä on keihäänkärkenä makupuolella? Pitkään aikaan ei ole tullut pulvereita osteltua mutta nyt olis fiivis jotain protskujauhua välipalajuotavaks ostaa. Tullut kaupasta poimittua matkaan noita yksittäisiä mutta melko arvokkaita

Itse olen nyt ehtinyt tässä vajaan parin vuoden aikana noin tusinaa eri jauhetta maistella ja selvästi kärkeen maun puolesta on mennyt Star Nutritionin Whey-80 Salted Caramel.
Tota mulle kehuttiin kamalasti kun mä tykkään mansikka/maito Whey-80. Koitin, mutta itelle ei vain iske noi suolaversiot mistään tuotteesta.

Tota mulle kehuttiin kamalasti kun mä tykkään mansikka/maito Whey-80. Koitin, mutta itelle ei vain iske noi suolaversiot mistään tuotteesta.
Tykkään tosi paljon mutta mullakin tökkii jos jatkuvasti vetää samaa, tuosta sarjasta suosikki on ehdottomasti tuplasuklaa.

Mikäs tänä päivänä on keihäänkärkenä makupuolella? Pitkään aikaan ei ole tullut pulvereita osteltua mutta nyt olis fiivis jotain protskujauhua välipalajuotavaks ostaa. Tullut kaupasta poimittua matkaan noita yksittäisiä mutta melko arvokkaita

Suklaa toimii aina ja melkein kaikilla merkillä

Makuasioita. Omaan mieleen suklaat monellakaan merkillä ei toimi, mutta sen sijaan omille makuhermoille perusvarmin vaihtoehto on mansikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom