Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

mä käytän fastin muscle+ vedän ain vuorotellen mansikka ja suklaa makusii ni ei kyllästy kumpaankaa ja ne o sillee hyvän makusii

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fastin Reco2 suklaan makusena.. yllätyin kyllä makuun positiivisesti, eli melko hyvää :p tällä hetkellä paras mitä käyttäny.

American Mass Blastin minttusuklaa on kuin karkkia :kuola:

Maistoin äskettäin Fastin Hera80:n uutta toffeen makua. Kun sain ekan kulauksen juomaa suuhuni, odottelin kauhulla milloin Fastin jauhojen tyypillinen sivumaku tulee esiin. Yllätys oli iloinen kun sitä ei tullutkaan :lol2:
Eli mä tykkäsin kovasti, mun mielestä oli melkein kuin nestemäistä toffeevanukasta.

fastin suklaamuscle maitoon. :kuola:
kerran oli kiirus salille pyöräl ja olin sekottanu sen jo valmiiks, nii sit reenin jälkee ihmettelin et miten se määrä oli melkee kaksinkertaistunu, nii oli menny sellaseks vaahdoks... maistu ihan suklaapirtelölle oi nami.

Maistoin äskettäin Fastin Hera80:n uutta toffeen makua. Kun sain ekan kulauksen juomaa suuhuni, odottelin kauhulla milloin Fastin jauhojen tyypillinen sivumaku tulee esiin. Yllätys oli iloinen kun sitä ei tullutkaan :lol2:
Eli mä tykkäsin kovasti, mun mielestä oli melkein kuin nestemäistä toffeevanukasta.

Mun mielestä se taas oli just niin imelää ku olla voi ja tuttu sivumaku paisto läpi :D että ei kiitos..

Ihmittelen tuota hera80 toffeen mainostusta. Kun sekoitin sitä 1dl, 3dl vettä ja kulautin alas... :urjo: Siinä sai 30sec tunnustella et pitääkö lähtee juoksee vessaan vai pysyykö alhaalla. Väristykset siitä saa vaikka laittaa maitoon, mutta silloin se ainaki pysyy alhaalla.

Fast Muscle+ mansikka toimii, sekä Hera80 vanilja :kuola:

American Mass Blastin minttusuklaa on kuin karkkia :kuola:

Mun täytyy omalta osalta kehua Dymatize Elite Berry Blastia! Toinen suosikki saman merkin minttusuklaa..

:offtopic:Mistä ostatte noita? Multa on menny kaikki minttusuklaan makuiset prodet ohi. Tosi monet vaan on kehunu. Tekis mieli kokeilla, yleensä kaikki minttusuklaa on herkkua:kuola:.

Täytyypä sanoa, että Sci-Mx:n protsujauheet on aika namia. Varsinkin suklaan makuinen. Minttusuklaakin menee hyvin.

Maustamattomista UFS Whey on neutraaleimman ja helpoimmin lähestyttävän makusta.

:offtopic:Mistä ostatte noita? Multa on menny kaikki minttusuklaan makuiset prodet ohi. Tosi monet vaan on kehunu. Tekis mieli kokeilla, yleensä kaikki minttusuklaa on herkkua:kuola:.

American Mass Blastia saa mm. Muscle Marketista (googlaa) tilattua :) Ja kyllähän tota myydään ainakin täällä Lahden Life -luontaistuotekaupassakin. Se on vaan ihan helvatan iso ämpäri :D Mä en oo tota itse ostanut.. maistelen vaan välillä kumppanin tynnyristä :rolleyes:

Täytyypä sanoa, että Sci-Mx:n protsujauheet on aika namia. Varsinkin suklaan makuinen. Minttusuklaakin menee hyvin.

Itselleni tuli suklaan ja vaniljanmakuiset näytepakkaukset postissa kun netistä tilailin palautusjuomaa ja kreatiinia, mutta omasta mielestä ehkä pikkasen liian makea, mutta ihan mukiinmenevä silti. Sci-Mx:n lean grow palautusjuoma suklaana tosin on mielestäni todella hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom