Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Fastin Hera 80 minttusuklaa on tähän mennessä ollut ylivoimaisesti parasta. Sitä kun laittaa Reco2 suklaan joukkoon vähäsen, niin tulee siihenkin sopivasti mintun makua, mikä peittää sen muuten tunkkaisen maun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän mennessä Fastin Hera80 MinttuSuklaa (vihreä säkki) on paras.

Mä pidän myös ja taltuttaa hyvin makean himon. Varsinkin kun aiemmin käytin UFS:n protskua mustasta pussista, maustamattomana :D Veden määrää vaihtelemalla saa myös vähemmän makeaa halutessaan.

Fastin mansikasta en taas tykkää yhtään, se on mielestäni äklömakeaa ja maistuu esanssille.

Evolutionin Phase 2 on parasta mitä oon ikinä maistanu. :kuola:. Star nutrionin Whey-80 protskua syön tällä hetkellä. Halpaa ja hyvää. :thumbs:

Nyt se löyty viimeinkin Evolutionin Whey1 suklaa! Satuin avokin pussista nappaamaan ku oma mansikan makunen loppu ja täytyy myöntää: taidan syödä koko pussin. :)

Nyt se löyty viimeinkin Evolutionin Whey1 suklaa! Satuin avokin pussista nappaamaan ku oma mansikan makunen loppu ja täytyy myöntää: taidan syödä koko pussin. :)
Toi on kyllä yllättävän hyvää noin halvaksi maustetuksi heraksi. Ostin sitä joku aika sitten 8 kiloa ihan sokkona kertaakaan etukäteen maistamatta kun halpaa oli ja täytyy kyllä sanoa, että ei vituta sitten yhtään. :kippis1:

Fastin suklaa ja minttusuklaa hera80 on ihan hyviä, jotain mansikkaakin vois varmaan testata vaihteluksi.
Onko kenellekkään muulle tullut hera80+malto6 setistä maha kipeäksi? Aika ikävä juttu, kun ei tekis mieli edes sen takia ottaa palkkaria treenin jälkeen.

mansikkaa kannattaa kokeilla. Erinomainen maku <3 ainakin omaan makunystyröihin sopii. Tänään ostamassa ekan pussin hera80, varmaan pitää jotain muuta makua kokeilla jos kaupoista löytyy.

Tänään oli Itäkeskuksen Prismassa Hera80 pusseja erikoiserä! +15% kaupanpäälle, eli 920g 800 gramman sijaan. (Mansikka, Suklaa, Vanilia, Ananas, Vadelma ja Maustamaton).

BSN Syntha-6 on kyllä parasta protskua mitä oon maistanu! Luulin että Optimumin minttusuklaalle ei löydy voittajaa, mutta nyt sekin päivä sitte nähtiin.

Vaniljan makuinen hera80 on kyllä paljon parempaa kuin mansikka. :) (Makuasia joo tiedän)
Eilen heitin hera-annokseen vielä kaakaota sekaan, nami!

BSN Syntha-6 on kyllä parasta protskua mitä oon maistanu! Luulin että Optimumin minttusuklaalle ei löydy voittajaa, mutta nyt sekin päivä sitte nähtiin.

Täältä myös ääni Syntha-6:lle. Parhaan makuinen roheiini, mitä olen tähän mennessä maistanut.

Mansikka ja minttusuklaa on jo testattu, seuravaaksi vuorossa on suklaa-maapähkinä.

Nyt löysin itselleni oikean maun. American massblast: suklaa.
Itse en nuita fastin jauhoja oikein saanu alas sen ihmeellisen sivumaun takia, mutta tuo mb on kuin kaakaota jois.
Kysymys kuuluu, että onko nuo american wheyt yms.. yhtä hyvän makuisia kuin tuo mb, koska tuota joutuu juomaan niin paljon?? (37grammaa proteiiniä@100gr jauhoa)

mass whey vadelma. ihan helvetin hyvää maidon kanssa, todella monia kokeillut ja tuo on helposti parasta. ei uskoisi protskudrinkiksi maun perusteella.

fastin jauhot ei olisi halpoja vaikka pusseissa olisi +40%:D

ajattelin vain mainita tuon +15% koska moni ostaa tuota HERA80 pussia. Ei muuta lisättävää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom