Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

En jaksanut koko trediä lukea, joten en tiedä onko Fastin Hera80 Minttusuklaasta vielä puhuttu? Tuli messuilta ostettua sitä 2,5kg, kun Anu Kiiveri myi (oih<3). Muutenkin minttusuklaakaikissa muodoissaan (esim. maraboun minttukrokantti) on namia, toivottavasti tämäkin. En ole tosin vielä ehtinyt maistamaan, koska koitan taistella UFS:n maustamattomat herat eka alta pois:urjo::D
Nehän tarjos siellä messuilla maistiaisia.
Noi kaikki uudet maut on hyviä, myös minttusuklaa. Toffee on kuitenkin paras. Ite ostin anansta, minttusuklaata ja toffeeta. Tällä hetkellä ananaksen makuinen pussi on puolivälissä ja seuraavaksi aloitan varmaan minttusuklaan makuisen.

Toi ananas on hyvää, mutta jotenkin se alkaa vähän jo tympiä kun sitä on juonu useamman viikon. Tosin vähän samaa oon havainnu kaikissa maustetuissa heroissa.

Edit. Itekkin tykkään mintusta tosi paljon, mutta ei toi hera kyllä millekkään Maraboun minttukrokantille vedä vertoja.:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraavaksi on pakko ostaa Fastin Hera80 minttusuklaan makuisena! Alkaa nimittäin tuo mansikan makuinen vähän tökkiä... :urjo:

Ostin sitte tuota Fastin Hera80 toffee, kun sitä niin täällä kehuttiin. Pakko sanoa, että ei tuo kyllä mitää hyvää ole. Ainakaan veteen laitettuna, eikä toffeenmaku oikeen sovi mihinkään mehuun. Te kaikki jotka täällä puhutte hyvänmakuisista protskuista, ilmeisesti juotte protskunne maidon kanssa`? Vai voiko makutottumukset olla näinki erilaiset.

Ostin sitte tuota Fastin Hera80 toffee, kun sitä niin täällä kehuttiin. Pakko sanoa, että ei tuo kyllä mitää hyvää ole. Ainakaan veteen laitettuna, eikä toffeenmaku oikeen sovi mihinkään mehuun. Te kaikki jotka täällä puhutte hyvänmakuisista protskuista, ilmeisesti juotte protskunne maidon kanssa`? Vai voiko makutottumukset olla näinki erilaiset.
Saattaa olla, että mun makuaistit ovat tuhoutuneet täysin, mutta mun mielestä toi toffeenmakunen on hyvää. Juon heran aina veteen sekoitettuna.

(On kyllä melko varma, että mun makuaistit on tuhoutuneet, kun vihreäteeuutekin menee veteen sekoitettuna alas ilman ongelmia:jahas:)

Massblast minttusuklaa, ai ai et on herkku :P

Paljonkos tossa Massissa oli sokeria? Ihan mielenkiinnosta. Itellä myöskin se on paras mitä vastaan on tullut! Spirit ja Prolabit kakkosena.

Sanokaaha joku laktosiiton hyvän makune protsku jauhe, joku muu kun kaameen makuset maustamattomat soijat... vai onko ees semmosii hyvii laktosittomii olemas? Alkaa nimittääi toi soija plus kaakaojauho vähä jo tökkii.

Sanokaaha joku laktosiiton hyvän makune protsku jauhe, joku muu kun kaameen makuset maustamattomat soijat... vai onko ees semmosii hyvii laktosittomii olemas? Alkaa nimittääi toi soija plus kaakaojauho vähä jo tökkii.
isolaateissa on aika vähän laktoosia, esim Prolabin Pure Whey. Itelläki on laktoosi-intoleranssi, mutta esimerkiksi Fastin Hera80:sta ei tuu mulle mitään oireita. Noita pitää melkeen vaan ite kokeilla, pahimmat reaktiot on itellä tuottanu American Mass blast. Tiedän - ei ole pelkkää heraa, mutta tällasena sivuhuomiona...

isolaateissa on aika vähän laktoosia, esim Prolabin Pure Whey. Itelläki on laktoosi-intoleranssi, mutta esimerkiksi Fastin Hera80:sta ei tuu mulle mitään oireita. Noita pitää melkeen vaan ite kokeilla, pahimmat reaktiot on itellä tuottanu American Mass blast. Tiedän - ei ole pelkkää heraa, mutta tällasena sivuhuomiona...

Jooh tota Prolabii oon miettinu ku kuulemmma hyvääkin, fastin herasta sen verra et siin o aika helvetisti laktoosii ja sitä oon koittanu mut ei käyny ei yhtää.

Prolabin suklainen Pure Whey maistui kyllä aluksi hyvältä, nyt olen sitä ~7kg taistellut alas, vielä yksi vajaa purnukka jäljellä:urjo: en enää taida tilata:D

Minusta UFS maustamaton hera on ihanan neutraalia, niinkun mannapuuroo. Treenin päälle ihan herkkua. Ei kiitos mitään keintekoisia esansseja, vaniljaa, mansikkaa tai ainakaan vadelmaa, hyh hyh.

itella kans tuo laktoosi-intoleranssi, mut ei tuo fasti hera80, oo ainakaa vielä mitään oireita tuonut. Phase3 on tosi vähä laktoosia, kuulemma on ihan hyvääki.

Kukaan maistanut Fastin Recoa vaniljan makuisena? Ajattelin ostaa sitä vaihteeksi, mutta mulla ei oo kokemusta noista Fastin palkkareista. Ois kiva kuulla mielipiteitä :)

Juuri korkkasin Fastin mansikkaisen Hera80:sen. Puolet satsista maitoon ja toiset puolet veteen. Maidon kanssa oikeastaan jopa ihan hyvää, veden kanssa vähän huonomman makuista mutta ei voi sanoa pahanmakuiseksikaan. Sekoittuu molempiin kyllä hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom