Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Fast Hera 80 Vadelman makuisena on ollut tähän asti parhaan makuista :5:

Saman valmistajan Mansikka ja Suklaakin ihan ok tavaraa. :4:

Nutri+ Whey 8100 ollu kahta makua. Minttu-Suklaa & Metsämansikka, ihan ok kamaa molemmat mutta ei niin maukkaita ku Fastin tuotteet. :3:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maulla ei ole väliä, mikä vaan menee alas helposti. Soija90 on tällä hetkellä itsellä käytössä

Mun mielestä on jokainen protskujauhe maistunut aluksi kamalalta, mutta aika äkkiä niihin tottuu. Nutriplussan Whey8100 minttu-suklaa on tähän astisista ehkä sietämättömin kokemus ja Fastin mansikasta en oikein pitänyt. Sen sijaan sellainen vadelman makuinen jauhe, jota on myynnissä ainakin Prismoissa (en kuollaksenikaan muista merkkiä...), oli erityisen hjuva. Valkoisessa, harmaakantisessa muovipurnukassa myydään.

Puolisen vuotta olen ryypiskellyt Evolutionin Phase3:a sekä suklaan että mansikan makuisena. Suklaa on parempi, oikeastaan aika nami :)

Ehdottomasti parasta on xtreme sports nutritionin xtreme whey ja xtreme recovery suklaanmakuisena. Sopivan suklaista, mutta ei makeaa. Kannattaa testata, jos muiden jauhojen makeus äklöttää. Ukko tykkää noista myös mansikanmakuisena, mutta itse en ole edes maistanut, kun haju on jo niin esanssinen.

nutriplussan salmiakki oli hyvää, mut sitä ei vissiinkään enää tehdä. Fasin vanilja maistu hyvälle yhden pussin verran, mutta sit ei enää uponnu.

Täytyy sanoa, että Leaderin mansikanmakunen palkkari maistuu ihan niille mansikanmakuisille antibiooteille, joita sain pienenä. Ei hyvää, mutta menee alas. Ja tän lisäks se ei tee muuta kuin vaahtoaa, mutta onneks ei oo tarvinu maksaa täyttä hintaa tostakaan paskasta:D

En jaksanut koko trediä lukea, joten en tiedä onko Fastin Hera80 Minttusuklaasta vielä puhuttu? Tuli messuilta ostettua sitä 2,5kg, kun Anu Kiiveri myi (oih<3). Muutenkin minttusuklaakaikissa muodoissaan (esim. maraboun minttukrokantti) on namia, toivottavasti tämäkin. En ole tosin vielä ehtinyt maistamaan, koska koitan taistella UFS:n maustamattomat herat eka alta pois:urjo::D

Josbe; jos ei mene tommoisenaan alas niin laita vaikka kaakao jauhetta sekaan tai loraus fun lightia. Veteen olen ite sekoittanut ja laittanut kaakao jauhetta messiin.

Miten on UFS Whey maistunu ja mihin ootte sekotellu sitä? Miltä maistuu pelkän veden kanssa vai menneekö alas ollenkaan?

Aluks tuntu ettei oikein mene alas vaikka kaakaota pistin. Nyt kun sitä on vedelty niin aijai on muuten hyvää! Palkkarina 1dl whey ja 2dl malto veteen ja 2-4 lusikallista kaakaojauhetta sekaan niin avot! Iltaprotskuna sitten maitoa ja kaakaojauhetta.

Oon myös Fun Light:n kanssa vetäny, ja siihen myös jäi. Ei ollut mikään makuelämys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom