Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Jeah. Tuli hommattua pönttö sitä Selfin uutta stevialla makeutettua heraisolaattia (Micro Whey Active, suklaa). On ainakin omaan makuuni ihan passeli. Ja paljon proteiinia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites, onko havaintoa joko markkinoilla olis stevialla makeutettua jauhoa? Joku suklaaprode himottaisi karkkilakkolaista, mutta sukraloosit, aspartaamit yms. olen rajannut ulos ravintoympyrästäni.

^ Lue pari viestiä ylöspäin :)
Katos:D mielestäni luin parikin sivua, mutta keskiyön jälkeen näköjään silmät ei ehkä ihan terävimmillään.

Tänään saapu Myofusion chocolate peanutbutter. todella hyvää :kuola: ei oo vielä gaspari pettänyt 3 eri maun jälkeen! :)

Ääni Gasparin Myofusionille täältäkin, tosin makuna pidän (huomattavasti) enemmän Strawberries & Creamista kuin Chocolate Peanutbutterista.

Onko porukka muuten kokeillut tuunailla noita protskuja omilla mausteilla? Olen tässä itse vedellyt seuraavanlaista settiä ja on hyvää:

Suklaanmakuinen heraproteiini n. 40 g
Luomumaapähkinävoi 20 g
Ripaus kanelia
Tippa rommiaromia (Dr. Oetker, ainakin Sokokselta saa)
Soijamaito n. 2,5 dl

Sauvasekoittimella sekaisin. On syntisen hyvää.

Ajattelin tilata Whey80-proteiinijauhetta. Mikä maku on paras? Oon aatellu, että banaani tai cookies & cream voisi olla hyviä.

Kertokaa omat mielipiteenne.

Jeah. Tuli hommattua pönttö sitä Selfin uutta stevialla makeutettua heraisolaattia (Micro Whey Active, suklaa). On ainakin omaan makuuni ihan passeli. Ja paljon proteiinia.

Näköjään se on vaan toi 4kg ämpärin suklaa tai suklaa/kookos, jotka on stevialla makeutettuja. Muissa mauissa ja pienemmissä pöniköissä on aspartaamia. :(

Näköjään se on vaan toi 4kg ämpärin suklaa tai suklaa/kookos, jotka on stevialla makeutettuja. Muissa mauissa ja pienemmissä pöniköissä on aspartaamia. :(

Joo mää ostin just sen 4kg kun se on suht edullista (59,90). Voisin kuvitella että sitä steviaa tulee pikkuhiljaa niihin muihinkin vaihtoehtoihin. Aika uus juttuhan se kuitenkin vielä on.

Ajattelin tilata Whey80-proteiinijauhetta. Mikä maku on paras? Oon aatellu, että banaani tai cookies & cream voisi olla hyviä.

Kertokaa omat mielipiteenne.

Jos star nutritionista on kyse niin minttusuklaa/suklaa on kyllä ykköset tällä hetkellä jos vertaa esim. fastin vastaaviin.

Muijalle tuli tilattua tuota cookies & creamia ja joutuhan sitä maistamaan sit itekki.. Mausta sen verran että tuli tilattua 8 kg tuota kyseistä tuotetta, oli sen verran hyvä ja "erikoinen" makuelämys. Sekin maksaa nykyään sen 9,90€, taitaa olla vaan joku limited edition et kannattaa pian tilailla ;)

Ostimpa eka kerran star nutritionin halpis konsentraattia ja makuna minttusuklaa. (eipä ole vielä uffen minttusuklaan voittanutta)
-Plussaa miedosta mausta
-Miinusta liiän miedosta mausta, huonosta sekoittuvuudesta (jää kökkäreitä), sekä siitä että kaikki maku jää pohjalle vaikka odottelisi liukenemista pidempäänkin.

Ostimpa eka kerran star nutritionin halpis konsentraattia ja makuna minttusuklaa. (eipä ole vielä uffen minttusuklaan voittanutta)
-Plussaa miedosta mausta
-Miinusta liiän miedosta mausta, huonosta sekoittuvuudesta (jää kökkäreitä), sekä siitä että kaikki maku jää pohjalle vaikka odottelisi liukenemista pidempäänkin.

Mieto maku saa plussan täältäkin, mutta sekoittuvuudessa en ole huomannut mitään vikaa. Kökkäreitä jää jos laiskasti sekottaa veteen heti treenin jälkeen, mut jos sekottaa maitoon voimakkaasti pari kertaa, antaa seistä n.5 min ja heilauttaa niin maku on tasainen eikä kökkäreitä ole.. Hintahan näillä tuotteilla on käsittääkseni melko kilpailukykyinen, monta kertaa tullut tilattua sellanen 4kg + 1kg tarjous hintaan 48,90€ tai jtn. Alle kympin kilo on mun mielestä aika passeli hinta kun esim fastista saa pulittaa sen +20€/800g...

On kyllä paksua kamaa tuo myfusionin maito suklaa.. Maku sen sijaan ihan hyvä. Tottunut tohon massin wheyn niin ei tartte ku luraus vettä laittaa ja ykkösellä alas.

On kyllä paksua kamaa tuo myfusionin maito suklaa.. Maku sen sijaan ihan hyvä. Tottunut tohon massin wheyn niin ei tartte ku luraus vettä laittaa ja ykkösellä alas.
Joo Gasparin myfusion ja Massin whey painii kahdessa ihan eri luokassa. Gasparin tuotteessa hitaita ja nopeita, kun taas Massin tuotteessa pelkkää heraa. Myfusionissa maku kyllä kohillaan verrattuna näihin massin ja ft:n whey pusseihin, mitkä maistuu lähinnä ihan kura vedelle. Mut onhan hinnatkin ihan erit...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom