Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka itse pidän sekä pätkiksestä että after eightistä niin tuo Mass Whey minttusuklaa ei kyllä maistunut yhtään. Lähes päivittäin 4kk ajan, kun tuota annoksen joi niin kyllähän se loppua kohti alkoi menemään alas naama peruslukemilla, mutta nautinnosta ei voida puhua. Fastin (tosi hyvä) ja Star Nutritionin (hieman miedompi maku) minttusuklaat sitä vastoin maistuvat paremmin kuin hyvin.

Starin Whey 80&100 maistunut mun suuhun aina hyvältä, oli mikä maku tahansa. Vinkkinä voin heittää, että etenkin suklaanmakuiseen kannattaa siivilöidä aitoa kaakaojauhetta joku 1-3tl sekaan, tulee erittäin hyvänmakuista.

Ei nyt kuulu ehkä tänne, mutta onko kenelläkään mitään hajua paljonko 1kg pussi Whey80 kustantaa Fitnesstukun Storessa? Samanhintainen kun netistä tilattuna?

Mansikan makuinen fast on parhaan makuista. Näitä olen syönyt: whey80,dietmix,promix,reco2 muita mukuja kuin mansikkaa en ikinä ainakaan fastilta ostaisi.

Tällä hetkellä syön bsn: syntha6 vanilla ice-cream ja cookies and cream makuisina, molemmat ok makuisia mutta ei yhtä hyviä kun fastin mansikka.

Täytynee antaa kehu Optimum Nutritionin Caramel Toffee Fudgelle.

Purkin avatessa haju oli melko epäilyttävä, ja veteen laimeena tehtynä maku oli aika mitäänsanomaton. Mutta oi sitä iloa kun tuon sekoittaa maitoon! Ei tarvitse kaakaota enää ostaa, kun tuota sekottelemalla saa korvattua 80% sokeripitoisuuden 80% prodepitoisuudella.

Kävi haettua tänään myofusion banana perfection, herkkua!Ja aiemmin kehumani peanutbutter chocolate on alkanut tökkiä ja pahasti...

Aiemmin kehumani peanutbutter chocolate on alkanut tökkiä ja pahasti...

Ja sinä perkele sait mut vielä ostamaan tota :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom