Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mass Wheytä menny muutama purkki. Suklaa ja mansikka. Molemmat hyvän makuisia. Sekottuu hyvin.
Minttu-suklaata tulossa :kuola:

Fastit onks kans ihan hyviä, liian kalliita vaan.

Nuo Fastit tahtoo olla kyllä niin perseelleen ylimakeutettuja kuin olla vaan voi, ei sillä on niitä huonommankin makuisia olemassa.

Syntha 6:sia odotellessa, odotukset on korkealla.

Star Nutritionin banaani maistui erittäin herkulta alkuun, nyt on pikkhiljaa alkanut tökkimään ja ilman lisämausteita aiheuttaa tahattomia yökkäysrefleksejä. :D Onneksi kuitenkin pussin pohja jo alkaa näkyä ja uutta tilausta pitäis laittaa kohta menemään.

Nyt on vain pieni arpominen Gasparin MyoFusion HYDRO ja Syntha-6 välillä. Suklaa-maapähkinävoi vs. Cookies and Cream. Ja mites, onko kellään kokemuksia tuosta Strawberries and Cream?

Star Nutritionin banaani maistui erittäin herkulta alkuun, nyt on pikkhiljaa alkanut tökkimään ja ilman lisämausteita aiheuttaa tahattomia yökkäysrefleksejä. :D Onneksi kuitenkin pussin pohja jo alkaa näkyä ja uutta tilausta pitäis laittaa kohta menemään.

Nyt on vain pieni arpominen Gasparin MyoFusion HYDRO ja Syntha-6 välillä. Suklaa-maapähkinävoi vs. Cookies and Cream. Ja mites, onko kellään kokemuksia tuosta Strawberries and Cream?

Oon kokeillut neljää makua Gasparin Myofusionia, tässä mun parhausjärjestys:
1.Banaani
2.Mansikka
3.Suklaa
4.Maapähkinävoi-suklaa

Toi banaani on tällä hetkellä käytössä ja ihan älyttömän hyvää :drool: kun sekoittaa 1kauhallisen banaania ja 1 kauhallisen maapähkinävoi-suklaata, maistuu ihan Bravo Banaanisuklaajäätelölle!( Maapähkinävoi-suklaa tökkii yksinään tosin melko pahasti :D )

Oon kokeillut neljää makua Gasparin Myofusionia, tässä mun parhausjärjestys:
1.Banaani
2.Mansikka
3.Suklaa
4.Maapähkinävoi-suklaa

Toi banaani on tällä hetkellä käytössä ja ihan älyttömän hyvää :drool: kun sekoittaa 1kauhallisen banaania ja 1 kauhallisen maapähkinävoi-suklaata, maistuu ihan Bravo Banaanisuklaajäätelölle!( Maapähkinävoi-suklaa tökkii yksinään tosin melko pahasti :D )

Aijai, paljon vaihtoehtoja. :rolleyes: Saattaa olla kuitenkin, että kallistun tuohon Cookies and cream. =)

Syntha 6 suklaapirtelö yksi parhaista mitä oon maistanut, maitoon sekotettuna en oo uskaltanut vielä mennä maistamaan:kuola:

Melkein parasta on ollut Dymatizen Elite Whey Pina Colada, ja Gourmet Vanilla oli myös hyvää. Seuraavaksi testiin menee kyllä joku muun merkin banaanimaku, kuulostaa houkuttelevalta.

Syntha-6 pojot täältäkin! Täytyy hakea lisää kun vanha purnukka loppuu. Ajattelin myös Dymatizen elite wheytä tyyppaa myös heti kun liksa tulee.

Nyt olisi taas se aika vuodesta, kun pitäisi tilata fitnesstukusta jauhot. Whey-80, mutta mitä makua? Yksi 4kg banaani syötynä, ihan jees. Mites suklaa / mansikka?

Saakohan tässä samassa ketjussa kysellä noiden patukoiden perään, onko niissä kummoisia eroja?

Nyt olisi taas se aika vuodesta, kun pitäisi tilata fitnesstukusta jauhot. Whey-80, mutta mitä makua? Yksi 4kg banaani syötynä, ihan jees. Mites suklaa / mansikka?

Saakohan tässä samassa ketjussa kysellä noiden patukoiden perään, onko niissä kummoisia eroja?

Onhan niissä eroja aivan kuten jauhoissakin, toiset on kunnon bulkkaukseen tarkotettuja eli löytyy se 400-500kc yhdestä jöötistä sisältäen reilusti protskua rasvaa ja hiilareita.

Löytyyhän sieltä sitten sellasia missä on vähemmän sokeria ja enemmän makeutettuja yms. Karkeesti varmaan voi heittää että tarkkaile kokonaiskalorimäärää ja makrojakaumaa,
ostat sellasta mikä itelle natsaa.

Hommasin tossa uuden erän Massin Minttu Suklaa Recoa, en tiiä ovatko päivittäneet sitä, mutta on ainakin helvetisti paremman makusta kun edellinen ämpäri oli ja onhan toi ämpärin muoto ja ulkomuotokin pävitetty..

Itse oon kokeillut vaniljaa ja mansikkaa. Vanilja oli omaan makuun hieman liian mietoa paitsi jos sen sekoitti maitoon. Tuo mansikka on taas makeampaa sorttia ja olenkin ollut siihen todella tyytyväinen. Suklaasta ei mitään hajua. Olisin halunnut kokeilla cookies & cream-spesiaalierää, mutta se myytiin turhan nopsasti loppuun. Ne jotka tuota pääsivät kokeilemaan, miltes tuo upposi?

Tuo cookies & cream ois houkutellut täälläkin, mutta joutui tyytymään suklaaseen ja minttusuklaaseen. Noita en voi juurikaan kehua, ei oikein maistu oikein millekään, ei edes maitoon tehtynä. Mansikka oli ihan hyvä, mutta semmosta valjun makuista sekin on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom