Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

EI tuosta Star Nutritionin banaanista kyllä mitään herkkua saa tekemälläkään... Esim. Massin vastaava maistuu paljon paremmalle. Nuo Star Nutritionin prodet tuntuvat maistuvan järjestään hieman liian laimealta omaan makuuni, kun taas Massin protkut ovat aina olleet hyvän makuisia oli makuna mikä tahansa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
EI tuosta Star Nutritionin banaanista kyllä mitään herkkua saa tekemälläkään... Esim. Massin vastaava maistuu paljon paremmalle. Nuo Star Nutritionin prodet tuntuvat maistuvan järjestään hieman liian laimealta omaan makuuni, kun taas Massin protkut ovat aina olleet hyvän makuisia oli makuna mikä tahansa.

Koitappa pistää vähemmä vettä.

Meinaatko etten ole koittanut? Se nyt vain on niin, että mielestäni tuo Massin whey maistuu enemmän banaanille kuin Star Nutritionin ja lisäksi se on vielä makeampaa joka on ainakin itselleni pelkkää plussaa. Ja samaa pätee kaikkiin muihinkin makuihin mitä olen molemmilta puljuilta maistanut.

Meinaatko etten ole koittanut? Se nyt vain on niin, että mielestäni tuo Massin whey maistuu enemmän banaanille kuin Star Nutritionin ja lisäksi se on vielä makeampaa joka on ainakin itselleni pelkkää plussaa. Ja samaa pätee kaikkiin muihinkin makuihin mitä olen molemmilta puljuilta maistanut.
itse olen ennen aina laittanut jotain 700ml vettä proteiinijuomiin, ei ihme, että on maistunut pahalle tai on ei oo maistunut melkein yhtään..Joskus oon haukkunu noi star nutritionin herat, mutta enään en ole niin varma asiasta, koska 200-300ml kanssa voisi olla hyvääkin.Esim. Star nutritionin vanilla-pear oli hyvää, mutta oli tosi laimeata....

Feikkiedit:Nykyään siis laitan aina 200-300ml vettä palkkariin.

Maketku
Itsellä alkaa MASSin WHEY vanilja -pöntöstä pohja pilkistelemään ja jotenkin tekisi mieli koittaa tuota minttusuklaata seuraavaksi, ihan vain vaihtelun vuoksi.

Suklaanmakuisista protskujauheista en oikein ole koskaan pitänyt, mutta tässä mass:in minttusuklaassa on lukemani mukaan käsittääkseni minttu "päämakuna"....eikö?
Mintun maku on todella vahva !suklaan maku on hyvä sivumaku. Lisäksi mielestäni ei sekoitu enään yhtä hyvin kuin enne koska vahtoivat arlan heraan.

Mitäs makuelämyksiä olette saaneet tuosta Mass:in Whey Banaanista? Tuli tuota tilattua, kun rupeaa tuo vadelma tökkimään ja minttusuklaa oli loppu.

Gaspari Myofusion Suklaa-maapähkinävoi, maku aivan taivaallinen. 100% suositteluni, ainoana miinuksena kallis hinta, mutta sekin selittyy hieman koska sisältää muutakin kuin pelkkää herakonsentraattia. Reilu kaksi kiloa syöty, eikä vieläkään maku ala tökkimään.

Muilla kokemuksia tästä tuotteesta? Alkoi noi maku vaihtoehdot kiinnostamaan ja sopis varmasti paremmin välipalaks ku perus hera ?

Itse en pidä kyseisestä sulkaa-maapähkinävoista. Maku on mielestäni jotenkin eltaantunut tai imelä, tai sellainen, vähän niin kuin kittaisi jotakin maalia tai tapettiliisteriä. Verrattuna saman pajan maitosuklaaheraan(milk chocolate) joka maistuu ja ennen kaikkea tuoksuu hyvin miellyttävästi lähes aidolta suklaalta, tuo on aika inhaa kamaa.

Jos tuon kuitenkin laittaa vaikka Star Nutritionin herajauhojen rinnalle niin ilmeenkään värähtämättä ottaisin kyllä ennemmin sitä kuin Staria. Aivan kauheaa moskaa, olen itkenyt verta, kun hyvät prodet loppuivat ja tämä viikko on täytynyt sinnitellä Star Nutritionin ylijääneillä myrkyillä. :urjo:

En ole valitettavasti massia vetänyt, mutta jos joku on ja jollakulla on kokemusta vaikka star nutritionin jauhoista niin hän osaa varmasti kertoa onko törky parempaa kuin star. Joskus luin kylläkin jonkun sanoneen, että starin jauhot ovat parhaimman makuista heraa, ja JOS mass jää sen jonkun mielestä kakkoseksi starille niin sitten kyllä suosittelen marssimaan ihan suoraan gasparin tai ironmaxxin luokse. Tämä ihan oma mielipiteeni, mitään en voi sanoa ennen kuin tulee massia maistettua, mutta olen kyllä aikamoinen kulinaristi-kermis. Tuskin se nyt kuitenkaan ihan hirveää myrkkyä voi olla, jos jengi sitä hehkuttaa..

Okei!:) Kerros viel sen verran ku heität tota maitosuklaata veden kanssa sekasin niin sekottuuko nätisti ja onko maku imelä/laiha ?

Jos siihen sekoittaa liian vähän vettä niin siitä tulee sellainen pirtelön kaltainen, vähän flegmaattinen tahna, joka varmasti on pirtelön ystävien mieleen, mutta itse lorautan vielä vähän lisää vettä(jonkun ~desin varmaan) että siitä tulee juoksevaa. Ensin jauhot pohjalle, sitten vettä pönttöön ja reipas sekoitus lusikalla tai sheikkerissä, jos sekoitus jää vajaaksi niin kokkareita jää, mutta kunnolla vatkaamalla tulee oikein hyvälaatuista. Tämä on niitä ainoita prodeja, jotka pystyn juomaan ihan pohjia myöten, ja pohjalle ei jää sellaista sakkaa niin kuin muiden jauhojen kanssa käy. Maku on vähän laimeampanakin hyvin täyteläisen suklainen ja miellyttävä, voisi sanoa että suorastaan hyvä. Ei kuitenkaan (onneksi) niin hyvä että sitä litkisi ihan huvikseen, mutta ei tartte irvistellä niin kuin toisten myrkkyjen kanssa.. :)

IronMaxx vadelma ja ananas testattu. Aivan orgastisen hyvää - tiedätte sen roskaruoka-addiktin tunteen, kun puraisee ekan palan hampurilaisesta? Tuli samankaltainen tunne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom