Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Vähän offtopic, mutta laitetaan silti.
Oon tällähetkellä Australiassa. Kävin paikallisessa supermarketissa, ja laitoin ostoskoriin muitten ruokien kans sitte purkin protskua (700g purkki) ajattelin että tuosta saa hyvän välipalan kun ei jatkuvasti ole aikaa keitellä ruokaa täällä. No menin kassalle ja purkki makso yli 50$... jäi kyllä ostamatta. Sen jälkeen vertasin noita eri protskuja ja aivan järkyttävän hintaisia ne on täällä.
Yhdellä britillä, joka asuu tässä samassa hostellihuoneessa, oli noin puolen kilon purkki protskua, sano että sen hinta oli 100$...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On aika suolaisen hintaista, nopeasti tsekattuna Gasparin prodea suomessa 50 egeä maksava pönttö maksaa siellä 70 egeä. Niin iso maa, ja silti noin kallista??

Gaspari Myofusion Suklaa-maapähkinävoi, maku aivan taivaallinen. 100% suositteluni, ainoana miinuksena kallis hinta, mutta sekin selittyy hieman koska sisältää muutakin kuin pelkkää herakonsentraattia. Reilu kaksi kiloa syöty, eikä vieläkään maku ala tökkimään.

Tuli tossa tilattua itelleni ja paremmalle puoliskolle parin kilon purnukat Optimumin hera-isolaattia makuina Tuplasuklaa ja Mocha Capuccino. Taidan pysyä saman valmistajan tuotteissa jatkossakin :) onhan se kiva kun on kuitenkin 15 makua mistä valita ja yllämainitut nyt maistuu niin perkeleen hyvälle :rock:

Myofusionia täällä syöty kohta ensimmäinen purkki milk chocolatea. Yksinkertasesti paras suklaa mitä ikinä maistanu.

Ajattelin että vois tilatakki MyoFusionia, kunnes kahtoin hinnan, ei perkele että on kallista moskaa.

Ajattelin että vois tilatakki MyoFusionia, kunnes kahtoin hinnan, ei perkele että on kallista moskaa.
Toihan on halvempaa kilohinnaltaan, kuin esim yhden suomalaisen firman hera :rolleyes: . Se on myös blendi ja maku/sekoittovuus on kohdillaan.
Itellä tulossa myofusion chocolate peanutbutter parin päivän sisällä :kuola: mansikka oli erittäin hyvä, samoin maitosuklaa.

Nojoo, silti. Ite oon käyttäny massin heraa. Pirun halpaa tolla fusion purkin hinnalla saa sitä 4kg ja iha jees makuki :)

Tuli tossa tilattua itelleni ja paremmalle puoliskolle parin kilon purnukat Optimumin hera-isolaattia makuina Tuplasuklaa ja Mocha Capuccino. Taidan pysyä saman valmistajan tuotteissa jatkossakin :) onhan se kiva kun on kuitenkin 15 makua mistä valita ja yllämainitut nyt maistuu niin perkeleen hyvälle :rock:

Optimumin minttusuklaa on ollut itselläni käytössä jo pitkään, kirkkaasti paras mitä olen ikinä maistanut. Yleensäkin olen minttusuklaista tykännyt. Jotenkin se minttu peittää kivasti sen tunkkaisen maun, mikä herassa monesti on.

Kerran tuli sitten tilattua kaksi isoa purkkia tuota niin paljon kehuttua Gasparin Myofusionia minttusuklaana... paha paha virhe! Ainakaan tuon perusteella en ymmärrä, miten ihmiset tuota Myofusionia hehkuttaa... Ei omaan suuhun istunut ei sitten ollenkaan.

lähes kaikki minttusuklaat, banaanit ja vaniljat on omaan mieleen, suklaa tökkii pahemman kerran.

Ei kai täällä joku oikeasti kehu fitnesstukun banaania? Just ja just saa alas vaikka olisi kuinka banaanin ystävä. Tunkkasta paskaa.
Osaako joku sanoa onko ft:n minttusuklaa verrattavissa massin vastaavaan? Se oli ainakin ennen ihan herkkua. Harmin vaan, että postikuluja veloittavat ja tukulta saa haettua liikkeestä.

Minä ainaki kehun. Olin justii tulossa sanomaa kuinka hyvää se on. Siis Star Nutritionin eikä fitnestukun.

Optimumin minttusuklaa on ollut itselläni käytössä jo pitkään, kirkkaasti paras mitä olen ikinä maistanut. Yleensäkin olen minttusuklaista tykännyt. Jotenkin se minttu peittää kivasti sen tunkkaisen maun, mikä herassa monesti on.

Kerran tuli sitten tilattua kaksi isoa purkkia tuota niin paljon kehuttua Gasparin Myofusionia minttusuklaana... paha paha virhe! Ainakaan tuon perusteella en ymmärrä, miten ihmiset tuota Myofusionia hehkuttaa... Ei omaan suuhun istunut ei sitten ollenkaan.

Juu itellä tosiaan ensimmäistä kertaa optimumin tuote menossa ja ajattelin tällä kertaa ottaa jotain muuta ku minttusuklaata (sanotaan, että vaihtelu virkistää). Minttusuklaan makusina on meinaa kokeiltu Massia (toimii), Syntha-6 (toimii) sekä Myofusiona (ihan hyvää, mutta en kutsuis makua minttusuklaaksi). Tällä hetkellä suosikit on Massin ja Optimumin tuotteet. Oli tossa viime kesänä purkki myofusionin vaniljaa, enkä aio toiste tilata. Massin vaniljaa maistoin pari vuotta sitten ja silloin oli oikein kivan makusta, en tiiä miten tällä nykyisellä reseptillä uppois. Ehkä pitääpi kokeilla joskus :) Myös Massin banaani on hyvää ja varsinkin kun sekoittaa 1 mitallisen 250g turkkilaista jogurttia :kuola:

Ja kysymys loppuun, onko kenelläkään kokemusta Mannisella olevista persikan, banaani-suklaan tai vanilja-päärynän makuisista protskuista. Kuulostaa houkuttelevilta, mutta en todellakaan uskalla isoja määriä tilata kerralla :D

Itsellä alkaa MASSin WHEY vanilja -pöntöstä pohja pilkistelemään ja jotenkin tekisi mieli koittaa tuota minttusuklaata seuraavaksi, ihan vain vaihtelun vuoksi.

Suklaanmakuisista protskujauheista en oikein ole koskaan pitänyt, mutta tässä mass:in minttusuklaassa on lukemani mukaan käsittääkseni minttu "päämakuna"....eikö?

Itsellä alkaa MASSin WHEY vanilja -pöntöstä pohja pilkistelemään ja jotenkin tekisi mieli koittaa tuota minttusuklaata seuraavaksi, ihan vain vaihtelun vuoksi.

Suklaanmakuisista protskujauheista en oikein ole koskaan pitänyt, mutta tässä mass:in minttusuklaassa on lukemani mukaan käsittääkseni minttu "päämakuna"....eikö?
Ensimmäisen kerran kun itse maistoin niin mieleen tuli vanha kunnon Pätkis.

Vähiten pahalta näille resoptoreille maistuu MHP:n Dark Matter greippi. Tuo on virkistävä poikkeus kaikkien makeiden ällöttävien litkujen seassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom