Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Whey-80 itse olen tykännyt minttusuklaasta, vaikka jotkut sitä haukkuvatkin. Minttusuklaa ei ole liian makeaa ja menee ihan hyvin alas vedenkin kanssa ja etenkin aamupuuron seassa. Kilon pussi löytyy myös vadelmaa, mutta sitä suosittelen vähän varauksella: ainakin maidon kanssa maistuu ihan mansikka/vadelmajäätelöltä eli on melkoisen makeaa. Lisäksi vaahtoaa jonkin verran ainakin maitoon sekoittaessa ja ei tuntunut sekoittuvan yhtä hyvin kuin minttusuklaa.

Minttusuklaa on hyvää! Mietoa maultaan. Ja eikä tosiaan ole niin makeeta kuin FAST:n minttusuklaa. Joka kanssa on hyvää.
Huh! Enää ei hirvitä 4 kilon säkki - kyllä menee alas :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Whey80

Tosta on kanssa ollut eriäviä mielipiteitä. Kaveri jolle valitsin whey80:n minttusuklaata (taas joku kauhea kiire saada tilaukset sisään keskellä yötä ennen kuin joku keskiviikkotarjous patukka umpeutui) haukkui sitä hirveimmäksi schaisseksi vuosiin ja itsekkin sitä minttusuklaata gainerina 4kg vetäneenä täytyy todeta, että kannattaa olla todellinen minttufani ton kanssa, koska se ei ole mikään häivähdys siinä maussa... :D

Finnmaxin mansikka-sitruunaa tuli kokeiltua messuilla ja oli tosi hyvää!Hinta vaan oli jotain 15e/900g niin jäi ostamatta, jos 4kg pöntössä ois saanut niin heti oisin ostanut :)

Nectarin jauheet on rasvattomia ja täysin laktoosittomia, ja ne maistuu aivan naurettavan hyvältä. Hintansa takia harvinaista herkkua tosin, ~30e/kilo. Pakko mainita myös Fastin Hera80 Banaanisuklaa, varmaan paras kotimainen.

Nectarin jauheet on rasvattomia ja täysin laktoosittomia, ja ne maistuu aivan naurettavan hyvältä. Hintansa takia harvinaista herkkua tosin, ~30e/kilo. Pakko mainita myös Fastin Hera80 Banaanisuklaa, varmaan paras kotimainen.
Mitä makua oot ostanu? toi fuzzy navel on ainaki kauheeta :kakka: :urjo:

SUPER WHEY PRO kyseinen sötkötys suklaana on aivan käsittämättömän hyvän makuista. Purnukkan pohja näkyy :( ja silti en ole kyllästynyt makuun. Varmasti tulee käyttöön uudestaankin.

Mistäspäin ihmiset ostavat noita synthan cookies and creamia, jos saa kysyä? Voisin kokeilla sitä seuraavaksi.

Kiinnostas tietää et onko kukaan laktoosi-intolerantikko testannu tätä syntha-6:sta ku ei sen tarkemmin lue missään sisältääkö hirveesti laktoosia?
Itselläni kestää pakki varsin hyvin syntha-6:sta, vaikka monen muun jauhon kanssa on ongelmia. Jopa faijallakaan ei ollut ongelmia tuon kanssa, kun halusi maistaa ja hän on laktoosi-intolerantikko. Toki takuuseen en mene muiden käyttäjien suhteen.

Mistäspäin ihmiset ostavat noita synthan cookies and creamia, jos saa kysyä? Voisin kokeilla sitä seuraavaksi.

Itse olen tuota syntha-6:sta tilannut fitnesstukusta.

Ehdottakaa jotain hyvää siis oikeasti hyvänmakuista eikä esim prisman heraa mistä en oikein välitä, eli esim jostai nettikaupoista jotain hyvänmakuista protsku jauhetta joka maksaisi about 30-40e ja mihin ei kyllästyisi niin nopeasti kun esim just prisman hera80. Kiitos. :)

Kysynpä nyt täältä neuvoa etten joudu heti laattaamaan ensimmäisten treenien jälkeen... Olen siis alottamassa pidemmän puoleisen tauon jälkeen punttitreeniä ja haluaisin hankkia palautusjuomaan sellaiset jauhon/jauhot, jotka ei välittömästi lähetä hissiä yläkerroksiin. Asiassa on vain yksi mutta: kun harrastus on näin alkuvaiheessa, en haluaisi kyseisten tuotteiden tekevän valtavaa lovea lompakkooni. Ei siis tarvitse olla mitään herkkua, kunhan pysyy sisällä. Löytyykö kuvaukseen sopivaa tuotetta vai olenko esittänyt ratkaisemattoman yhtälön? :rolleyes:

Ehdottakaa jotain hyvää siis oikeasti hyvänmakuista eikä esim prisman heraa mistä en oikein välitä, eli esim jostai nettikaupoista jotain hyvänmakuista protsku jauhetta joka maksaisi about 30-40e ja mihin ei kyllästyisi niin nopeasti kun esim just prisman hera80. Kiitos. :)
´
Itse ainakin pidän gasparin myofusionista todella paljon...2.3kg saa alle 50eurolla

^Mistäs tota sitten saa? Mielellään joku suomalainen luotettava kauppa esim Fitnesstukku? Onko siellä mitään hyviä tilattavia jauheita?

^Mistäs tota sitten saa? Mielellään joku suomalainen luotettava kauppa esim Fitnesstukku? Onko siellä mitään hyviä tilattavia jauheita?
En tiedä meniskö mainostuksen puolelle, mutta jätän sanomatta...
Vinkkinä voin sanoa, että tukulla on "haku" toiminto ;) ja tuote on siis "Gaspari MyoFusion Hydro"

Gasparin myofusion lähti tilaukseen kun kuulemma on niin perkuleen herkkua, cookies and cream maku. Ee malta odottaa et pääsee maistelee:kuola:

Oli joskus tullut maistettua samplena Nitro pure whey gold (Biotech USA) dark chocolate(Ei tosin maistu tummalle suklaalle), oli ihan älyttömän hyvää!Onko joku kokeillut jotain muuta Nitro pure whey gold-makua?(Paitsi Melon, sitäkin oon kokeillut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom