Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on tullut maisteltua Wheyltä minttua, banaania, suklaata, vaniljaa, vadelmaa ja mansikkaa.
Laittasin oman mielen mukaan tällaseen järjestykseen kyseiset jauhot 5-asteikolla.
Minttu - 3
Banaani - 5
Suklaa - 4
Vanilja - 2
Vadelma - 2
Mansikka - 1

Tänään tuli massilta 8 kg taas huttua. Onse vaan hyvää tuon fitnestukun kuran jälkeen.

Mitä mieltä porukka on noista Massin omista protskuista, luin jostain että niitä makuja oltais muutettu parempaan suuntaan? Itellä täl hetkellä star nutritionin whey80 minttusuklaata, en kyllä uudestaan ole ostamassa. Jokatapauksessa tilaus pitäisi tehdä piakkoin, ja päättää massin ja fitnesstukun välillä (fitnesstukusta 10e/kilo heraa).

Joo itse maksan suosiolla vähän enemmän että alan tilaamaan fitnesstukun todella edullista jauhoa.

Joo itse maksan suosiolla vähän enemmän että alan tilaamaan fitnesstukun todella edullista jauhoa.

Sama mitä juo puolivuotta niin tekee mieli vaihtaa. Viimeks oli jotain massin minttua vai mitä se on monta kuukautta niin jo vain ft:n banaani maistuu hyvälle. Ja tod näk banskuun kyllästyy kuukauden parin päästä.

Mutta sama tuo. Laittaa puoli litraa maitoa ja pari kananmunaa niin sama vaikka juo maustamatonta. Kaakaota sekaan jos ei muuten maistu.

Itselläni sama asia mietinnässä, tilatakko tota star nutritionia fitnesstukusta vaiko mass wheytä? ST hieman halvempaa, mutta onko esim laaduissa eroja?

Nyt ois menossa Star Nutritionin Whey-80 vaniljaa ja perushyväähän tuo on, erityisesti maidon kera. Oisko täällä ideoita, mitä makua seuraavaks kokeilisi? Banaania on näemmä ketjussa jonkun verran kehuttu ja niillä näkymin vahvin ehdokas. Minttusuklaa ei taitaisi olla ihan listan kärjessä, kun mulla on jonkinlainen suklaatrauma palkkareiden suhteen.

söin tossa 4kg starin banaania, ei oikeen ekan kilon jälkeen maistunu nannalta, jotenki semmoselta tunkkaselta... Nyt on vadelmaa ja mansikkaa. Jos järjestykseen laittais, mansikka, vadelma ja vikana banaani, <- ensimmäinen paras. Halpojahan noi on ja aika pien kärsimys vetästä lärvii... ;) verrattuna treenii :puntti:

IronMaxxin veteen sekoitettavasta pulverista: hyvin sekoittuminen on lähinnä myyntipuhe, omakohtaisten kokemusteni mukaan. Whey-80 sekoittuu paaljon paremmin ja vähemmän paakukkaasti puolet vähemmällä vatkaamisella, ehkä palkkaripullo siivilän kanssa voisi auttaa, ja tehosekontinta en ole vielä kokeillut. Että sitä ostaessa kannattaa varautua toosi rankkaan sekoittamiseen.

Jätkä murskas mun unelmat. :D no ei vaa.. kylmä otan seuraavaks ironmaxxin kokeiluun ja toivon et se ei vaikuttas niin paljo mun mahaan ku on tuo laktoosi-intoleranssi ku toi whey80 joka on ainaki täyttä myrkkyä mun sievästi sanottuna pepulle :D

Pakko oli tulla jakamaan äskeinen makuelämykseni. Löysin lisäravinne hyllyltäni n. 3kk sitten avatun Spiritin Recoveryn (Cappucino), ja muistin miksi se siellä vielä lojuukin. Sanoin ennen urheilusuoritustani muijalleni, että katsohan kun kohta lentää laatta. Recot maitoon ja hyvin vaivalloisesti jauheen sekoitettuani ykkösellä kiduksiin. Lopputuloksena vetiset silmät ja pala kurkkuun. Hyi vittu!

Mutta asiaan: Tähän saakka parhaimman makuinen prode on ollut ehdottomasti Olimpin mansikan makuinen whey! Ai että kun osaa olla hyvää. Tulee mieleen Mäkkärin mansikkapirtelöt!

ylivoimaisesti karmivin on ollu US bulk plus ja makuna mansikka. alkaa oksettamaan pelkkä ajatuskin :(

UFS R2 yllätti täysin, onkin hyvänmakuista litkua, makuna suklaa.

Hitsin hyvää Star Nutrionin bansku (sekoittuu hyvin kaurapuuroonkin), eli kilon pussukka maistuu :thumbs:. Toivottavasti yhtä hyvää on minttusuklaa sitä kun on 4kg säkki odottamassa vuoroaan.

Gainerin banaani on varmaan paras mitä tähänmennessä juonut, sitä on nyt vedetty 8kg eikä siihen niin helposti kyllästy kun muiden valmistajien makuihin jotka on aikalailla stydimpiä.

Laitetaan nyt tähänkin threadiin...

Moro!
Eli ehotuksia otettaisiin vastaan mitä Star Nutrition Whey 80 makua kannattaisi tilata? Mikä on koettu parhaimman makuiseksi? Lisäksi Star Nutrition Gainer Pro Recoveryn hyväksi koettuja makuja saa heitellä! Tänään pitäisi laittaa tilausta sisään, niin olisi kiva tietää mitä kannattaa tilata :) Kiitoksia!

Laitetaan nyt tähänkin threadiin...

Moro!
Eli ehotuksia otettaisiin vastaan mitä Star Nutrition Whey 80 makua kannattaisi tilata? Mikä on koettu parhaimman makuiseksi? Lisäksi Star Nutrition Gainer Pro Recoveryn hyväksi koettuja makuja saa heitellä! Tänään pitäisi laittaa tilausta sisään, niin olisi kiva tietää mitä kannattaa tilata :) Kiitoksia!

Whey-80 itse olen tykännyt minttusuklaasta, vaikka jotkut sitä haukkuvatkin. Minttusuklaa ei ole liian makeaa ja menee ihan hyvin alas vedenkin kanssa ja etenkin aamupuuron seassa. Kilon pussi löytyy myös vadelmaa, mutta sitä suosittelen vähän varauksella: ainakin maidon kanssa maistuu ihan mansikka/vadelmajäätelöltä eli on melkoisen makeaa. Lisäksi vaahtoaa jonkin verran ainakin maitoon sekoittaessa ja ei tuntunut sekoittuvan yhtä hyvin kuin minttusuklaa.

Gasparin MyoFusion maitosuklaa sekä suklaa-pähkinävoi ovat aivan elitistisen makuisia ja sekoittuvat varsin hyvin veteen. Makroarvotkaan eivät ole ihan hirveitä, vaikka prodea tuossa onkin ehkä vähän vähemmän kuin muissa:

(HRP)
Gaspari: 14, 8.4, 69 382kcal/100g
IronMax: 7, 6, 75 407kcal/100g
Whey-80: 5, 8, 76 396kcal/100g

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom