Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Minttusuklaata kannattaa usean merkin kohdalla vältellä, se minttu tehdään jotenkin todella vahvaksi ja ällöksi.

MyoFusion(banaani), Syntha6 (cookies and cream) ja Ultimate Nutritionin Whey100% (suklaa) toimineet ihan hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli sellaista tavaraa kuin IronMaxx 100% Whey Protein appelsiini-passionhedelmää ostettua. Verrattuna star whey 80:n maku on ihan täysin toiselta planeetalta, molemmat siis veteen sekoittaen. Jälkimmäinen edellyttää kyllä nenästä kiinni pitämistä maidonkin kanssa. Tämä uusi maximimömmö on sen verran hyvää että ekan satsin vedettyäni tekisi mieli ottaa lisää. :)

Onhan se melko kallista, 22 euroa kilo, mutta (jos tälle sanalle tähän on oikeutusta) mössöön näyttää olevan sotkettu melko hyvät määrät kaikkea mahdollista ja mahdotonta lisäainetta. Sen lisäksi, kilo proteiinia naudan paistijauhelihasta otettuna maksaa sitten sen 50 euroa, että kyllä minä sen 22 euroa maksan kilolta prodejauhetta ihan mielelläni, jos se sillä rahalla maistuu niin hyvältä ettei aina treenin jälkeen tarvitse huokaista "ai niin, se prodeshotti" *nenästä kiinni ja huiviin yhdellä huikalla* ja sitten - :urjo:

Tuli sellaista tavaraa kuin IronMaxx 100% Whey Protein appelsiini-passionhedelmää ostettua. Verrattuna star whey 80:n maku on ihan täysin toiselta planeetalta, molemmat siis veteen sekoittaen. Jälkimmäinen edellyttää kyllä nenästä kiinni pitämistä maidonkin kanssa. Tämä uusi maximimömmö on sen verran hyvää että ekan satsin vedettyäni tekisi mieli ottaa lisää. :)

Onhan se melko kallista, 22 euroa kilo, mutta (jos tälle sanalle tähän on oikeutusta) mössöön näyttää olevan sotkettu melko hyvät määrät kaikkea mahdollista ja mahdotonta lisäainetta. Sen lisäksi, kilo proteiinia naudan paistijauhelihasta otettuna maksaa sitten sen 50 euroa, että kyllä minä sen 22 euroa maksan kilolta prodejauhetta ihan mielelläni, jos se sillä rahalla maistuu niin hyvältä ettei aina treenin jälkeen tarvitse huokaista "ai niin, se prodeshotti" *nenästä kiinni ja huiviin yhdellä huikalla* ja sitten - :urjo:

Just oon yrittäny ettiskellä et onks kukaa maistanu tota IronMaxx:n makuja ku ainaki hirveet mainokset ftukun sivuilla et maailman parhaimman makuinen protsku. Suht kallist joo mut eihä sitä ees tule kovin paljoa annokseen? Kävin just tänää lönrotinkadulla storessa kyselee jos ois ollu niit "annoksia" tosta starin whey 80:stä.. Halpaa se on ku makkara mut ku itellä o toi laktoosi-intoleranssi ni pitäs varmaa vetää jotain vähä semmost kamaa mis ei oo laktoosia niin paljo.. :D meinaa itekkää kestää omaa hajua :) Onko muilla IronMaxx:stä kokemuksia ja muista mauista, kiinnostaisi kovasti meinaan tietää. Ja ootko vetäny tollasenaan vai veditkö maltoa sekaa et sais vähä hiilaria?

Ostin tänään Fastin Hera80 mansikkaa ja Malto6 maustamantonta. Onko hyvä palkkari laittaa molempia reilu desi? Tavoitteena siis massan lisäys ilman valtavia rasvoja.

Just oon yrittäny ettiskellä et onks kukaa maistanu tota IronMaxx:n makuja ku ainaki hirveet mainokset ftukun sivuilla et maailman parhaimman makuinen protsku. Suht kallist joo mut eihä sitä ees tule kovin paljoa annokseen? Kävin just tänää lönrotinkadulla storessa kyselee jos ois ollu niit "annoksia" tosta starin whey 80:stä.. Halpaa se on ku makkara mut ku itellä o toi laktoosi-intoleranssi ni pitäs varmaa vetää jotain vähä semmost kamaa mis ei oo laktoosia niin paljo.. :D meinaa itekkää kestää omaa hajua :) Onko muilla IronMaxx:stä kokemuksia ja muista mauista, kiinnostaisi kovasti meinaan tietää. Ja ootko vetäny tollasenaan vai veditkö maltoa sekaa et sais vähä hiilaria?

Olen vetänyt ilman maltoa sekä malton kanssa ja kummin päin vaan on hyvää.

Kyllähän tuo vähän enemmän maksaa kuin normaali bulkkihera, jos yksi annos on 50 grammaa, niin 50 egen purkillisesta saa 45 annosta joka tekee annoksen hinnaksi 1,11 euroa. On kuitenkin olemassa paljon kalliimpiakin harrastuksia kuin pari egeä päivässä kolme kertaa viikossa ja mun mielestä harrastus ei saa olla sellainen jossa pitää kirjaimellisesti pitää nenästä kiinni ja irvistää että pääsee lopputulokseen (tapa jolla mä vedän bulkkiherat alas). :D

Jaa, ja näiden pönttöjen mukana ei sitten tosiaan tullut mittakauhaa, tai sellaista ei ainakaan vielä ole tullut vastaan.

Olen vetänyt ilman maltoa sekä malton kanssa ja kummin päin vaan on hyvää.

Kyllähän tuo vähän enemmän maksaa kuin normaali bulkkihera, jos yksi annos on 50 grammaa, niin 50 egen purkillisesta saa 45 annosta joka tekee annoksen hinnaksi 1,11 euroa. On kuitenkin olemassa paljon kalliimpiakin harrastuksia kuin pari egeä päivässä kolme kertaa viikossa ja mun mielestä harrastus ei saa olla sellainen jossa pitää kirjaimellisesti pitää nenästä kiinni ja irvistää että pääsee lopputulokseen (tapa jolla mä vedän bulkkiherat alas). :D

Jaa, ja näiden pönttöjen mukana ei sitten tosiaan tullut mittakauhaa, tai sellaista ei ainakaan vielä ole tullut vastaan.

Pitää kyl ite ottaa testiin kans tuo IronMaxx, en vaa mistää löydä sen laktoosiarvoja. Normi starin Whey 100 on vähälaktoosinen ni luulis et toiki sitten on, en tiedä onko sillä mitään tekemistä että tuo on kehitetty juuri veteen sekoitettavaksi. Ohjeessa lukee ftukunsivuilla ainaki että "neljä ruokalusikallista", joten voi vetää johtopäätöksen ettei tule kauhoja mukana :).. Ja jep onhan sitä ehkä kalliimpiakin harrastuksia olemassa ku hyvän makusen protskun imeminen.. En kans jaksais tuota nenästä kiinni ja juomat alas ykkösellä.

Oma kysymys ei suoraan liity proteiinijauheisiin vaan valmisproteiinijuomiin. Ohjatkaa ihmeessä semmoseen ketjuun jos löytyy ei omaan silmään osunut.
Eli ennen myytiin ainakin Omenan prismassa, omenan life kaupassa ja sokoksissa tämmösiä 0,5 litran (ruskean värisiä) lasipulloja maitopohjaista proteiinijuomia. Makuina oli ne perinteiset mansikka, suklaa, banaani ja vanilja. Omaan makuun erittäin maistuvia silloin tällöin treenin jälkeen nautittavaksi.

Ikävä kyllä en ole näitä ainakaan pariin vuoteen nähnyt onko kellään tietoa onko valmistus lopetettu vai myydäänkö jossain muualla. Life:ssa en kyllä ole vähään aikaan käynyt ehkä vielä myy? Valmistajaa en muista se vähän kanssa helpottaisi etsintöjä.

Oisko ollu Weiderin protskuja?

b9d4cd15ff9a4c428fd0fff8cabd0358.jpg

Star Nutrition Whey-80 minttusuklaa on mielestäni tosi hyvää ihan pelkkään veteen (3dl) sekoitettuna. Käyttänyt myös UFS Whey1 vaniljaa mutta ei ollut yhtä hyvää, vaikka ihan jees sekin oli.

Mitä mieltä porukka on noista Massin omista protskuista, luin jostain että niitä makuja oltais muutettu parempaan suuntaan? Itellä täl hetkellä star nutritionin whey80 minttusuklaata, en kyllä uudestaan ole ostamassa. Jokatapauksessa tilaus pitäisi tehdä piakkoin, ja päättää massin ja fitnesstukun välillä (fitnesstukusta 10e/kilo heraa).

En nyt tiedä oliko paras, mutta maultaan mukava yllätys oli Syntrax Micellar Casein.

Omalaatuista tässä proteiinissa oli se, että makuaineita ja makeutusta oli normaalia vähemmän, siksi tuosta jauhosta saattoi helposti tekaista pienemmällä nestemäärällä vanukastyyppistä hässäkkää, joka ei ollut ylimakeaa.

Vaniljan maku oli tosi aito ja miellyttävä, olipa oikeita vaniljahippujakin tuolla jauhon seassa. Koostumus kaseiinille tyypillisen paksu, hieman rakeiseksi jäävä, mutta helposti sekoittuva. Tykkäsin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom